Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSEN YRITYS uusin pino

10.08.2007 |

Heippa vaan naiset!

Päätin nyt omavaltaisesti muodostaa taas uuden pinon kun tuo edellinen paisui taas niin mahdottoman pitkäksi. Me ollaan niin aktiivisia :) Mäkin käyn itse monta kertaa päivässä katsomassa onko tullu uusia plussa uutisia tai ihmisiä mukaan.

On jotenkin mukavampi lukea kun ei oo niin hirveesti viestejä takana ja samalla päivittyy ketkä tässä pinossa oikeesti on tällähetkellä mukana, osa kun on onnellisesti siirtyny odottajiin.

Oikein ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja peukut pystyyn kaikille seuraaville testaajille.

Adelein kp 19/28

Ps. Monissa viesteissä on nimimerkin perässä käytetty erilaisia lyhenteitä joista kaikkia en taida tietää, voisko joku jeesaa. Yk= onko yrityskertoja vai yrityskiertoja? Ja sit oli joku O:lla alkava lyhenne jonka jo kerkisin unohtaa, mikähän se nyt oli... No jos joku keksii niin valaiskaa ;)

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viikko pitäisi jaksaa odotella. Olen tulossa hulluksi, luulisin. :)

Mielestäni minulla olisi oireita. (Nyt kp 25/30)

Kuten esikkoa odottaessa, suussani maistuu metalli. Olen kaamean väsynyt ja hetkittäin huonovointinen.

Tosin taidan vain kuvitella tuon kaiken. Oltiin juuri flunssassa koko perhe.

Mutta toisaalta, eikö olisi mahdollista jo oireilla, kun ovis kp 14 ?

Ääh, kunhan kuvittelen.

Palaan asiaan, kun saan tietoa :)

Vierailija
62/141 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tuntunut.. Eilen tosin jumpassa vatsalihaksia tehdessä tuntui alavatsalla kummallisia kipuja/viiltoja. En muista viime kierrosta tällaisia.. Oonko sitten seurannutkaan niin tarkasti. Testejä on nyt kotona valmiiksi, että testailen heti kun siltä tuntuu. Viikon päästä pitäs tulla menkat, jos ovat tullakseen.

Pikkumyy78 yk2 kp 22/29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muistaakseni tänne kirjoitellut, kesäkuun kuumeilijoihn muutaman viestin. Mulla on nyt 23/28-30 eikä oireita. Alavatsatuntemuksia havaitsin aamun työmatkalla, joten kuukautisten tuloon voisi viitata. Viime kierrossa, kun oli ensimmäinen vars. yrityskierto, havaitsin samaa kipuilua viikko ennen menkkoja, joten varsinaisia toiveita raskautumisesta ei ole. Meillä esikoinen 1v4kk, itse olen ollut töissä kesäkuusta saakka, poika hoidossa elokuusta saakka.

Seuraavan lapsen kanssa tekisin samoin seuraavat asiat:

- pitkä imetys (imetän edelleen esikoista)

- kestovaipat

- kantoliinailu

- ei vanhemmista erossa oloa ainakaan yön yli ensimmäiseen vuoteen, mikäli ei ole välttämätöntä

- ulkoilu, liikunta päivittäin

Eri lailla toimisin:

- en stressaisi soseista niin paljon kuin esikoisen aikaan (tein melkein kaiken itse)

- keskittyisin nauttimaan, olemaan siinä hetkessä mitä kulloinki eletään

- siivouksen voisi hoitaa joku muu tai ei kukaan ;)

- 6 kk täysimetys (esikoisen täysimetys kesti vain 4,5 kk)

