Mikä on sellainen työnantajasi antama joululahja, mikä on erityisesti jäänyt mieleesi?
Mulla on sellainen lahja, jonka sain reilu 10 vuotta sitten. 2 hyvänlaatuista käsipyyhettä ja käsisaippua. Pyyhkeet on edelleen tallessa ja käytössä.
Se oli kiva lahja, koska se oli niin käytännöllinen. Ei mitään turhaa tilpehööriä.
Kommentit (28)
En ole koskaan saanut työnantajalta eli kaupungilta mitään joululahjaa.
Opettaja, ollut kohta 30 vuotta.
En ole koskaan saanut työnantajalta joululahjaa (yliopisto). Mies on saanut it-firmoista tosi kivoja joululahjoja. Mieleen on jäänyt posliinikulho joka kestää uunin mutta toimii myös tarjoiluastiana, tosi sievää ajatonta suomalaista designia. Käytössä edelleen vuosien jälkeen viikoittain. Suomalaiset tykkää käytännöllisistä lahjoista.
Saan aina joko laadukasta viskiä tai rommia sekä teatteriliput ja illallisen. Tosin joudun omana työnantajanani maksamaan ne periaatteessa itse. Kyllä niistä silti hyvä mieli tulee. M51
Meillä joululahja on, että yritys on lahjoittanut joululahjat hyväntekeväisyyteen. Hieno ele toki, mutta ei toki henkilöstö itse ole asiaa päättänyt vaan johto. Henkilöstöä ei kiitetä tai huomioida jouluisin mitenkään, mutta mainostetaan kyllä joka paikassa miten tänä vuonna on lahjoitettu x summa hyväntekeväisyyteen. Tuntuu, että lahjoituksesta pitää ottaa kaikki hyöty irti myös somen kautta.
Toimitusjohtaja tuli kiittämään työpanoksesta ennen joulua viimeisenä työpäivänä, ja kätteli kaikki osastomme työntekijät. Muisti minun etunimenkin.
Festivo kynttilänjalkoja,kolmea eri kokoa, joskus jouluina viime vuosisadalla.
Koko päiväkodin henkilökunta sai kahden euron kynttilät. Esimies oli pitkään hehkuttanut palkitsevansa meidät tekemästämme työstä. Jäi mieleen.
Enpä ole saanut mtn muistiin jäänyttä. Kerran sain konjakkipullon, mutta en juonut tuolloin ja annoin sen työkaverille
Hmmm... jaa... Koska olen saanut kolme joululahjaa työnantajalta, muistan ne kaikki.
Yleensä en saa mitään, mutta jos saan niin kynttilä, piparipussi tai kaakaota tms. Ei mitään mikä olisi jäänyt erityisesti mieleen.
Citizen Eco Drive valolla latautuva titaani rannekello. Yli 20 vuotta sitten.
Pentikin tarjoilukulhot, kaksi pientä ja yksi iso. Jatkuvassa käytössä ovat, kauniit valkoiset ja laadukkaat perusastiat. Tuli kahtena eri jouluna.
Valtavan iso suklaarasia, erikoisia konvehteja ja parhaita mitä olen maistanut. En ole koskaan nähnyt myynnissä vastaavia, varmaan oli tilannut jostakin.