Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa

Vierailija
26.06.2026 |

Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmetyttää että miksi vieläkin lähdette vastailemaan näitä läskitrolleja toistuvasti tehtailevalle.

Up

Vierailija
162/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat verotettuja köyhiksi. Ei heillä ole varaa ostaa perheelleen hyvän näköisiä vaatteita tai syödä edes ravintoloissa. Ei kannata haukkua loppuun verotettuja köyhiä ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi, että älä huoli. Tuo on ihan normaalia puhetta suomi juntille, joka silloin tällöin käy ulkomailla.

Muistithan taputtaa, kun kone laskeutui 🤣

Vierailija
164/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI suomalaisilla ola varaa hankkia hienoja vaatteita koko perheelle ja mennä ravintolaan syömään perheenä, kuten Italiassa. Verot on niin kovat. 

Vierailija
165/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki näyttää helvetinperkeiden moottoripyöräkerholta. Läskejä, tatuoituja, niittinaamoja kouvolatukkia rievuissa kadut täynnä.

Nää kyl taitaa löytyä ihan Kouvolasta ja Keravalta. Keravalta tullaan paljon junalla Helsinkiin oleilemaan, ja just tätä väkeä.

Vierailija
166/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, ap. Olit viikon Riminin lomalla ja heti Suomeen palatessa huomasit, miten ylipainoisia Suomessa ollaan. Kävitkö kotona vaa’alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisistä puhutte? Tuntemani n. 60-vuotiaat on 60-80-kiloisia, jänteviä ulkoilmaihmisiä. Pukemista määrittää käytännöllisyys, retkeilykampetyyliset, ei mitään liehuvia tmv. 

Joskus arvostellaan kun ei ole naiselliset vaatteet. Mutta tuo ylipaino eikö se ole nuorempien ongelma keskimäärin. 

Liikunta täytyy aloittaa jo nuorena. 

Kyllä, lihavat ovat pääsääntöisesti nuoria. Lihavia löllyköitä, puhelin kädessä, ajellaan skuutilla, syödään epäterveellistä ruokaa, juodaan limsoja. 

 

Olen syntynyt 1969, liikunta sitä oli minun lapsuus, joka päivä liikuttiin, mutta ei missään seuroissa. Meillä ei juotu limsoja, ei syöty karkkeja jne. Terveellistä perusruokaa kotona, äiti leipoi pullat sun muut. 

 

Itse liikuin lapsena kävellen, pyörällä, hiihdin, luistelin, harrastin yleisurheilua, ratsastin, tavalliset pihaleikit muiden lasten kanssa, pesäpallo, koripallo, lentopallo jne jne jne...................kesällä asuimme järvessä ja uimme. 

Vierailija
168/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut täältä pohjois-Norjasta, me ollaan kesät täällä. Kun ne italialaiset tulevat tänne helteitä karkuun ja keskieurooppalaiset nauttimaan jokamiehenoikeuksista, ihan yhtä kamalan huonosti ne pukeutuvat ulkoiluvaatteisiin ja fleeceen kuin kaikki muutkin ihan vähän väliä muuttuvan sään takia. Ruumiinrakenteissa on kyllä eroja. Etelä-Eurooppa lihoo perseestä ja keski-Eurooppa muuttuu tynnyreiksi varmaan kaljanlipittelyn takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi oi, ap. Olit viikon Riminin lomalla ja heti Suomeen palatessa huomasit, miten ylipainoisia Suomessa ollaan. Kävitkö kotona vaa’alla?

Italiassa ihmiset ovat hoikkia, kauniita ja hyvin pukeutuneita. Ja heillä on korkeampi varallisuus, mitä suomalaisilla, sekä paremmat käytöstavat. Kyllä se ero on suuri ja sen näkee samantien, ei tarvitse edes viikkoa katella. Kyllä Suomi on loppuun verotettu piilokorruptiojärjesrelmä. Tuppurainenkin nostanut kulukorvauksia verottomana lähes 400 000€ euroa, kyllä nämä rahat on jostain pois. 

Vierailija
170/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmetyttää että miksi vieläkin lähdette vastailemaan näitä läskitrolleja toistuvasti tehtailevalle.

Ylös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa pukeudutaan kuin ryysyläiset. Keskustassa saatetaan piipahtaa verkkareissa ja crocseissa ilman paitaa.

Vierailija
172/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesassa pukeudutaan kuin ryysyläiset. Keskustassa saatetaan piipahtaa verkkareissa ja crocseissa ilman paitaa.