-

Vierailija
64/141 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täällä 30 v yhden pojan 1v 9kk äiti, joka taitaa kuumeilla jo kovasti. Esikoisesta en edes käynyt näillä palstoilla ja muutenkin fiilikset olivat tuhatkertaa rauhallisemmat. Nyt tämä kuumeilu on ottanut jo niin vallan, että oli jo pakko kirjautua tännekin. Kuukauden olen jo käynyt lukemassa juttuja satunnaisesti, mut nyt täytyy jo päästä osallistumaan keskusteluihin =) On tämä hassua tämä kuumeilu. Miehen kanssa ollaan keskusteltu että loppuvuodesta, mut nyt ei enää malta. Ja jus meni oviskin ohi. No ehkä ensi kuussa sitten alkaa yritys. Mulla samoja ajatuksia kuin täällä osalla, että miten sitä riittää aikaa ja rakkautta sille toiselle ja niinku on jo valmiiksi paniikki mahd. seuraavasta vauvasta ja silti sitä haluaa varmaan eniten maailmassa. On kuumetta mut sit taas alkaa miettii onko oikea hetki ja vaikka mitä.Kuitenkin ajattelen asiaa miltein koko ajan=) Ja onhan poika jo näin iso ja kuitenki äidin oma pikkuvauva<3

Tisa77

Vierailija
65/141 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän ne menkat alkoi, niinkun viime viikon lopulla veikkailin. Mulla kierto oli nyt 26 päivää. Onhan tämä kyllä semmosta tämä kuumeilu, varmaan pitäs olla ns. yrittämättä niin varmaan sitten onnistas. Esikoinen on saanu alkunsa, tyylillä tulee jos on tullakseen ja heti tärppäs.

Eipä tässä muuta

Leti

Vierailija
66/141 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn uutena joukkoon odottelemaan. Vähän taustoja ensin. Olen 29v, mies 30v ja tyttö 5v. Nyt olis yrityksessä ensimmäinen yhteinen lapsi. E-pillerit oon lopettanut jo huhtikuussa, eikä vieläkään mitään ole tapahtunut :( Tänään viimeksi tein testin, joka oli siis negatiivinen... Kai ne menkatkin kohta alkaa, että voi aloittaa uuden yrityksen. Ostin tänään ovu testejä, jos niistä olis jotain apua. Hiukan meinaa joka kuukaus " ahdistaa" ja testejäkin on tullut tehtyä hiukan liian paljon. On vaan niin malttamaton olo ;) Täytyy vaan yrittää ajatella positiivisesti! Olipas sekava vuodatus...

Onnea kaikille plussanneille ja yrittäjille!

Vierailija
67/141 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa taas!

Letille nyt aluksi valittelut menkoista :( ja muillekin, keillä ei tässä kierrossa napannut.

Onpa kiva lukea noita vastauksia, siitä mitä aikoo tehdä samalla lailla ja mitä eri tavalla. Saa itsekin hyviä vinkkejä ja tulee ajatelleeksi sellaisia asioita, mitä ei ehkä itse ole tajunnut tehdä.

Sitten taas vähän omia kuulumisia.. Eli nyt on kp 18/29 (kai, oon jo ihan sekasin mikä päivä on menossa) ja yritettiin miehen kanssa olla tällä viikolla aktiivisia :) tämä viikko oli siis vauva-lehden laskurin mukaan hedelmällinen, en vieläkään ottanut ovistikkuja käyttöön, vaikka ne laatikossa odottelivatkin. Taisi vaan nyt käydä niin, että ukko oli juuri oviksen aikaan (eli eilen) muualla. No, yritän ottaa rennosti ja odotella pari viikkoa.

Hyvä, että jotkut muutkin panikoi enkä ole ainoa :) Mulle on myös neuvottu lääkärin taholta että kannattaisi lapsitoiveet miettiä mahdollisimman ajoissa, sillä mulla on endometrioosia. Se kerran jo hoidettiin tähystyksessä, mutta tuohon on sitkeä pirulainen.

Eipä muuta, tulipa sekava sepustus. Hyvää viikonloppua kaikille tasapuoleisesti!

