KAKKOSEN YRITYS uusin pino
Heippa vaan naiset!
Päätin nyt omavaltaisesti muodostaa taas uuden pinon kun tuo edellinen paisui taas niin mahdottoman pitkäksi. Me ollaan niin aktiivisia :) Mäkin käyn itse monta kertaa päivässä katsomassa onko tullu uusia plussa uutisia tai ihmisiä mukaan.
On jotenkin mukavampi lukea kun ei oo niin hirveesti viestejä takana ja samalla päivittyy ketkä tässä pinossa oikeesti on tällähetkellä mukana, osa kun on onnellisesti siirtyny odottajiin.
Oikein ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja peukut pystyyn kaikille seuraaville testaajille.
Adelein kp 19/28
Ps. Monissa viesteissä on nimimerkin perässä käytetty erilaisia lyhenteitä joista kaikkia en taida tietää, voisko joku jeesaa. Yk= onko yrityskertoja vai yrityskiertoja? Ja sit oli joku O:lla alkava lyhenne jonka jo kerkisin unohtaa, mikähän se nyt oli... No jos joku keksii niin valaiskaa ;)
Kommentit (141)
No on tämäkin hommaa, sillon kun on mahdollisuudet et on ovulaatiopäivä, niin miestä ei näy mailla eikä halmeillä. Viimeksi siis lauantaina on puuhailtu....ehkä sitten huomenna(tulee huomen kotiin). Siis en kyllä ole ollenkaan varma et tänään ois ovulaatio kun kierto tuntuu heittelevän 26-28päivään. Mut laskurin mukaan 26päivän kierron mukaan tänään olis ovispäivä.
Vitsi et monellä on just jänskätys päivät, malttaskohan sitä ite olla testaamatta, jos vaikka päivän kaksi olis menkat myöhässä. Tuskin, kävisin kuiteskin testin ostamassa.
Tää kuumeilu on ihan mahotonta, alkaa ihteä jänskättämään jo viikkoa ennen menkkojen alkamista.
Eipä tässä muuta tällä kertaa...
Leti yk3
Arvatkaas vaan kuka on menossa kohta sinne apteekkiin :) pakko tehä aamulla testi, menkkaoireita on vaikka muille jakaa enkä kestä ootella jotta alkaako ne vai ei.
Pikkumyylle tsemppiä yk3:een! Kaikille peukut pystyyn tasapuolisesti tilanteeseen katsomati :)
t. piirakka yk2 (?) kp 28/29
En sitten eilen ostanut mitään herkkiä testejä, mutta testasin aamulla sellaisella halpisliuskatestillä, millä saisi testata vasta kun menkat on päivän myöhässä. Olin satavarma, että en ole raskaana kun menkkaoireet on niin vahvat... MUTTA kaksi viivaa siihen nyt sitten paukahti, ei tarvinnut edes tihrustella! Nyt vaan mietin sitä, kun pissin purkkiin jo klo 5 maissa mutten testannut samantien vaan pissi oli purkissa 2 h. Sitten vasta ehdin testailemaan.. Onkohan tuolla jotain merkitystä? En siis vielä usko tulokseen :D Ajattelin hankkia digitaalisen testin huomista varten ja sitten tehdä sen kaikkien sääntöjen mukaisesti.
HUIIIIII, nyt on pää ihan sekaisin :)
-piirakka 29/29 (?)
Missäs kaikki luurailee? Onko kellään jännäpäivät menossa? Olisi kiva kuulla muiden kuulumisia :)
-piirakka
Sorry kun olen ollut niin kauan pois maisemista. Mieli on hiukan maassa, kun tää mun kierto on tällainen. Siis todella pitkä. Tänään on kp39 mutta on siis ollut 44 joskus tossa joten en vielä intoile mitään. Enkä edes tiedä, että voinko tulla raskaaksi kun kierto on noin pitkä. En osaa noita kaikkia juttuja ulkoa.
Olin huomaavinani oviksen viime sunnuntaina tai siis lauantaina mahatuntemukset ja sunnuntaina limat. En ees normaalisti osaa tarkkailla noita limoja, mutta nyt oli kyllä ihan selvästi ovislimat. Makkarin puolella on hiljaista ja pupuilukertoja harvoin, mutta kuitenkin oviksen aikaan oli joten kattoo nyt. Olen tilannut testejä ja ajattelin testata kp 45 jos täti ei ole tullut.
Tsemppiä kaikille yritykseen ja tosi paljon onnea jo plussanneille!
nappula07
Onnea Piirakka!!!!!!!!!!!!!!! Toivotaan että plussa pysyy=)
Itsellä menossa nyt kp 16/28 (muistaakseni) ja toka yk menossa. Nyt ollaan semmosella asenteella, että tulee jos on tullakseen. En jaksa sitä hirmusta jännäämistä, jota oli ekassa yk:ssa=) Mutta katsellaan rauhassa ja toivotaan parasta!
