Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Johnny Kuoppalasta tuli isä - ei ole tavannut lastaan kertaakaan.

Kommentit (365)

Vierailija
1/365 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on vain tarinan toinen puoli. Tuskin kukaan tervepäinen äiti erottaa isän vauvasta totaalisesti ilman syytä.

Vierailija
2/365 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavannut lastaan-kauheaa. Varmaan äidille kauheaa mistä syistä näin joutunut toimimaan.. onkohan tämänkin pahoinpidellyt.. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/365 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on vain tarinan toinen puoli. Tuskin kukaan tervepäinen äiti erottaa isän vauvasta totaalisesti ilman syytä.

Jep. Tämä😃

Vierailija
4/365 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavannut lastaan-kauheaa. Varmaan äidille kauheaa mistä syistä näin joutunut toimimaan.. onkohan tämänkin pahoinpidellyt.. ?

No en usko ilman syyttä tässäkään tilanteessa Johnny olisi. Jos olisi ero tullut tai jtn mitä väittää tästä naisesta että ei halunnut naisen kans itse olla niin kysymys kuuluu miksi sitten itse raivoaa että nainen lähti luotaan asumasta pois jos kerran itse ei halunnu naisen kanssa olla? Vai meniköhän ihan näin

Vierailija
5/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aika uhriutumiselta laittaa seiskaan itsestään juttua kuten tällä on vuosien aikana ollut tapana. Eikö tämä sama kaveri kiistänyt edelliset pahoinpitelyt lehtien mukaan missä oli oikeudesta tietoa ja sitten olikin sanonut että on normaalia vähän tukistaa ja hän ei itse riehunut vaan joku muu- syytti edellistä nais ystävää mutta sai kuitenkin itse tuomion? Ok. Äidille paljon voimia.. vaikuttaa aika kontrolloivalta ja tulisella persoonalta somesta muutenkin

Vierailija
6/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aika uhriutumiselta laittaa seiskaan itsestään juttua kuten tällä on vuosien aikana ollut tapana. Eikö tämä sama kaveri kiistänyt edelliset pahoinpitelyt lehtien mukaan missä oli oikeudesta tietoa ja sitten olikin sanonut että on normaalia vähän tukistaa ja hän ei itse riehunut vaan joku muu- syytti edellistä nais ystävää mutta sai kuitenkin itse tuomion? Ok. Äidille paljon voimia.. vaikuttaa aika kontrolloivalta ja tulisella persoonalta somesta muutenkin

Varmaan hänestä tehtiin syyllinen

Vierailija
7/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän seiskakin voisi vähän miettiä mitä antaa lehteensä, lapsi kumminkin kyseessä kuka tuskin haluaa julkisuuteen jota Johnny yrittää nostattaa.

Vierailija
8/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä julkinen FB jossa avautuu aiheesta. Käykää lukeen.

Ne luettuna olen 110% äidin puolella.

Vaahtoaa vieraannuttamisesta vaikka vauva on ollut 1kk 9 päivän ikäinen sitäkin tekstiä kirjoittaessa.

Vierailija
9/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin hänt edes hieman jos lapsi olisi vaikka 8-vuotias. Noin pieni vauva kuuluukin olla äidillä. Ei noin pientä aleta erottaan äidistä. Muistaakseni tällä miehellä oli kuvia pinnasängystä ja että hän odottaa vauvaa tyyliin vuoroviikko-asumiseen.

Vierailija
10/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole vanhemmiksi.

Vierailija
11/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo jonny on?

Vierailija
12/365 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo jonny on?

Oli BB:ssä silloin vielä Risto nimellä sekä on ollut Paratiisihotellissa, jotain mallinhommia etc.

Vierailija
13/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaahtoaa vieraannuttamisesta vaikka vauva on ollut 1kk 9 päivän ikäinen sitäkin tekstiä kirjoittaessa.