-piirakka

Vierailija
68/141 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein aamulla testin. no kp on vasta 24/29 joten ei ollu edes mitään toivetta plussasta, kunhan harjoitelin testin käyttöä;) eli ei siis plussaa. näytin tuloksen miehellekin, ja se oli ihan ihmeissään että miksi tein kun ei oo vielä aikakaan. hölmö minä.

mutta kun on niin jännää, eihän sitä malta olla testaamatta. vielä monta päivää jännyyttä edessä, mutta jotenki on sellanen olo että kyllä ne menkat sieltä tulee. höh.

pikkumyy78 yk2 kp 24/29

Vierailija
69/141 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin töissä on tylsää ;) hehehe..

Pikkumyy, tiiän tuon testijutun täysin. Haluaa vaan kokeilla vaikkei sieltä voi mitenkään vielä tulla plussaa. Tässä kierrossa yritän ihan oikeasti odotella muutaman päivän yli, mutta saa nähdä miten käy. Mietin tuossa, että miks ihmeessä mun on aina niin kiire testata ennen menkkoja kun vois kuitenkin oottaa sen 2 päivää ja jos ne alkaa niin ei menisi testi " hukkaan" . Mutta eilen tajusin, että mun on jotenkin helpompi nähdä se nega testistä kun siitä että menkat alkaa. Että tulipahan tähänkin testailuun joku syy, säästän tunteitani.

Eipä taas muuta.

-piirakka

Vierailija
70/141 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä vielä kuuluttaisiin haaveilijoihin. Esikoinen 04/05 tyttö ja nyt ollaan ajateltu että toisen lapsen aika olisi, muttia tiellä on vain kaksi. Miehen sairaus vaatii niin kovan lääkityksen, eli niitä pitäisi alkaa vähentämään ja minulla taas on ylipainoa sen verran että sillekin pitäisi tehdä ensin jotain.. Mutta olipa ihana lukea teidän tekstejä.. Katsellaan josko ennen joulua jo voisin liittyä tiiviisti porukkaan =)

Vierailija
71/141 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny ihan kummia unia viime aikoina. Viime yönä näin unta että imetin " lasta" , joka oli siis ihan aikuinen nainen. Eikä ollu siis mikään fantasiauni, vaan ihan oli tunne, että vauva tarvitsee ruokaa. Aivan älytön uni. Muutenkin oon heräillyt joka yö ja kääntyilly. kuitenki oon saanu unesta taas kiinni. Lähes sellasia liskodiskounia, jos on juopotellu kunnolla.

Mahaa nipistelee, rinnat suht normaalit ja kp 27/29. Voisko johtua loppukierrosta tää ihmeellinen uneksinta?

Pikkumyy78 yk2 kp 27/29

Vierailija
72/141 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kakkosen yrittäjillä menee? Onko muita piinaviikolla olijoita? Mulla on PeSu:n laskurin mukaan menkat tulossa29.9. joten katotaan miten käy. Mitenhän se muuten antaa tollasen päivän , kun nyt on jo kp 30/30.. Argh. Aika rauhassa vielä oon tuntemusteni kanssa, mutta ajattelin testata lauantaina viimeistään.

Pikkumyy78 yk2 kp 30/30

Vierailija
73/141 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla näköjään ei pysy muistissa nuo kiertopäivät. merkkailen välillä 29 ja välillä 30. no katellaan kaikessa rauhassa- paitsi miten tässä voi olla rauhassa ku jänskättää!!!

Vierailija
74/141 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa kanss jänskättämään täällä. Nyt 25/n. 32-36 ja päätä särkee tänään. Juuri itse asiassa huomasin kalenterista, että päätä särki viime kierrossa n. 4 päivää ennen kuukautisia... hitsi vieköön. Eli... Ovulaatiokin oli tässä kierrossa aiemmin kuin välillä eli kait täti tulee kyläilemään jo 30 päivän tienoolla.......:(

Nuhaa ja vilua on ollut, mutta meidän perheessä oikeasta joku syysflunssa eli se niistä oireista.

Ei auta muu kuin odottaa.

Aika hassua muuten, ett täälläkin kirjoittelin, ett en mieti ja kirjoittele täällä yms. vaan yritän unohtaa - jos sitt tärppäis. Mutt niin jännää tää kuumeilu nyt on, ett lähes joka päivä käyn ainakin lueskelemassa :)

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia, että saadaan aktiivisempi ketju!