Ninna
Laittelen viestiä tänne, kun vihdoin pääsemme yrityksen aloittamaan! Eli minulla on edellisestä liitosta jo teini-ikäinen lapsi. Tämän " uuden" miehen kanssa ollaan oltu yhdessä pian kuusi vuotta ja alusta asti oli selvää, että jos vielä joskus lapsia saan niin hänen kanssaan. Hän on uskomaton isäpuoli lapselleni! Omia biologisia lapsia hänellä ei ole.
Olemme lykänneet " projektia" minun opiskelujen takia, mutta nyt on ne hoidettu ja työpaikkakin on löytynyt jo aikaa sitten, eli aika olisi otollinen... mutta, mutta... Minulla todettiin bco-sairaus joka hankaloittaa raskaaksi tuloa. Eli kiertoni ei ole säännöllinen ilman lääkitystä. Tämän lääkityksen (korkea hormoni pitoinen e-pilleri) aikana ei voi raskaaksi tulla, mutta nyt kun pillereitä popsittu vuosi, niin olen voinut jättää ne pois. Nyt jännityksellä odotetaan jäävätkö kuukautiset pois, vai joudummeko radikaaleihimpiin hoitoihin. Hieman lääkäri vihjaisi sellaisesta mahdollisuudesta. Toivottavasti kuitenkin saamme perheemme toisen lapsen luomuna!
Käyn taas kurkkimassa tänne palstalle, kunhan " kesälomaltani kerkiän"
Hyvää satoa tälle syksylle meille kaikille toivottelee Bloode
..ollaan ja yritystä riittää! Edellisessä pinossa kirjoittelin esittelyjä tarkemmin, pikakertaus: Meidän perhe :Minä 28v (huomenna aamulla jo 29v), mies 31v, poika 3v8kk, kaksi koiraa ja kissa. Yritys aloitetaan nyt, eli yk (yrityskierto) 1 ja kp 10/30-31.
Vauvakuume on salakavala tila, mulle se hiippaili vasta kuukausi sitten.. Mies vihjaili jo useita kuukausia sitten, että hänellä on vauvakuume ja mä sanoin että elä sinä höpötä...
Hei vaan kaikki!
Meidän perheessä (minä 33v, mies 35v ja poitsu n.9kk) on aloitettu myös kakkosen " yrittäminen" .
Pari kiertoa kokeiltiin ihan ilman apuja, mutta nyt viimeisimmässä tikuttelin (vähän kokeilumielessäkin vaan) clearbluen digi-ovulaatiotikulla.
Viisi päivää tikutetun ovulaation jälkeen oli pientä tuhruvuotoa, joten toivon että kiinnittyminen olisi tapahtunut! Hitsi kun ei millään muista eka raskaudesta oliko moista, vuotoja kun oli siinä alkuraskauden aikana muutenkin.
Yksi keskenmennyt raskaus oli ennen onnistunutta raskautta, joten vähän pessimistisesti suhtaudun... Ei uskalla varmaan tehdä testiäkään ihan heti, jos nyt sattuisi kuukautiset olemaan myöhässä.
Minulta myös löytyi tuon ensimmäisen, keskenmenneen raskauden, yhteydessä perinnöllinen kromosomitaipumus, joka suurentaa riskiä alkuraskauden keskenmenoihin. Joten jäitä pyritään pitämään hatussa...
Yksi onnistunut raskaus ja synnytys kuitenkin takana, ja aivan ihana pieni poika tuolla nukkua tuhisee, joten TOIVOTAAN että ainakin toinen vielä saataisiin onnistumaan;-)
Onnea kaikille yrityksiin!
ja tervetulos uudet kuumeilijat! Onkohan kukaan luiskahtanut viikonloppuna odottajiin?
Itsellä vielä piina viikko odoteltavana ennenkuin voi testata. Joka päivä tuntuu et oireita on, niinkuin kaikilla muillakin kuumeilijoilla ;) Katsotaan...
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Tuntuu NIIN pitkiltä nämä " odotuspäivät" , kun kierto vasta 19/28 ja sit alkaa taas yritys alusta...Luulen niin...
Minäkin käväisin ensimmäisessä pinossa ja tässä lyhyesti esittelyjä. Olen itse 33v, mies 31v ja lapsi reilu 2v. Meillä on nyt toinen yrityskierto menossa ja toivotaan, että tärppää... Jos ei niin sitten aion ostaa niitä ovis-testejä. En käyttänyt niitä ensimmäisen raskauden yrityksessä, mutta nyt tuntuu, että olen jotenkin malttamattomampi...
Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Muutenkin kaikki tuntuu jotenkin jännittävämmältä, kuin ensimmäistä tehdessä. Johtuuko se siitä, että tietää mitä on tulossa...
Edellisessä ketjussa kerroinkin, että yritys aloitettiin kesäkuun lopulla (pillerit pois) Ja nyt sitten loppuviikosta tein testin, kun menkat myöhässä... niin plussa tuli!!! :)
Eli pidetään peukut pystyssä, että mahdollisimman moni teistä siirtyy pikaisesti minun perässäni odottajiin ;-)
Tosin menkatkaan eivät ole alkaneet. Eikä mitään tuntemuksiakaan menkoista. Kp 31/30 ? Tuo kierron pituus on kyllä vähän arvoitus. En ole kuitenkaan negasta huolimatta vielä menettänyt toivoa. Odotellaan vielä. Toisaalta toivois että alkais menkat jos en raskaana ole, että päästäis uudelle kierokselle. Joka tapauksessa onnea plussanneille. Toivottavasti pääsen pian perässä.