Ei ole varaa pukeutua tai syödä terveellisesti. Suomessa on paljon lapsia, jotka eivät koskaan ole syöneet perheensä tai sukunsa kanssa hyvässä ravintolassa, lähipizzeriaa lukuunottamatta. Järkyttävä lapsiperheköyhyys myös ja silloin ei ostella uusia hienoja vaatteita lapsille. Ei rahaa opettaa edes ravintolatapoja lapsille. Surullista, mitä politiikot ovat tehneet suomalaisille, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule Keski-Eurooppalaisia turisteja, jotka on täällä tappohelteitä paossa. ;D

Vierailija
174/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaa Italialle ammennettiin juuri miljardikaupalla kehitysapua, myös Suomesta. Eli ei mikään ihme, että siellä ihmisillä on varaa pukeutua tyylilläämmin, syödä paremmin ja ajaa huvijahdille uudella Ferrarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Suomalaiset on tyylityömiä. Olen ihmetellyt samaa. 

Onneksi sä olet niin tyylikäs ja tasapainoitat tilannetta

Jos on hoikka voi pitää vaikka vanhaa t-paitaa ja farkkuja on tyylikäs. Ei auta muotiluomukset jos on kehopositiivinen, ne ei näytä millekkään. Siksi mallit on hoikkia.

Samaa mieltä, että pläski ei koskaan voi olla tyylikäs. 

Ihan sama, mitä on päällä. Joka tapauksessa on vain lihava. 

Voi lihavakin pukeutua kauniisti. Ei hän tietenkään näytä samalta kuin normaalipainoinen kauniissa vaatteissa. Voi näyttää kuitenkin kivalta. Tosin sitähän ei tässä maassa lihaville sallita. Lihavan pitää olla tapettiin sulautuva ja kauniin hoikan myös.

Vierailija
176/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Suomalaiset on tyylityömiä. Olen ihmetellyt samaa. 

Onneksi sä olet niin tyylikäs ja tasapainoitat tilannetta

Jos on hoikka voi pitää vaikka vanhaa t-paitaa ja farkkuja on tyylikäs. Ei auta muotiluomukset jos on kehopositiivinen, ne ei näytä millekkään. Siksi mallit on hoikkia.

Samaa mieltä, että pläski ei koskaan voi olla tyylikäs. 

Ihan sama, mitä on päällä. Joka tapauksessa on vain lihava. 

Voi lihavakin pukeutua kauniisti. Ei hän tietenkään näytä samalta kuin normaalipainoinen kauniissa vaatteissa. Voi näyttää kuitenkin kivalta. Tosin sitähän ei tässä maassa lihaville sallita. Lihavan pitää olla tapettiin sulautuva ja kauniin hoikan myös.

Liha vaa naista on mahtavaa paukuttaa takaapäin perseeseen.

 

-Bodari

Vierailija
177/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaa Italialle ammennettiin juuri miljardikaupalla kehitysapua, myös Suomesta. Eli ei mikään ihme, että siellä ihmisillä on varaa pukeutua tyylilläämmin, syödä paremmin ja ajaa huvijahdille uudella Ferrarilla.

Italian politiikot osaa vetää kotiinpäin ja italialaiset ei äänestä valtaan politiikkoja, jotka parantaa maailmaa. Vaan politiikkoja, jotka parantaa heidän omaa elämää. Suomalaiset äänestää maailman parantamista ja suomipolitiikot osaa lähinnä vaan lypsää rahaa itselleen. 

Vierailija
178/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan nyt vähän teeman ohi, mutta sun itse toisessa EU-maassa ja pakko myöntää, että suomalaiset ovat myös jollain tapaa alikehittyneen näköisiä. Viimeksi huomasin tämän, kun heitä oli useampia täällä yhdessä tapahtumassa paikallisten seassa. Oli aikamoinen kontrasti.

Vierailija
179/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa ei kukaan äänestäisi jotain tuppuraista, joka jäi kiinni valtion rahojen lypsämisestä itselleen, kulukorvauksia lähes 400 000€ sun muut hitas-sotkut. Suomalaiset äänestää tälläisiå ihmisiä, siksi heidät verotetaan maailman ankarimmin euroopan köyhimmiksi. Ei voi mitään. Ei ole rahaa vaatteisiin ja siltä se näyttääkin. 

Vierailija
180/197 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lomailemassa Pohjois-Pohjanmaalla ja ihmiset olivat kaksinkertaisia Helsinkiin nähden.

Jopa lapset. 

Ei pidä paikkaansa. T. kokija