Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Vivianna, 28, ei juuri deittaile Suomessa, mutta nyt on poikkeuspäivä tiettyä tasoa tarjolla

Vierailija
01.12.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010028381.html

" Tänä viikonloppuna Helsingissä on sellainen iso tapahtuma kuin Slush ja se tarkoittaa sitä, että Helsinki on täynnä kaikenlaisia startup-nörttejä, finanssialan tyyppejä, investoijia, sijoittajia, Eksymä luettelee TikTok-videollaan."

Olen oikeasti Viviannan kannalla vaikka olenkin mies. Suomalaiset miehet ja naiset eivät sovi toisilleen.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tuli sitten tuplana. Ihme sivu tämä...

Vierailija
102/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lapsesi saa joululahjaksi?

Kerro , niin tiedän kuinka epäonnistunut olet äitinä.

Se saa uuden iskän, käyn ale pubissa tänään "yksillä"

SINKKU44

SINKKU44 , miten lapsesi reagoi vaihtuviin miehiisi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tavallaan ymmärrän häntä. Tosin en tiedä, miksi tosta naisesta tulee vaan tosi halpa kuva ensimmäisenä mieleen... :D Ei kannata pakolla yrittää mennä suomalaisen miehen kanssa treffeille, jos jo valmiiksi tietää (esim. kokemuksesta), ettei se tule toimimaan. Kiusaahan siinä tekee vaan molemmille. Mä itse kyllästyin suomalaismiesten olemattomiin käytöstapoihin, itsekkyyteen ja tylsyyteen (myös sängyssä), ja niihin vaatimuksiin siitä, millainen naisen pitäisi olla. Hohhoijaa, onhan se nyt vähän naurettavaa kun se Suomi-Teppo pieruverkkareissaan laittaa älyttömät ulkonäkövaatimukset naiselle. Totta kai hei hyvä jos on rehellinen ja tietää, mitä haluaa, mutta jotain rajaa. Itse oon huomannut, että oon paljon enemmän haluttu ulkomaalaisten miesten keskuudessa, ja tuun heidän kanssaan myös paremmin toimeen. Ja ei, en etsi mitään elämäni rakkautta vaan panoseuraa. Tosin monien kanssa meistä on tullut myös kavereita. On kivaa, kun vastapuoli ei heti listaa, mikä kaikki sussa on pielessä, omaa käytöstavat ja on puhelias. Ja seksi... se on niin paljon parempaa ulkomaalaisten kanssa. Mutta kukin tavallaan, mutta kannattaa muistaa, että ei ne ulkomaalaisetkaan pakosti ole vaimoa etsimässä. Hauskaa voi pitää, kunhan ei ota sitä liian tosissaan.

Vierailija
104/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihme jos sisustussuunnitelija haluaa miehen osaavan asettaa tuolin oikein?

Vierailija
105/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINKKU44

Älä typerä ja lapsellinen trolli esitä mua. Mun lapsella on isä eikä hän tarvitse uutta. Lapseni on jo aikuinen.

Sinkku44

Vierailija
106/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINKKU44

SINKKU44 , miten lapsesi reagoi vaihtuviin miehiisi???

Mulla ei ole vaihtuvia miehiä, mutta tuolla SINKKU44 voi ollakin. 

Tuo on joku typerä trolli joka yrittää esittää mua. Mä olen oikea Sinkku44 ja mulla on yksi aikuinen lapsi. 

Sinkku44

Vierailija
107/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Esimerkiksi Triplassa on ollut aika kova kuhina. (Tripla, heh heh, tosi tasokasta tarjontaa ...)"

Triplahan on Pasilassa. Messukeskus, missä Slush järjestetään, on siinä vieressä. Varmaan Slush-väki tulee siitä läpi kun siinä on yksi pks:n joukkoliikenteen suurimmista solmukohdista (mm. lentokenttäjunat jne.) Eli varmaan joku Triplan ravitsemusliikkeistä voisi tähän aikaan olla the pace to be jos haluaa Slush-ihmisiin törmäillä.

Vierailija
108/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tosin en tiedä, miksi tosta naisesta tulee vaan tosi halpa kuva ensimmäisenä mieleen... :D "

Voin kertoa: se on toi julkisuustyrkytys (Miss Helsinki -kisa, some ja nyt myös iltapäivälehti) yhdistettynä tuohon muoviseen, halvan näköiseen tyyliin. Jotain tekemistä voi olla myös sillä kuinka kertoilee käyneensä kaikki Suomen miehet läpi.

Vierailija
109/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINKKU44

Älä typerä ja lapsellinen trolli esitä mua. Mun lapsella on isä eikä hän tarvitse uutta. Lapseni on jo aikuinen.

