KAKKOSEN YRITYS uusin pino
Heippa vaan naiset!
Päätin nyt omavaltaisesti muodostaa taas uuden pinon kun tuo edellinen paisui taas niin mahdottoman pitkäksi. Me ollaan niin aktiivisia :) Mäkin käyn itse monta kertaa päivässä katsomassa onko tullu uusia plussa uutisia tai ihmisiä mukaan.
On jotenkin mukavampi lukea kun ei oo niin hirveesti viestejä takana ja samalla päivittyy ketkä tässä pinossa oikeesti on tällähetkellä mukana, osa kun on onnellisesti siirtyny odottajiin.
Oikein ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja peukut pystyyn kaikille seuraaville testaajille.
Adelein kp 19/28
Ps. Monissa viesteissä on nimimerkin perässä käytetty erilaisia lyhenteitä joista kaikkia en taida tietää, voisko joku jeesaa. Yk= onko yrityskertoja vai yrityskiertoja? Ja sit oli joku O:lla alkava lyhenne jonka jo kerkisin unohtaa, mikähän se nyt oli... No jos joku keksii niin valaiskaa ;)
Uusi kakkosen yrittäjä ilmoittautuu mukaan. Olen 32 vuotias 4 vuotiaan tytön äiti. Aviomieheni on 26 vuotias ja hänelle tämä on ensimmäisen ihka oman lapsosen yritys. Mieheni on meidän tytöllemme aivan täysin isä ihan kaikessa muussa mielessä paitsi biologisesti, mutta silti hänelle tämä on siinä mielessä erilailla jännittävää kuin minulle, kun ei ole aikaisemmin raskautta ja vauva-aikaa kokenut.
Toinen yrityskuukausi menossa, saas nähdä kuinka pitkä odotuksen odotus tästä tulee. Toivottavasti tärppää nopsasti, varsinkin kun en muutenkaan ole mikään maailman kärsivällisin ihminen, niin kovin kauaa ei huvittaisi elää kauheassa piinassa, että milloin. Onnea vaan muidenkin yritykselle!