Surullinen elohelmi....
Täälläkin kovasti toivotaan esikoiselle (03/04) pikkusiskoa tai veljeä. Nyt on neljäs yk menossa ja viikonloppuna ollaan taas hieman viisaampia. Tällä hetkellä on menossa 27/28-35, joten jännitystä alkaa olla taas ilmassa. Minä ja mies täytetään molemmat tänä vuonna 30v, esikoinen on 3v5kk, ja kuuluu perheeseemme myös 7v koiravanhus..
Plussaonnea kaikille.. =)
t. Kapa
Kerron tähänkin pinoon että menkat alkoivat tänään.. Joten uusi yritys alkakoon :(.
Tsemppiä kaikille joilla täti ei ole vielä tullut kylään. ja pysykööt poissa!
mariatar84 kp 1/28-30
Noniin heippa taas kaikille! Mulla on nyt siis kp 8/??, ekat menkat synnytyksen jälkeen takana siis :) kierto oli ennen raskautta noin 28 pv, nyt ei mitään hajua :D Aloitin tuosta syystä eilen ovulaatiotestien käytön, jotta tiedän tapahtuuko ovulaatiota laisinkaan. Mieheltäkin kysyin mitä mieltä hän on noista testeistä, kuulemma ei tartte testata niin voi harrastaa useammin vaakamamboa, hehehe.
Onko kukaan muuten käyttänyt noita jippoja helpottamaan raskautumista, siis juonut greippimehua tms? Mitäs kaikkia juttuja sitä suositeltiinkaan tehtäväksi? Ihan siis huumorimielellä :)
Peukut on pystyssä niille ketkä jännäilee. tsemppiä ketkä eivät ole saaneet sitä TOISTA viivaa näkymään ja onnea plussanneille!
t. piirakka (minä ja mies -79, esikoinen -06 + pölypallot)
kun mulla suht säännöllinen kierto ja yleensä se on sen 26,27 ja nyt on menossa kp29 eikä menkkoja kuulu. Meillä ei mitään ovulaatioita testailla, mutta luotetaan siihen että se joskus tärppää. Käviköhän sitte niinkin että heti tärppäsi, kun päästiin suunnittelua pidemmälle tuossa kakkosen teossa.
Minä en kyllä pety, jos tämä nyt vaan sattuu olemaan pelkästään pidempi kierto enkä mahdollisesti olekkaan raskaana. Mitään raskausoloa ei ole, ei ole sikäli oloa, että menkatkaan alkaisi. Mitä lie. Ilmoittelen, kun tiedän mikä on täällä nyt homman nimi.
Esittäydyin jo tuolla aiemmassa pinossa, mutta olen pysytellyt taustalla, eli esittäydynpä jälleen.
Nöfnöf 29v,avokki 36v, tytär 2v
Tervetuloa uudet tulokkaat ja " tervemenoa" odottajiin te onnekkaat plussaajat :) Ja tsemppiä kaikille meille vielä testausta odottaville sekä erityisesti uuden kierron aloittaneille!
Tää on niin hassua kun tuntuu et mikään kuukausi ei ikinä mee niin hitaasti kun se kuukusi kun yrität raskautta... Meillä ensikko tuli toisella yk:lla ja sekin tuntui ikuisuudelta, nyt oon jo ekal kierrol ihan malttamattomana... :) Tuntuu jotenkin tosi raskaalta ajatella niitä joiden odotusaika on huomattavasti pidempi :( Saas nähdä mihin ryhmään me tällä kerralla osutaan...
Helteet senkun jatkuu, mut toisaalta ei haittaa, saahan ulkoilla ykkösen kanssa.
Oikein mukavan aurinkoista viikkoa kaikille kakkosen kuumeilijoille ja kertokaahan taas kuulumisianne kun kerkiitte!
Adelein esikoinen-04 kp 22/28
Mulla oli eilen ihan kauhean kipeä alaselkä ja mahassa nippaili, just sellanen menkkaolo.. Taitaa olla ovulaatio alkamassa:) En oo saanu aikaiseksi ostaa ovistikkuja, vaan mennään ihan näiden omien tuntemusten varassa. Varmistus tuli mieheltä, että ei mitään tikutella, vaan luomuna yritetään ja jos ei ala tärppimään niin sitten testiä kehiin.
Miesparka on nyt sitten lujilla, kun vaimo haluaa vähintään kaksi kertaa päivässä:) Vaikka luulis, ettei oo mitään sitä vastaan.. Sanoi vaan eilen vitsikkäänä, että on tää naimisissa oleminen rankkaa.. Ollaan menty naimisiin 7.7.
Imetään miehestä kaikki mehut ennen sorsajahdin aloitusta:)
Pikkumyy78, mies-75, poika -03, kp 14/28-31 ja yk1
kp on sitten 3/30-32 eikä mikään superpitkä 3032.. hih;)