Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSEN YRITYS uusin pino

10.08.2007 |

Heippa vaan naiset!

Päätin nyt omavaltaisesti muodostaa taas uuden pinon kun tuo edellinen paisui taas niin mahdottoman pitkäksi. Me ollaan niin aktiivisia :) Mäkin käyn itse monta kertaa päivässä katsomassa onko tullu uusia plussa uutisia tai ihmisiä mukaan.

On jotenkin mukavampi lukea kun ei oo niin hirveesti viestejä takana ja samalla päivittyy ketkä tässä pinossa oikeesti on tällähetkellä mukana, osa kun on onnellisesti siirtyny odottajiin.

Oikein ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja peukut pystyyn kaikille seuraaville testaajille.

Adelein kp 19/28

Ps. Monissa viesteissä on nimimerkin perässä käytetty erilaisia lyhenteitä joista kaikkia en taida tietää, voisko joku jeesaa. Yk= onko yrityskertoja vai yrityskiertoja? Ja sit oli joku O:lla alkava lyhenne jonka jo kerkisin unohtaa, mikähän se nyt oli... No jos joku keksii niin valaiskaa ;)

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se olikaan, jos limaisuus lisääntynyt tänään selkeästi, onko ovis jo tänään vai lähipäivinä...? En oo niin tarkkaa seurannut, että kuinka kauan yleensä " runsaamman liman" aikaa kestää :) Mites muilla oviksen aikoihin? Mahtaakohan tänään enää viitsiä yrittää, jos tyttöä meinaa.......?!!

Vierailija
102/141 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu menkkoja. En silti halua hätiköidä ja mennä testiä ostamaan. Viimeistään torstaina vasta, siiheksi jos ei ala vuoto niin sitten se on jo varmistettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kaahasi kylään. (syvä huokaus) Jätetään siis hyvästit huhtihippusille ja suunnataan katseet toukokuulle.

Elohelmi yk2, kp1/30-32

Vierailija
104/141 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ennen tajunnut käydä täällä kun olen noita vauvakeskusteluja vaan seurannut.

Meillä on 6 kk vanha tyttö ja koko ajan ollaan oltu sitä mieltä, että toinen vauva saa tulla sit ku tulee, ei pidetä kiirettä mut toivotaan et onnistuis ja vuoden 2008 aikana tulis toinen vauva. Nyt kuitenki alkaa vauvakuumetta olla, vaikka ensimmäinenkin on vasta vauva...

Toivomme, että tytöllä ja seuraavalla lapsella olis pieni ikäero. Imettäminen loppui lopullisesti kuukaus sitten, menkkoja ei oo vielä tullu. Joten tässä ei juurikaan voi pelailla ovulaation kanssa. Enkä tiedä, et mahtaako se imettäminen vielä vaikuttaa raskaaks tuloon... Mut kärsivällisesti odottelen ja luen muiden iloisia uutisia!

=) Onnea kaikille!

Vierailija
105/141 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa edelleen suunnaton harmitus, kun raskautuminen ei viime kuussa onnistunut :( Nyt menkat on loppu, ja uudet harjoitukset alkaa. Huomasin, että ajatukset pyörivät ihan koko ajan toivotussa uudessa raskaudessa ja vauvassa. eilen kuulin, että meidän esikoiselle olisi tulossa uusi serkku... kauhukseni en osannut iloita täydestä sydämmestä, vaan mietin, että miksei meille kuulu toista vauvaa! Tunnen itseni sydämmettömäksi hirviöksi, kun en osaa täysillä iloita toisten onnesta!

Tilasin nettiapteekista ovulaatiotestejä, kun olen epäillyt, että ovuloinko lainkaan, koska mitään selviä oireita en ole edes huomannut. Kohta sekin sitten selviää. Ymmärrän, ettei näiden asioiden kanssa kannata alkaa hätäillä, mutta toive toisesta vauvasta on nii-in kova. Ja eihän meillä ole vasta kuin 4. yritys kuukausi menossa.

