IS Vivianna, 28, ei juuri deittaile Suomessa, mutta nyt on poikkeuspäivä tiettyä tasoa tarjolla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010028381.html
" Tänä viikonloppuna Helsingissä on sellainen iso tapahtuma kuin Slush ja se tarkoittaa sitä, että Helsinki on täynnä kaikenlaisia startup-nörttejä, finanssialan tyyppejä, investoijia, sijoittajia, Eksymä luettelee TikTok-videollaan."
Olen oikeasti Viviannan kannalla vaikka olenkin mies. Suomalaiset miehet ja naiset eivät sovi toisilleen.
Kommentit (133)
Mä taas haluan tavallisen suomalaisen miehen. Tinderissä hylkään kaikki ulkomaalaiset, etenkin muslimit ja mustaihoiset. Ei vain kiinnosta.
Mä en vain kelpaa näille tavallisille suomalaisille miehille. Ja ovat siis ihan tavallisia eikä mitään kreikkalaisia jumalia joille tykkäyksiä laitan, että ihan turha tulla soittamaan suutansa. Kai olen sitten liian vanha ja olen vielä ylipainoinenkin. Painoa olen toki pudottamassa ja jo pudottanutkin, mutta iälleni en mahda mitään.
Sinkku44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Never heard koko vosusta.
Tämä. Joka toinen päivä lööpeissä joku influenssör mikä sitten on käytännössä joku lapsi sonetileillään kuvittelemassa itsestään liikoja.
Instagram vaikuttaja voi tienata tuhansia , jos seuraajia riittävästi.
Vivianna sai just tuhansia lisää , kiitos julkisuuden.
Kannattaa hyödyntää nuoruus ja kauneus
Ennen kuin päätyy seuraajaksi...
Vierailija kirjoitti:
kyllähän tuollainen komekymppinen viivianne alkaa olemaan jo parhaat päivänsä nähnyt, ja kun epätoivo iskee, ei kelpaa enää kenellekään. ja kuka normaali mies viitsii katsella pakkeloitua naamaa ja prinsessakohtelua vaativaa, naimaiän loppupäässä olevaa riikinkukkoa? ukko sanoi, ettei tuollainen kelpaisi edes naapurin sikamiehelle.
Incel liittyi keskusteluun.
Millainen on oma tyttöystäväsi?
Mitä ..asut kotona?
Mitä haiset pierulle??????
Kaikki suomalaiset miehetkään eivät innostu suominaisista. Luin juuri Andrei Koivumäen haastattelun. Tässä pätkä:
>>Voisi kuvitella, että tykkään vain tietyntyyppisistä naisista. Mutta en pidä siitä, että näytellään Chanelin laukkua, kuvataan ruokaa someen tai käydään manikyyrissä päivittäin.
Mielikuviin iskostunut bling bling -imago kuitenkin vaikuttaa yhä siihen, millaiset naiset Koivumäkeä lähestyvät. Se saa aikaan taas ehkä turhiakin ennakkoluuloja hänen päässään.
Jos joku pysäyttää mut kadulla, niin en ehkä päästä häntä lähestymään sillä oikealla tavalla.
Koivumäki ei usko, että hän voi löytää sopivan kumppanin Suomesta. >>
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluan tavallisen suomalaisen miehen. Tinderissä hylkään kaikki ulkomaalaiset, etenkin muslimit ja mustaihoiset. Ei vain kiinnosta.
Mä en vain kelpaa näille tavallisille suomalaisille miehille. Ja ovat siis ihan tavallisia eikä mitään kreikkalaisia jumalia joille tykkäyksiä laitan, että ihan turha tulla soittamaan suutansa. Kai olen sitten liian vanha ja olen vielä ylipainoinenkin. Painoa olen toki pudottamassa ja jo pudottanutkin, mutta iälleni en mahda mitään.
Sinkku44
SINKKU 44 VUOTTA?????
ei oo sitten löytynyt miestä edes sieltä alepubin röökikarsinasta?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä yläkerran sisustus 100€
Perussisustus 300€ (takaoven sisustus +200€)
Paljonko koko yön sisustus maksaa?
Entä koko yön ulostus?