T: Peggy-75

Vierailija
75/141 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun varmat oireet... Tai sii flunssaa ne ilmeisesti oli, eilen alkoi menkat... :' ( kp 31/30

Noh, se oli vasta eka yritys, muuta kun tsemppiä uuteen. Vaikkakin hiukkasen harmitti eilen koko juttu. Toivottavasti muilla käy parempi tuuri.

Shayen yk 2 alkaa

Vierailija
76/141 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään muillakin nyt jännäviikko menossa :) Minäkin yritin vähän ottaa asiaan etäisyyttä, että jaksan ootella ensi viikkoon mutta niinpä vaan piirakka taas löysi itsensä ketjua lukemasta ;)

Mulla on nyt kp 25/29 (yhden kierron perusteella tuo 29, en ole siitä ollenkaan varma). Eli jos oikein laskin niin 29/29 olisi ensi tiistaina, huiiiiii. Vähintään siis neljä päivää vielä oottelemista. En osaa päättää että piinaanko sinne asti vai ostanko taas erittäin herkän testin ja testaan jo maanantaina.. Ei pitäs varmaan testailla etukäteen, kun kemiallisen keskenmenon riski on niin suuri, jos sitten saisikin etukäteen plussan ja menkat alkaisi niin plääh.

Mulla kans koko ajan kylmä ja pientä lämpöä (niinkuin viime kierrossakin tässä vaiheessa), vatsa on sekaste ja ilmaa riittää.. Mutta eipä tässä vaiheessa varmaan mitään oireita vielä pitäskään olla.

Peukut kaikille pystyssä täällä siis! Ja hyvää viikonloppua!

-piirakka

Vierailija
77/141 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sitte aamulla testin: nega. Tiesin kyllä tuloksen, kun eilen alko tuntuun selkeästi, että menkat on alkamassa. Ei oo tosin vielä hanat auennu, mutta onpa kuitenkin testattu ja voi ihan vapaasti alkaa... Soitin miehelle, ja kerroin että testasin. Meinas tulla itku, mutta taistelin vastaan. On tässä hyvätkin puolensa. Häämatkasta voi ottaa kaiken ilon irti, kun ei tarvi suojella pientä kyytiläistä koko ajan.

Nyt on kp 32/29-32 ja yk2. Taitaa tänään mittarit pyörähtää.

Pikkumyy78

Vierailija
78/141 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumyy, tiedän tunteen :( Mä olen vielä pystynyt pitämään näppini erossa testeistä (eikä kyllä ois mitään järkeä testatakaan kun on vasta 26/29). Mutta tosiaan, saat sitten ottaa häämatkan rennosti! Jos siis nega piti paikkansa, eihän siitäkään aina voi olla satavarma.

Mulla on kans menkkaoireita, pöh. No, ootellaan.

-piirakka

Vierailija
79/141 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että miltäs pikkumyyn tilanne näyttää? Vahvistuiko se nega vai odotteletko vielä menkkoja?

Täällä ois 28/29, käkkäräää. Saa nähdä kipasenko tänään jo apteekkiin hakemaan sen extraherkän huomisaamuksi.. Tosiaan ois se nega parempi nähdä siitä jos se on tullakseen.

-piirakka

Vierailija
80/141 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistui.. vuoto alkoi lauantaina ihan tosissaan ja olin eilen tosi kipeä. Tai en varmaan normaalia kipeämpi, mutta henkinen puoli sai kovan kolauksen. Eihän tää ollu vasta ku toinen yrityskierto, mutta ku esikoinen sai alkunsa puolihuolimattomasti ekalla yrityksellä...;)

Mies osaa lohduttaa mua kuitenkin. Vei mut ostoksille ja metsään eväsretkelle, niin piristyin huomattavasti.

Uutta yritystä vain kehiin, vielä ei luovuteta!

Pikkumyy kp 3/3032 yk3