Tämä oli nyt tällainen vuodatus, mutta helpotti kummasti!

Vilpittömän lämpimät onnittelut kaikille plussanneille ja isoja plussia muille jännääjille!

Vipukka 7/27-29

Vierailija
106/141 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se on vaan niin hullua et vaikka kuinka yrittäis pitää jäitä hatussa. niin kohta sitä vaan on jo epätoivosena odottamassa et miksei heti tärppää... Mekin aateltiin et tulee jos on tullakseen ja kuitenkin heti olin seurailemassa oviksen oireita ja nyt en millän jaksais oottaa enää maanantaihin jolloin voin testata... Odottavan aika on pitkä nyt ja sittenkin kun tärppää sit kokoajan odotetaan jotain. 12 viikon täyttymistä, niskapoimu-ultraa, rakenne ultraa, puolta väliä, äitiysloman alkamista, synnytystä ja mitä vielä :)

Ei muuta kun aurinkoa ja iloa päivään vaan kaikille eri vaiheessa odottaville!!

Adelein kp 23/28 yk1

Vierailija
107/141 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjottelee kohta kolme vuotiaan tytön äiti Espoosta. Voisin liittyä tähän pinoon, koska tuntuu että kun saa jollekkin puhua tai vaikka kirjottaa, niin se helpottaa oloa kummasti.

Meillä nyt siis se tilanne, että olisi ihanaa saada toinen lapsi, mutta ongelmana on se, että mulla ei ole tullut kuukautisia lainkaan. Sama ongelma oli viime syksynä ja tämä johtui siitä, että onnistuin kuihduttamaan itseni eli laihduin vähän liikaa, onnistuin kuitenkin ilman lääkitystä saamaan kuukautiset normaaleiksi ja nyt taas ne jätti tulematta.

Raskaana en ole kun testasin ja painokin on ihan ok, tosin hieman alakanttiin mutta olen syönyt ihan monipuolisesti.

Vuosi sitten mulle annettiin terolut kuuri, jota en silloin tarvinnut ja resepti oli vielä voimassa, joten nyt sitten napsin niitä ja odottelen josko ne nyt sitten alkais, vähän kyllä epäilyttää ja harmittaa kun vauvalla ei ole edes mahdollisuutta tulla ennen kun ne kukautiset on taas normaalitt. Kaikenlisäksi kyllästyttää tämä monta viikkoa jatkunut kauhea turvotus ja menkkamainen olo.

Todennäköisesti pysyn tässä pinossa pitkään ja toivotan kaikille plussaonnea ja ennenkaikkea kärsivällisyyttä:) :)

Vierailija
108/141 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias naimisissa oleva yhden lapsen äiti. Mies 22 ja esikoistyttö 1v2kk. Takana yksi keskenmeno, joka sattui huhtikuussa..kakkosen yritys aloitettiin heti kun ensimmäiset kuukautiset ilmestyivät keskenmenon jälkeen. Vauvakuume on kova ja toiveet korkealla mennään vielä tässä kuussa :)

Vierailija
109/141 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen tähän poppooseen vaihtamaan kuulumisia tärppäämisen osalta :)

olen 22v. ja mies 32v. esikoinen, tyttö syntyi 1.2 eli on nyt päälle ½v. kakkosen metsästys alkoi noin kuukausi sitten. imetän yhä eikä kierrosta ole haisuakaan! huonot on siis mahkut raskautua, mutta kiirettä ei ole ;) tyttösestä plussasin ekasta kierrosta, kun annettiin lupa tulla. omien fiilisten mukaan sitten testailen, jos on aihetta.

onko muita imettäviä yrittäjiä?

Vierailija
110/141 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen 26-vuotias äiti, jolla on vuoden ikäinen poika. Kuumeilemme mieheni kanssa pikkukakkosta, mutta imetän poikaa vielä. Imetyskertoja on noin 4 vuorokaudessa. Kuukautisia on jo tullut joten uskon raskautumisen mahdollisuuteen. Meilläkään ei ole mikään kiire eikä tarkkailla ovulaatioita, mutta toivoisimme kuitenkin, että ikäeroa ei tulisi liikaa.

