Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSEN YRITYS uusin pino

10.08.2007 |

Heippa vaan naiset!

Päätin nyt omavaltaisesti muodostaa taas uuden pinon kun tuo edellinen paisui taas niin mahdottoman pitkäksi. Me ollaan niin aktiivisia :) Mäkin käyn itse monta kertaa päivässä katsomassa onko tullu uusia plussa uutisia tai ihmisiä mukaan.

On jotenkin mukavampi lukea kun ei oo niin hirveesti viestejä takana ja samalla päivittyy ketkä tässä pinossa oikeesti on tällähetkellä mukana, osa kun on onnellisesti siirtyny odottajiin.

Oikein ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja peukut pystyyn kaikille seuraaville testaajille.

Adelein kp 19/28

Ps. Monissa viesteissä on nimimerkin perässä käytetty erilaisia lyhenteitä joista kaikkia en taida tietää, voisko joku jeesaa. Yk= onko yrityskertoja vai yrityskiertoja? Ja sit oli joku O:lla alkava lyhenne jonka jo kerkisin unohtaa, mikähän se nyt oli... No jos joku keksii niin valaiskaa ;)

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten säästäneet vauvatarvikkeet ensimmäiseltä vai antaneet eteenpäin tms. Meillä alkaa tavaroiden haaliminen taas alusta.. meillä oli vankka mielipide esikoisen syntymän jälkeen ettei lapsia tule lisää..tuli annettua ja myytyä suurin osa tarvikkeista, joten nyt sitten mahdollisen perheenlisäyksen myötä ostetaan taas sitterit yms.. Nyt tosin ollaan vähän viisaampia sen tavaramäärän suhteen, ekan lapsen kohdalla tuli hommattua kaikkea mahdollista, tarpeellista ja tarpeetonta.

Vierailija
122/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 32/27-28 ja huomenna sitten aikomus testata. Katsotaan miten meidän käy...

Oireita on kyllä, rinnat arat ja välillä vähän kuvottaakin. Väsymyskin painaa jne... Mutta alavatsa tuntuu edelleenkin ajoittain juuri sellaiselle, että nyt ne menkat alkaa.

Painon tunnetta ja pientä kipuakin. Toivotaan, että kuuluu asiaan. Palailen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peggy kyselit ovislimoista ja ovikseen liittyvistä asioista. Itse tunnen oviksen painontunteena mahassa. Mitään extrasuuria limoja mulla ei ole koskaan ollut ja yksi lapsi kuitenkin on. Valkovuotoa tulee aina tosi niukasti paitsi raskaana ollessa määrä kasvoi. Eli siis itse en pysty valkovuodon määrästä mitään päättelemään.

Niin ja oma tilanteeni on siis tällä hetkellä se että on tullut vasta parit kuukautiset raskauden jälkeen ja imetän vielä, joten en yritä raskautua vielä aivan niin kovasti, että muutenkaan koko aikaa tarkkailisin.

nappula07

Vierailija
124/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonki varmaan ahkerimmin jaksanu tuntoja ni purkaa tähän pinoon ;)

Nyt on tilanne se et kp 28/28 ja menkat on melkoisella varmuudella just alkamassa :( Pientä tuhrua on jo päivänmittaan tullut ja vatsa sen oloinen kun aina enne menkkoja. Et näytti käyvän nyt niinku esikoistakin kuumeillessa et eka kierto jotain tapahtu, mut ei sit jaksanu loppuun asti. No ei masennuta vaan heti menkkojen loputtua aloitetaan uusi yritys ja piinaava odotus... Tälläistä tää on. Toivotaan et kaavaa seuraa jatkossakin esikoisen tahtia koska yk 2:lla sit tärppäs. No varautua täytyy kyl pidempäänki odotteluun koska nää ei oo itsestäänselviä juuttuja vaikka eka oiski ollu ns helposti tärpännyt tapaus.

Plussaonnea vaan kaikille jotka kohta testailee ja tsemppiä meille joilla on taas piinaava kuukauden odottelu edessä!!

Vierailija
125/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Pitipä tulla kertomaan mukavia uutisia!

Kirjoittelin tänne ehkä n. kk sitten, että ois mukava saada sisko tai veli nyt 11 kk pikkumiehelle ja niinpä sitten kävi, että seuraavia menkkoja ei koskaan tullut! Testi tehtiin ja kaksi viivaa tuli! Tuttavapiirissäni on ollut niin paljon tuulimunia ym. ikäviä uutisia, että varmaan on mentävä katsomaan, sykkiikö pieni sydän...

Tsemppiä kaikille!

=) rv 6 ja risat

Vierailija
126/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin ja selkeä plussa tuli. Ei kun kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että kaikki menee hyvin!!!

Plussaonnea kaikille muillekin!

Vierailija
127/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!