Onko sulla peräsuolilaskeuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä yläkerran sisustus 100€
Perussisustus 300€ (takaoven sisustus +200€)
Paljonko koko yön sisustus maksaa?
Entä koko yön ulostus?
Onko sulla peräsuolilaskeuma?
Kesken hissi pitchin peräsuoleni laskeutui suursijoittajan jalkojen juureen. Cloussattiin myöhemmin miljardi diilit. Että joskun näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku44
SINKKU 44 VUOTTA?????
ei oo sitten löytynyt miestä edes sieltä alepubin röökikarsinasta?????
Äly hoi älä jätä. Niin mä olen NYT sinkku, mutta en mä nyt koko ikääni tähän asti ole sinkku ollut. Mistä edes sait tuollaista päähäsi ja kuvittelit, että en ole koskaan ollut parisuhteessa? Mä olen kyllä ollut useammassa parisuhteessa ja kahdessa pidemmässä sellaisessa. Toisessa pitkässä suhteessa sain lapsen.
NYT tällä hetkellä olen asumuserossa aviomiehestä ja pian tulee ero viralliseksi. Nyt sitten varmaan alat vinkua kuinka olen epäonnistunut ja blaa blaa. Kasva aikuiseksi.
Sinkku44
Ja lisään vielä tuolle yhdelle perseilijälle, että en todellakaan huolisi mistään baarista jotakin juoppoa mieheksi. Mielummin sitten yksin kuin juopon kanssa.
Sinkku44
Viiva-anne on selkeesti haistanut Slush tapahtuman tuoman markkiraon, nyt on momentun käydää kiinni hyvään henkilöön...
Mitä lapsesi saa joululahjaksi?
Kerro , niin tiedän kuinka epäonnistunut olet äitinä.
Pieni probleema lienee että niillä ulkomaan elävillä kavereilla on se 15 blondia tusinassa, Eksymä saa yrittää kyllä ihan parastaan jotta olisi se paras vaihtoehto :D
Vierailija kirjoitti:
Näin Slushin aikaan kuhina käy hunajakirstulla.
Menestyneet miehet voivat pyörittää useampaa naista yhtä aikaa.
Naisen pitäisi tehdä rahansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsesi saa joululahjaksi?
Kerro , niin tiedän kuinka epäonnistunut olet äitinä.
Multako kysyit? Mikä sun ongelma on?
Mun lapsi on jo aikuinen enkä mä ole epäonnistunut äitinä. Sä sen sijaan olet ihmisenä epäonnistunut kun pitää tuolla tavalla hyökätä mua kohtaan. Mä en tehnyt sulle tai kenellekään muullekaan yhtään mitään väärää vaan sä aloit purkaa pjaskaa oloasi muhun. Hanki oikeasti apua itsellesi.
Sinkku44
Onhan täällä Eksymälle parin ikäluokan verran muualla tullutta uljaampaa nuorta urosta, jos suomalainen mies ei kelpaa. Ja lisää tulee vajaan kahden viikon kuluttua.
Vaikka ei saisi johtopäätöksiä nopeasti vetää niin teenpähän nyt ja veikkaan, että tuo nainen on pidemmän päälle luonteeltaan sietämätön. Joku tuossa naamassa huutaa itseriittoisuutta ja loppujen lopuksi haurasta itsetuntoa. Puutuu se joku "lämpö" ja inhimillisyys.
Olen myös varma, että hän omistaa "Live, Love, Laugh"-sisustustaulun.
M30
Vaikka ei saisi johtopäätöksiä nopeasti vetää niin teenpähän nyt ja veikkaan, että tuo nainen on pidemmän päälle luonteeltaan sietämätön. Joku tuossa naamassa huutaa itseriittoisuutta ja loppujen lopuksi haurasta itsetuntoa. Puutuu se joku "lämpö" ja inhimillisyys.
Olen myös varma, että hän omistaa "Live, Love, Laugh"-sisustustaulun.
M30
Vivianna käyttää potentiaalinsa.
Av mamman parasta ennenpäiväys menee yleensä jo 15 vuotiaana.
Sitten pitäisi laihduttaa ja kuntoilla..ym