Vierailija
111/141 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun. Esikoinen 03/04 ja nyt siis yk1 ja kp8/28. Pitkään harkittiin, ennen kuin uskallettiin aloittaa yritys. Olemme molemmat kolmekymppisiä ja ekaakin yritettiin n.vuosi, joten nyt saa tulla jos on tullakseen. Malttamaton mieli on kuitenkin, vaikka kuinka yrittää pitää pään kylmänä..ei sille mitään voi!

Vierailija
112/141 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ilmassa. Kp 30/27-28 eikä menkkoja vielä näy. Toissapäivänä koski mahaan aivan samalla tavalla kuin menkkojen alkaessa ja kävin jo kaupasta ostamassa läjän siteitä;-) Toivotaan, ettei niille tule käyttöä.

Meillä tosiaan todettu jo aikaisemmin suurentunut keskenmenoriski, joten hirmuisesti ei uskalla hehkuttaa, vaikka plussa tulisikin. Odottelen ainakin tuonne keskiviikkoon testausta, vaikka tuollahan tuo testi kaapissa polttelee;-)

Toivotaan parasta!

Vierailija
113/141 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks hätäinen ilmoittautuu... kp 27/28-29 ja tein testin jo tänään. Mitään viivaa ei ikkunassa näkyny vaik kuinka katteltiin miehen kans yhdes ja tuntemukset oli aika varmoja. Nyt on vähän kaksjakonen mieli et okei voi olla ettei viel näy mut voi olla et oon kuvitellu kaiken (onko tosiaan mahdollista? Kaipa)

Esikoisesta testasin sinä päivänä kun kuukautisten ois pitäny tulla tai sitä seuraavana ja saatiin tulokseksi haalea viiva apteekin testillä. Siitä viikon päästä kirkkaan punainen viiva, et on toki mahdollista et mulla se hormooni erittyy hitaasti. Nytki oli käytössä toi apteekin oma testi, onko kellään kokemuksia siitä? Et näyttääkö ylipäänsä etukäteen ja mikä sen herkkyys on?

Mul alko heti oviksen jälkeen samat oireet ku esikoisesta eli painon tunne vatsalla ja sit rinnat aristaa niin et joudun yölki käyttää rintsikoita. Huimausta on myös ollu vähän. Mut tietty on mahdollista et noi ei kerro mistään tai sit kävi niin ku esikoisesta et yk 1:llä tärppäs mut ei sit kiinnittyny. No nyt täytyy vaan sit jatkaa tätä piinaa.

Jos jollakulla kokemuksia apteekin testillä testaamisesta etukäteen niin please laittakaa kokemuksia!!

Laitan tästä viel oman pinon ku polttelee niin mieltä tää kysymys, kuten kaikki varmaan tietää miten voi käydä...

Adelein

Vierailija
114/141 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli ovulaatio oli omien tuntemusten ja laskureiden mukaan tällä viikolla. Ollaan puuhailtu ahkerasti vällyjen välissä ja nyt alkaa jännät ajat. Mulla on kp 19/30. Olo on hirmu flunssainen, nenän limakalvot on kuivana ja tukkoiset, mutta taitaa olla vain oikeaa flunssaa. Kuumetta ei ole, vaikka olen hehkunut kuin kekäle punaisena. Normaalisti olen kalpea, joten mitä lie jännityspunaa?

Alavatsassa juimii aina välillä..

Vierailija
115/141 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida meitä tällä kierrolla onnistaa. Viime viikolla mulla oli pariin kertaan sellaista repivää kipua, vähän kuin supistelua, ja oireet alko pikkuhiljaa vähetä. Eilen huomasin ettei niitä ole juuri lainkaan enää ja illalla oli housussa pikkuinen hyytymä. Et nyt vaan sit odotellaan et alkais nyt ne menkat et vois aloittaa uuden kierron :( Esikoista yrittäessä meidän yk 1 oli just samanlainen, eli hedelmöittyminen ilmeisesti tapahtui, muttei kiinnittymistä kunnolla tai joain vastaavaa. No ei maailma tähän kaadu, mut harmittaa vaan ku kerkes jo luulla et tärppäs ku oireet jne.