Täällä ollaan aika rauhallisin mielin liikkeessä. Tällä viikolla on ehkä ovis ja en aio mitään paineita olttaa asiasta. pupuillaan jos tekee mieli eikä väkisin joka ilta. Eli tulen sitte raskaaksi jos tulen. Ens kuussa on paljon kaikenlaista toimintaa messuja, koulutusta yms. että voi olla aika raskasta siellä yökkiä ja väsyyneenä vaellella jos nyt tulen raskaaksi. Siis ihanaahan se jos tulen mutta sen pahoinvoinnin ja väsyn kun sais jätettyä jotenkin pois nyt seuraavasta raskaudesta..

hyvää syksyn jatkoa

Mariatar84 kp 10/28-30 yk 3

Vierailija
128/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään.. Siksi oon ollu ihan hiljaa. Mulla oli ovislaskurin mukaan hedelmällisin aika 13.-18.8. joten silloin touhuiltiin aina kun ehdittiin;) Menkkojen (ei) pitäis alkaa 1.9. eli siihen on vielä toooosi kauan ennenku pääsen edes testaamaan mitään.

Tuntemuksista sen verran, että... Olen ollut tosi touhukas kotihommien suhteen, poiminu marjoja, mehustanut, järjestellyt paikkoja, vienyt kirpparille kuorman tavaraa myyntiin jne. Oikea pesänrakennusvietti ja hoivavietti samalla kertaa päällä. Lisäksi mulla on etova olo vaivannut monta päivää ja oon kyllä tosi väsynyt, tummat silmänaluset vaivaa ja lisäksi oon hieman flunssainen. Alavatsassa joitain pikku nipistelyjä.

Mutta voi olla ihan sattumaakin, että tällaisia tuntemuksia on nyt. Esikoinen tärppäs ekalla yk:lla, oikeastaan ihan siis yrittämättä. Täytyy pyrkiä samanlaiseen huolettomaan olotilaan, niin jos tärppäis yhtä helposti.

Meillä on tallessa kaikki esikoisen tavarat, mitään ei oo annettu pois tai myyty vaikka kakkosen " hankintapäätös" tehtiin ihan vasta. Ekan syntymästä tulee marraskuussa jo neljä vuotta.

Onnittelut plussaajille! Odotellaan lisää hyviä uutisia!

Pikkumyy78 ** kp22/30** **yk1** ja kamalan malttamaton olo!!

Vierailija
129/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä meille jotka jäämme edelleen odottavalle kannalle. Itsellä on siis pitkä kuukausi edessä ja nyt täytyy yrittää siirtää ajatukset pois koko jutusta koska muuten aika menee niiiiin hitaasti! Normaalisti menkat tulee ihan liianki nopeesti aina, mut nyt tuntuu et koska se päivä ois käsillä :)

Adelein yk2 kp 1/28-30

Vierailija
130/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla testin, nyt kp28/28-30 ja negatiivinen sieltä tietenkin tuli, jostain syystä olin varma, että se on negatiivinen. Onhan tässä tietenkin vielä pientä mahdollisuutta, mutta pahoin pelkään...En tiedä mistä tämä kärsimättömyys johtuu. Esikoista tehdessä meillä tärppäsi yk 5 ja ensimmäisen ja sen tärkeän plussatestin tein vasta sitten, kun menkat oli 5 päivää myöhässä!!!Nyt meillä on yk 2 menossa ja olen muutaman päivän sisällä tehnyt kaksi testiä. Nyt päätin, että seuraavassa kierrossa teen testin vasta, kun menkat on myöhässä kunnolla. Alkas nyt vaan ne menkat, kun inhottavasti mahassa juimii...Niin pääsis aloittamaan uutta kierrosta. Ärsyttävää tämä odotus. En tiedä sitten miten luotettava tuo apteekin oma testi on näyttämään raskautta samana päivänä, kun menkkojen pitäis alkaa. Ainakin siinä lukee, että se on luotettava. Tuli taas tämmöinen vuodatus, jotenkin on vaan niin kurja fiilis...

Mutta onneksi plussanneitakin on. Paljon onnea kaikille.

Vierailija
131/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemmin kirjoitin ja valitin, ku ei oo menkat vielä synnytyksen jälkeen alkaneet, joten ei voi ovulaation aikaakaan arvailla. (Synnytys oli siis helmikuussa.)

Nyt menkat sit alko sunnuntaina! Ihanaa! Helpottaa oloa hirveesti, ku nyt tietää millon ovulaatio vois olla, ja tietää millon kannattaa tehdä raskaustesti. Mut nyt vaan täytyy odotella sitä ovulaatiota ja sit jännätä et tuleeko menkat...

Viimeks tärppäs siis 2. kierrolla, toivotaan et nytki kävis nopeesti.

Ja tsemppiä muille!!

Lilliina kp 4/32 ja yk 1

Vierailija
132/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taustaillut aika rauhallisesti tässä viime aikoina. Ajattelin, että en ota paineita ja hössötä vauvakuumetta joka päivä. Ehkä sitten paremmin onnistaa. Ovis ehkä suunnilleen viikon kuluttua, että tässä nyt sitten odotellaan....

