Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te politiikasta jauhavat jaksatte käyttää kaiken aikanne ainaiseen kinasteluun toisten kanssa, eikö se ole vähän sellanen turha noidankehä? mikään ei koskaan oikeasti muutu mihinkään suuntaan.

Vierailija
01.12.2022 |

selittäkää joku kuka elää politiikasta. Eikö se ole vähän sellasta turhaa oman energian käyttämistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten aloitus sai noin paljon ylänuolia aloituksen suhteen

Vierailija
2/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Valtakunnankansleri Hitler oli hänelle pitkään ja yksityiskohtaisesti puhunut Suomesta, jonka taistelu on häneen jättänyt syvän vaikutuksen. ‘Minä olin tähän saakka luullut’, sanoi valtakunnankansleri, ‘että urhoollisuudessa, rohkeudessa ja kestävyydessä Saksan kansa olisi ensimmäinen ja maailman paras. Nyt olen kuitenkin nähnyt, että pieni Suomen kansa on meitä parempi.’”

https://yle.fi/a/3-12595100

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä sellasia kotisotureita ne politiikkapellet, nuoria työttömiä miehiä lol. isämmaa ja elämämkoulu!!!!

Vierailija
4/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tyhmiä ku saappaat yleensä :D 

Vierailija
5/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on yleensä sellasia kotisotureita ne politiikkapellet, nuoria työttömiä miehiä lol. isämmaa ja elämämkoulu!!!!

Sinäkin olet sellainen elämänkoululainen kun et osaa kyseistä sanaa kirjoittaa.

Vierailija
6/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki vanhat kaverit on tälläsiä FBeessä, ne on työttömiä luuserimiehiä keitä on yhtäkkiä alkanut maan asiat kiinnostamaan :D

Vierailija
7/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rotat ei enää tahtoisi että puhutaan politiikasta, somaa

Vierailija
8/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki vanhat kaverit on tälläsiä FBeessä, ne on työttömiä luuserimiehiä keitä on yhtäkkiä alkanut maan asiat kiinnostamaan :D

Tämä

Vierailija
9/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aika yksinkertaisen oloisia nuo tyypit. Kai se on jos elämällä ei ole muuta sisältöä niin sitten aletaan hakeutumaan johonkin ryhmään ja "vaikuttamaan". 

Vierailija
10/10 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti noissa poliittisissa puolueissa esim, niin ihan sen puolueen sisälläkin on miljoona ristiriitaa mitkä sotii keskenään :D se on ihan pelleilyä, sirkusta.