Mitä jos ensitreffeillä...
Yleinen mielipide treffeistä tuntuu olevan sellainen,että mies maksaa esimerkiksi ravintolalaskun, mutta mitäpä jos mies tekeekin niin, että ei tilaa itselleen mitään vaan ainoastaan tälle naiselle? Ihan kaiken mitä nainen haluaa ja maksaa hymyillen jopa laskun. Miten naisena reagoisit tähän asiaan?
Jos vaikka mies sanoo,että söin jo kotona, mutta syö sinä vain.
Kommentit (52)
Tuskin tuolla mitään merkitystä on syökö mies itse mitään. Tärkeintä on että maksaa laskun.
Hmm..ehkä kysyisin haluaako hän ,että laitetaan lasku puoliksi.
Niin no ei silloin kannata syödä jos ei ole nälkäkään.
Ei naisia tarvi syöttää.
Teet kävelytreffit puistoon niin nainen pääsee nooeammin eroon kun sanoo et bussi menee kohta
Minusta on ihan kivaa katsella kun lihava nainen syö.
Ei ole yleinen mielipide, että mies maksaa laskun. Jos mies ei syö seuraksi niin se voi kertoa pihiydestä vaikka mies maksaisikin naisen laskun. Syötkö jatkossakin ravintolassa aina yksin?
Ainakin Stadissa näkyy kalliissakin ravintoloissa jatkuvasti treffipareja. Keskustelusta näkee etteivät ole vanhoja tuttuja.
Jos haluat matalan tason naisen niin tarjoat matalan tason treffejä
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia tarvi syöttää.
Teet kävelytreffit puistoon niin nainen pääsee nooeammin eroon kun sanoo et bussi menee kohta
Että sinä pääset naisesta nopeammin eroon?
Miksi edes vaivaiduit treffeille joihin et halunnut?
Olisi ekat ja vikat treffit.
Tiedä mitä muuta outoa teet.
No ehkä hänellä ei ole paljoa rahaa ja silti haluaa täyttää naisen toiveet.
Mies valehtelee syöneensä ja on oikeasti sairaalloisen pihi. Jos juttu jatkuu, mies alkaa jossain vaiheessa periä rahojaan takaisin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Outo tyyppi.
Vastaisin jotain, että olipa sattuma, mäkin oon tässä menossa vielä ystävän luo pizzalle, mutta hörpätään vaikka kahvit. Sitten hakisin itselleni, itse maksaen, kahvin maidolla. Maidolla siksi, että se on nopeampi juoda ja pääsisin friikkipellestä mahdollisimman nopeasti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleinen mielipide, että mies maksaa laskun. Jos mies ei syö seuraksi niin se voi kertoa pihiydestä vaikka mies maksaisikin naisen laskun. Syötkö jatkossakin ravintolassa aina yksin?
Mies joka maksaa naisen syömiset on pihi? Nainen joka maksattaa syömisensä miehellä on ok? Hassustipa käänsit koko asian päälaelleen. Minua lähinnä hävettäisi olla nainen. En kehtaisi hyväksikäyttää ihmisiä niin räikeästi.
Olen käynyt paljon elämässäni syömässä erilaisissa kokoonpanoissa, saanut ja tarjonnut. Sen verran pitää miehellä olla ymmärrystä käytöstavoista, että jokainen osallistuja osallistuu jollain tavalla jokaiseen osioon = kolmen ruokalajin illallisella on kolme eri lautasta nenän alla.
Mies, joka ei söisi itse, olisi vielä pahempi kuin mies, joka ei maksa.
Kysyisin varmasti miksi mies on pyytänyt minut treffeille ravintolaan jos hän ei ole itse aikeissa syödä. Sitten ehdottaisin että menemme kahville. Miettisin melko tarkkaan lähdenkö uudestaan treffeille miehen kanssa, jonka organisointikyky on tätä luokkaa.
Heh.
Just luin vanhaa ketjua jossa kaikki naiset jopa vaativat miesten maksavan treffeillä kaiken. Ketjussa yli 350 vastausta. Nyt täällä yht'äkkiä ollaankin täysin vastakkaista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo siitä että on huikentelevainen ja käyttää rahaa enemmän kuin olisi varaa, vaikka sitten vieraisiin naisiin.
Minusta tuo olisi osoitus miehen hyvistä tavoista ja olisi todella kohteliasta sekä lähtisin hänen kanssaan uudelleenkin treffeille. Selvää parisuhde ainesta.