Parempaa onnea muille ja mukavaa viikkoa!

Vierailija
116/141 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan piina-aikoja odotellessa, viikon verran vielä ainakin. Ovulaatiotestejä en ole tehnyt, tiedä sitten pitäisikö vielä niitä hommata...vaikka kiire ei olekaan. On nimittäin mielenkiintoista tuo limojen seurailu :) Netin mukaan ovulaation jälkeen pitäisi liman tulon tyrehtyä kuukautisiin asti. Entäs sitt kun mulla oli eka tosi runsasta ja sitt väheni, oletin ovulaation tapahtuneen ja...parin päivän päästä taas alkoi tulemaan hieman enemmän sellaista kirkasta aika ohutta valkovuotoa. Tullut useana päivänä... Joko ohi vai eikö ovulaatiota tapahtunutkaan tässä kuussa. Onkohan silloin erilainen kierto? Millaisias tuntemuksia muilla on näiden limojen suhteen..... :) .... mitkä jutut, oikein huvittaa toisaalta.

Vierailija
117/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla ihan huhuilemaan et: Missäs kaikki kakkoset on? :) Onko kaik siirtyny jo odottajiin vai onko kaikilla se piinallinen välivaihe kierrossa. On niin hiljasta meidän pinossa.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
118/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esikoinen on 1v10kk ja toista yritetään. Esikoinen tärppäsi eka kierrosta ja nyt on tietysti suuret odotukset siitä että niin kävisi nytkin. Ensimmäinen yrityskierto nyt menossa ja rakasteltiin viimeisen limapäivän kp16 iltana. En tiedä " ehdittiinkö" siis vielä tähän kiertoon mukaan. Esikoisesta rakasteltiin kp 13 ja kp 16 (2.2.). Tuo 2.2. merkittiin myös neuvolakorttiin hedelmöittymispäiväksi. Nyt kp 19 menossa ja pitäisi jaksaa jännittää ensi viikon loppuun saakka :|...

Vierailija
119/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös yksi uusi kakkosen yrittäjä mukaan joukkoonne!! Perheeseeni kuuluu siis minä-83, mies-82 ja esikoispoikamme 11kk.

Ensimmäinen yrityskuukausi nytten menossa ja tänään ollaan kp 19/28-30..

Meillä mies eniten innoissaan touhusta.. :) Mutta..kyllä se vauvakuume täälläkin jo nostaa päätään.. Lähinnä ajattelen, miten sitten kahden pienen kanssa pärjään..Olisi kiva kuulla kommentteja myös muilta!

Vierailija
120/141 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume on kova, mulla ihan meni väreet kun puistossa eräs äiti nosti vauvan vaunuista ja mietin miten ihana olisi taas esimerkiksi pukea tuollaista pientä nyyttiä :)

Kuukautisia ei kuulu, ei näy. Terot on melkein lopussa, kun niin pienen annoksen määräsivät. Toivon tosiaan että alkaisivat kun tuo kuuri loppuu, voisi sitten olla jotain toivoa raskautumisesta edes. Mun tekis mieli kyllä alkaa tikuttelemaan ovista sitten kun kuukautiset taas alkavat, epäilen vaan että alan entistä enemmän stressaamaan. Ykkösen yrityksessä meni noin 10kk ja heti tärppäs kun aloin miettimään muita asioita ja olin jo luovuttanut.

Ykkönen on nyt kauheessa kuumeessa, raukka nukahti sohvalle kesken kirjan lukemisen. Tekee muuten mielettömästi mieli mustikkapiirakkaa! oikein oikein paljon plussa onnea kaikille jännääjille! :)