Äidin puolella myös eli sama täällä. Ei ole normaalia tollainen käytös. Oli tehnyt lastensuojelu ilmoituksenkin äidistä sanojensa mukaan vaikka ei ole ollut yhteydessä äitiin (mistäköhän syistä kun ei ole ollut kontaktissa äitiin) paitsi nyt ilmeisesti lastenvalvojalla käynyt jonne ilmeisesti äiti mennyt kun halunnut näitä dna testejä??? Tosi sekavaa hänen fb.

Vierailija
14/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo Seiskankin juttu ole 3.12 ja vauva syntyi jutun mukaan 4PÄIVÄÄ ennen tätä lehti juttua ”ettei ole nähnyt lastaan”. Olikohan äiti edes kotiutunut sairaalasta ja tälläinen otsikko valta mediassa???

Vierailija
15/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä herralla mitään käsitystä pienten lasten alle 0v tapaamisista ja suhteen luomisesta jos ei asuta yhdessä. Sillon kukaan lastenvalvoja ei todellakaan suosittele mitään viikko-viikko asumisia jos lapsi noin pieni. Edes alle 2 vuotiaille ei sitä suositella. Esim. Tapaamiset

päivä tapaamisina, tai vaikka äidin luona, pieniä paloja kerrallaan eikä vaan vaadita itselleen. Lapsi ei ole lelu.. Alle 0v ei heitellä mitenkään todellakaan paikasta toiseen. + Kaikille perheille ei edes sovi vuoro viikko asumis systeemi ja jos sopii -> sitä katsotaan myöhemmin myöhemmällä iällä!!!

Vierailija
16/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä herralla mitään käsitystä pienten lasten alle 0v tapaamisista ja suhteen luomisesta jos ei asuta yhdessä. Sillon kukaan lastenvalvoja ei todellakaan suosittele mitään viikko-viikko asumisia jos lapsi noin pieni. Edes alle 2 vuotiaille ei sitä suositella. Esim. Tapaamiset

päivä tapaamisina, tai vaikka äidin luona, pieniä paloja kerrallaan eikä vaan vaadita itselleen. Lapsi ei ole lelu.. Alle 0v ei heitellä mitenkään todellakaan paikasta toiseen. + Kaikille perheille ei edes sovi vuoro viikko asumis systeemi ja jos sopii -> sitä katsotaan myöhemmin myöhemmällä iällä!!!

Alle 1v *

Vierailija
17/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan äiti vieraannuttaa joka on halunnut itse dna testit. Tuokin menee hieman ristiin. Dna testithän varmistaa ettei myös isä voi myöhemmin kieltää isyyttään ja varmistaa että isä on lapsen oikea isä.

Vierailija
18/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita huumaus testejä vaadita -> mitä vikassa tilassaan kirjoitti -> jos halutaan tapaamisia vain valvojien kautta? Vai ihan muuten vaan pyytänyt käymään jossain vai siis häh?

Vierailija
19/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän ennen bb Risto?

Vierailija
20/365 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Eiköhän jokainen katso mikä

lapselle parhaaksi ja en ala tuomitsemaan kun en tiedä mitä taustalla on tälläisen tosi TV tähden juttujen perusteella, joka avautuu roskalehteen kun se jotain auttaisi? Kaipaisitko tällä sääliä vai mitä? Hoitaisi asiat sitä kautta kun asiat hoidetaan. Ihan muita reittejä. Säälittävää tehdä lehtijuttu myös tavista vastaan jolla ei ole tälläistä valttikorttia olla edes julkisuudessa ja kertoa edes omaa kantaansa. 🤲🏾 Varmasti äidillä on hyvä syy, ja miten asiat ovat, yhteistyö tollaisen miehen kans ei toimisi kun tollalailla mesoo ja riehuu. Lapsenkin hauska lukea 10v päästä netistä juttuja itsestään, eli voisi vähän miettiä tämä big brother sankari mihin lapsensa altistaa kun kertoo perhe asioista julki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme