Missäs ne 100 000 uutta työpaikkaa?
Persujen ja kokoomuksen henkselien paukuttat vois kertoo, missä ne on?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mutta.onneksi vappusatanen tuli!
Se oli pienituloisille eläkeläisille, ei sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vtun työttömät tuhosivat kansantaloluden laiskottelullaan. Eikö noita voisi jo karkottaa maasta. Kelaloinen ei kuulu Suomen alkuperäisieläimistöön joten mokomat paskat voisivat suksia hiiteen täältä.
Spämmää ja jankkaa vähä lisää.
Keskustelu sisältää selvästi persuille epämiellyttäviä faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla ne 100.000 työpaikkaa ovat.
Saatiin me sentään 100000 huippuosaajaa.
Joka päivä on mediassa huippuosaajien urotekoja.. Niitten työpareina on yllättävän usein alaikäisiä tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vtun työttömät tuhosivat kansantaloluden laiskottelullaan. Eikö noita voisi jo karkottaa maasta. Kelaloinen ei kuulu Suomen alkuperäisieläimistöön joten mokomat paskat voisivat suksia hiiteen täältä.
Olen samaa mieltä.
Purra ensimmäisenä, kun kelpas vuosien tuet ja tulos oli vaan lasten ampumisesta haaveilu.
Vaadin myös että Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Kaisa Garedew, Olli Immonen, Mika Raatikainen, Sakari Puisto lähettää työttömät maamunsa takas kotimaihinsa.
Siihen asti persun kannattaa olla hiljaa.
Ps. Ps äänestäjissä on tutkitusti eniten työttömiä, miksi vihaat heimolaisiasi?
Ne 100 000 työpaikkaa on jaettu Suomeen saapuneille Lakunaamoille sitä mukaan kun niitä on kävellyt rajan yli.
Luulitko AP että ne on sinulle 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DumboMikon pensikselle tankkaamaan euronpensaa kesätöihin.
Mikon video eduskunnassa parasta viihettä kun paiskoo papereita a huutaa kun Mielipuoli kakara 100 000 työpaikasta. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mikolle pitäs antaa tunnustus: Eduskunnan virallinen pelle!
Huh huh mikä nousukausi. Ihan päätä huimaa!
Vierailija kirjoitti:
Vtun työttömät tuhosivat kansantaloluden laiskottelullaan. Eikö noita voisi jo karkottaa maasta. Kelaloinen ei kuulu Suomen alkuperäisieläimistöön joten mokomat paskat voisivat suksia hiiteen täältä.
Mieluummin töitä tekevä rikastuttaja kuin loisiva vihervassaripaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtun työttömät tuhosivat kansantaloluden laiskottelullaan. Eikö noita voisi jo karkottaa maasta. Kelaloinen ei kuulu Suomen alkuperäisieläimistöön joten mokomat paskat voisivat suksia hiiteen täältä.
Mieluummin töitä tekevä rikastuttaja kuin loisiva vihervassaripaska.
Oho oho! Menipä faktat tunteisiin!
"Kiihtyy ku pikkutyttö!"
-Wanha perusSuomalainen sananlasku 🤭
Heh joo plus ne satatuhatta on utopiaa ja kun laskee potkut on tullut vuosien saatossa kymmenille tuhansille niin missä on ne 200 tuhatta työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Persuille tuottaa näemmä ongelmia keskustella niiden petetyistä vaalilupauksista. 😂
Persut lupasivat laittaa talouden kuntoon ja sen he tekivätkin, kiitos ps!
Työllisyys lähtee kasvamaan viiveellä sen jälkeen, kun talouskasvu on nyt saatu käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuille tuottaa näemmä ongelmia keskustella niiden petetyistä vaalilupauksista. 😂
Persut lupasivat laittaa talouden kuntoon ja sen he tekivätkin, kiitos ps!
Työllisyys lähtee kasvamaan viiveellä sen jälkeen, kun talouskasvu on nyt saatu käyntiin.
😂 Tuollako on ne 100 000 uutta työpaikkaa?
Ei työpaikoista ole pulaa. Suomessa on nyt enemmän työpaikkoja kuin koskaan. Ongelma on siinä, että työikäinen väestö on kasvanut vielä nopeammin kuin työpaikkojen määrä.
Pk-seudulla joka tapauksessa hirveästi ulkkareita duunissa. Joko kantikset eivät halua itse noita hommia tehdä tai työnantajat suosivat ulkkareita kantisten kustannuksella. Veikkaa molempia syiksi.
Ruvetaas kuluttamaan, jospa se siitä.
Ei ne firmat pysy jos pidämme tiukasti kukkaron nyörit tiukalla. Ajatellaas ny.
Vtun työttömät tuhosivat kansantaloluden laiskottelullaan. Eikö noita voisi jo karkottaa maasta. Kelaloinen ei kuulu Suomen alkuperäisieläimistöön joten mokomat paskat voisivat suksia hiiteen täältä.