Sinkku44

Jos sait lapsen noin 20 vuotiaana

Montako ihanaa bonusiskää sillä ehti olla??????

Häpeä

Vierailija
110/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINKKU44

Sinkku44

Häpeä

Edelleen, mikä sun ongelma on? Mitä sulle on tapahtunut kun sulla on noin paha olla?

Mä olen saanut lapsen 24-vuotiaana. Lapsen isästä eroamisen jälkeen oli lyhyitä seurusteluja muutama, mutta ei lapsi näitä miehiä tavannut koskaan eikä edes tiennyt heistä. Ainoa mun uusi mies jonka lapsi on tavannut ja josta hän on tiennyt on mun toinen pitkä parisuhde jossa menin naimisiin. Eikä tuo mies mikään bonusisä ollut koska mun lapsella edelleen on oma isä. 

Lopeta jo tuo lapsellinen kiukuttelu.

Sinkku44

Vierailija
111/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINKKU44

Sinkku44

Häpeä

Miten kertoa kaikille, että on katkera ja jäänyt ilman seksiä kertomatta sitä suoraan. 

Vierailija
112/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän tuollainen komekymppinen viivianne alkaa olemaan jo parhaat päivänsä nähnyt, ja kun epätoivo iskee, ei kelpaa enää kenellekään. ja kuka normaali mies viitsii katsella pakkeloitua naamaa ja prinsessakohtelua vaativaa, naimaiän loppupäässä olevaa riikinkukkoa? ukko sanoi, ettei tuollainen kelpaisi edes naapurin sikamiehelle.

kerrot, että sulla on ukko, joten oletan että olet nainen. miten kehtaat puhua tuntemattomasta naisesta noin rumasti? onko sulla jotain päässä vialla?

Vierailija
113/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllähän tuollainen komekymppinen viivianne alkaa olemaan jo parhaat päivänsä nähnyt, ja kun epätoivo iskee, ei kelpaa enää kenellekään. ja kuka normaali mies viitsii katsella pakkeloitua naamaa ja prinsessakohtelua vaativaa, naimaiän loppupäässä olevaa riikinkukkoa? ukko sanoi, ettei tuollainen kelpaisi edes naapurin sikamiehelle.

kerrot, että sulla on ukko, joten oletan että olet nainen. miten kehtaat puhua tuntemattomasta naisesta noin rumasti? onko sulla jotain päässä vialla?

Mutta jos tuntemattomasta miehestä kirjoittaa tuolleen, te vaan hurraatte ja yläpeukutatte...

Vierailija
114/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia jäi mietityttämään. Tämä nainen siis on etsinyt ja etsinyt miestä itselleen, ja se on ollut vaikeaa,  ja nyt hän vihdoin tietää mistä sellaisen oikeanlaisen löytää. Miksi hän siis kertoo netissä suureen ääneen tästä paikasta muille naisille, jotka nyt tulevat sinne niistä samoista miehistä kilpailemaan?

Vierailija
115/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi fiksumpaa opiskella itselleen hyvä ammatti, harrastaa ja nauttia elämästä? Elämä voi olla kivaa niin. Mitä järkeä on materialismissa? Tuolla on metsää kun lähtee pihalle. Miesseuraa löytää kun heittää menemään ennakkoluulot, mutta hankkii arvokkuutta. Ihmiset haluavat olla sellaisen seurassa jolla on jotain sanottavaa. Miksi niin moni juoksee rahan perässä, mitä se raha auttaa mihinkään?

Vierailija
116/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit ovat kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
117/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tuollainen prinsessa-syndroomassa elelevä tyhjäpää nyt ei varsinaisesti ole mitään parisuhdemateriaalia itsekään.

"Eksymä uskoo Slushin tuoneen Suomeen monia nuoria miehiä, joiden kanssa hänellä voisi olla paljon yhteistä juteltavaa. Sisustussuunnittelijana muun muassa teknologiset ratkaisut ovat osa hänen alaansa."

Hänellä on varmasti paljon juteltavaa tekoäly-startupin perustejalla ;))

"Totta kai myös [henkilön] tulot kiinnostavat, mutta se ei ole se tärkein asia. Enemmän painaa kaikki muut asiat, kuten tämä herrasmiesmäisyys."

Tämä oli ehkä vähän lähempänä totuutta jo.

Vierailija
118/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slushin hyväkäytöksiset miehet välillä ahdistelevat Slushissa työskenteliviä nuoria. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e2a26ec-91ba-417f-81f5-6ea5a17fbe24

Vierailija
119/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slushissa on rahamiehiä tai niin nämä tsirpulat kuvittelee 😂

Vierailija
120/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vanhemmilla ollut huumorintajua kun lapselle yritetty antaan kansainvälinen nimi ja sitten sukunimi kauheankuuloinen suominimi.