Elohelmi kp 9 / 30-32 yk2

Vierailija
133/141 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa! Viimeeksi kun kirjoittelin olin niin kiukkuinen ja pahalla päällä, että ärsyttävän tädin kyläreissun takia. Nyt on pahamieli väistynyt ja uusi yritys. Olen testaillut ekakertaa ovistikuilla (Acon) ja saanut haaleat viivat eilen ja tänään. Voisiko siitä päätellä, että ovis on ihan näillä hetkillä? Ettei niitä haaleitakaan viivoja tulisi, jos ei ovulaatiota tapahdu? Olen vielä vähän kokematon näissä jutuissa.

Voi kuinka on mukavaa lukea teidän juttuja. Plussa uutiset saavat hyvälle tuulelle ja voin kuvitella sen riemun ja jännityksen mikä siihen liittyy. Nega-uutiset aiheuttavat harmituksen ja pahan mielen, sekin on omalta kohdalta niin tuttu tunne.

Nyt alkaa taas jännät viikot odottaa onko mitään tapahtunut vai ei. Eipähän pääse kotiäidin arki käymään yksitoikkoiseksi!

Vipukka kp 14/27-29 yk 4.

Vierailija
134/141 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietän kotosalla ja ihmettelen mistä tämä kaikki energia tulee? Töissä on ollu aika tahmeaa viime viikkoina, tuntuu ettei siellä ainakaan jaksa tehdä mitään! Mutta kotona kyllä, ja sellaisetkin hommat mitä ei koskaan muulloin tule tehtyä. Kai se kuuluu vauvakuumeeseen?

Oireita on ihan pikkusen, rinnat on kipeät, etoo aina välillä, alamahassa tosi pieniä kipristelyjä ja jonki verran valkovuotoa. Voihan nämä kaikki oireet olla PMS-oireita, mutta sitä en toivo. Pääsispä jo testaamaan!!!

Vierailija
135/141 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!!! Päivät tuntuvat etenevän etanavauhdilla...nyt kp23 ja vasta 1.9. pääsee testaamaan.

Vierailija
136/141 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tun enter.. pääsen testaamaan kans 1.9. jos ei menkkoja kuulu.. tilasin netistä kyllä sellaisia herkkiä testejä, joilla voi testata ennen varsinaista testipäivää. Minäkö utelias ja malttamaton?!

Touhuinen olo jatkuu, rinnat on kamalan kipeät.. Elättelen toiveita kuitenkin, ettei se johdu menkkojen lähestymisestä. Että osaa olla piinaavaa!!!

Vierailija
137/141 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä testejä tilasit ja mistä? Montako ja mitä kustansi? :) Mä oon kans nimittäin ajatellu ostaa seuraavaa testausta varten netistä ku viimeks lankesin kans siihen ansaan et testailin jo ennen h-hetkeä, vaik nyt kyl päätin etten niin tee... Katsotaan, siihen on vielä piiitkä aika kun oviskin on vasta reilun viikon päästä, huokaus!

Vierailija
138/141 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasesta ku terveysasema.fi-nettikaupasta. Oon tilaillu sieltä muutakin roinaa silloin tällöin, ja ei oo ollu valittamista..

Maksoivat

1 x Early Detection raskaustestipuikko () = 4.10EUR

2 x Early Detection raskaustesti herkkä () = 7.00EUR

plus alvit ja toimarit yht 15,00 EUR

Nyt taas tuntuu, että menkat alkaa tällä sekunnilla, tulee aika paljo valkovuotoa ja nippailee. Jos testit tulee huomenna, testaan tiistaiaamuna! Peukkuja pystyyn...

Vierailija
139/141 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt alkaa sitten se varsinainen odotuksen odotus ja yritys. Luomumenkat on nyt koettu, kierto 30 päivää. Jännittää, olen ihan hassu... :)

Meillä on 1vee 1kk poika ja kovasti haluaisimme kummatkin toisen lapsen. Toivottavasti tärppää, esikoinen sai alkunsa välittömästi ekasta kierrosta, mutta nyt olen hiukan pessimistisempi, sillä ennen esikoista en syönyt pillereitä.

Onnea plussanneille ja peukut pystyyn testaajille!!!

Vierailija
140/141 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kakkosen yrittäjä ilmoittautuu mukaan. Olen 32 vuotias 4 vuotiaan tytön äiti. Aviomieheni on 26 vuotias ja hänelle tämä on ensimmäisen ihka oman lapsosen yritys. Mieheni on meidän tytöllemme aivan täysin isä ihan kaikessa muussa mielessä paitsi biologisesti, mutta silti hänelle tämä on siinä mielessä erilailla jännittävää kuin minulle, kun ei ole aikaisemmin raskautta ja vauva-aikaa kokenut.

Toinen yrityskuukausi menossa, saas nähdä kuinka pitkä odotuksen odotus tästä tulee. Toivottavasti tärppää nopsasti, varsinkin kun en muutenkaan ole mikään maailman kärsivällisin ihminen, niin kovin kauaa ei huvittaisi elää kauheassa piinassa, että milloin. Onnea vaan muidenkin yritykselle!