Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!

Vierailija
25.06.2026 |

Kuuntele.

Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!

Kommentit (322)

Vierailija
121/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Essayalin siellä hoilaamassa?

En usko että Essayah menee välttämättä sinne.

Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!

Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä. 

Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.

 

Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän  tapahtumassaan tapahtuu? 

Siihen on puututtu ja puututaan edelleen.

 

Miten asiaan puututtiin viime vuonna? 

Minä en enää surukseni  pääse Suviseuroihin, koska minulla on vakava fyysinen sairaus. Mutta kuuntelen kaikki Suviseurat  radion kautta nytkin.

Ihana suviseuratunnelma.

En tiedä sitä miten siellä livenä puututtiin.

Mutta sen tiedän minkä kuulin radiosta 2025.

Porukkaa puhuteltiin saarnapöntöstä ja se kaikui koko maapallolle netin kautta.

Ja juuri tänäänkin on jo etukäteen kerrottu, että ei pidä provosoida eikä provosoitua.

Uskon, että häiriköintiin on nyt varauduttu paremmin.

Sellaista ei ikinä aiemmin vielä ollut.

Vierailija
122/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

 

PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen. 

Hyvä että postasit. Uskovaiset tuntuvat haluavan rajoittavan sananvapautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

En tunne yhtään lestadiolaisia. Oma kommenttini liittyi yleisesti uskovien palkkatyön veronmaksuihin. Ja useimmista etuuksista maksetaan myös veroja, ei toki kaikista. 

Emmekö halua tähän maahan mieluummin uusia suomalaisia ja suomen kansalaisia kuin tänne muualta tulevia etuuden käyttäjiä? 

Älä jeesustele ja valehtele, jopa Raamattu kieltää sen. Mitä veroja maksetaan lapsilisistä?

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

Vierailija
124/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskoa vastustavat ja rienaavat muodostaa oman lahkonsa ja lahkolaisuutensa.  Hauskoja vääntelyjä. Missä teillä on samanhenkisten seurat?  Oletteko ripoteltuina eri osastoille?

Vierailija
125/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrajengi aikoo levittää nyt 30 000 tarraa Suviseuroissa, tällainen käsitys minulla on.

En tiedä, jakavatko he niitä väkisin ihmisille, vai liimaavatko taas niitä ympäriinsä.

Vierailija
126/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas tuhannet naiset kynnysmattoina makaavat miesten julistaessa " totuuttaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!

Tarkoitatko prideä ja wokea? 

Tarkoittaa varmaan tuota muinaisten paimentolaisten taikauskoa johon joku heikompi aines haksahtaa jopa nykyaikana. 

Vierailija
128/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

 

PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen. 

Hyvä että postasit. Uskovaiset tuntuvat haluavan rajoittavan sananvapautta. 

En tiedä ketään uskovaista joka vastustaisi sananvapautta 

Kyllä ne ihan muita ovat - kuten täälläkin on nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskoa vastustavat ja rienaavat muodostaa oman lahkonsa ja lahkolaisuutensa.  Hauskoja vääntelyjä. Missä teillä on samanhenkisten seurat?  Oletteko ripoteltuina eri osastoille?

Luopuisit sinäkin niistä ihmisten keksimistä saduista. 

Vierailija
130/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitä kanavaa voi kuunnella kun oma paikkakunta on oranssilla alueella? Lähetysasemat ovat vain valkoisien pallojen kohdalla. Pakko olla netti auki jos aikoo muualla kuunnella, silviisii onnistuu täällä meillä. Nuo pitäisi saada valtakunnallisille kanavapaikoille kuten Radio Dei. Tarkoitan Kesäseuraradiota, Helluntailaisten konffaradiota ja Radio Patmosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikka tehdä bisnestä ja markkinoida omaa firmaa.

Vierailija
132/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarrajengi aikoo levittää nyt 30 000 tarraa Suviseuroissa, tällainen käsitys minulla on.

En tiedä, jakavatko he niitä väkisin ihmisille, vai liimaavatko taas niitä ympäriinsä.

Eivät jaa väkisin, ovat rauhallista porukkaa. Toivottavasti  seuravieraat osaavat tänä vuonna käyttäytyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

En tunne yhtään lestadiolaisia. Oma kommenttini liittyi yleisesti uskovien palkkatyön veronmaksuihin. Ja useimmista etuuksista maksetaan myös veroja, ei toki kaikista. 

Emmekö halua tähän maahan mieluummin uusia suomalaisia ja suomen kansalaisia kuin tänne muualta tulevia etuuden käyttäjiä? 

Älä jeesustele ja valehtele, jopa Raamattu kieltää sen. Mitä veroja maksetaan lapsilisistä?

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

Mitä sulle nyt pitää taas näyttää. He saavat lain mukaiset tukensa jos ovat niitä hakeneet,  ja joku käy töissäkin jonka tuolista menee verot lain mukaan.  Perheen isät käy useimmin töissä kuitenkin ettei perhe elä pelkillä tuilla.  Ainoa laillinen ero tilastoinnissa taitaa olla vain Suomessa syntyneet ja muuttajat etuuksien saajina.  Ateistejakaan ei erotella tilastoissa.  

Vierailija
134/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

 

PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen. 

Et ollut kirjoittanut koko kommenttia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä kumin käryä ja immenkalvojen poksahtelua.

Vierailija
136/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskoa vastustavat ja rienaavat muodostaa oman lahkonsa ja lahkolaisuutensa.  Hauskoja vääntelyjä. Missä teillä on samanhenkisten seurat?  Oletteko ripoteltuina eri osastoille?

Luopuisit sinäkin niistä ihmisten keksimistä saduista. 

Kaikki on samaa ihmisten keksimää satua, myös vasemmistopoliittiset visiot. 

Vierailija
137/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sitä kanavaa voi kuunnella kun oma paikkakunta on oranssilla alueella? Lähetysasemat ovat vain valkoisien pallojen kohdalla. Pakko olla netti auki jos aikoo muualla kuunnella, silviisii onnistuu täällä meillä. Nuo pitäisi saada valtakunnallisille kanavapaikoille kuten Radio Dei. Tarkoitan Kesäseuraradiota, Helluntailaisten konffaradiota ja Radio Patmosta.

Tästä kuulet kännykällä

https://kesaseuraradio.fi/nettiradio/

Vierailija
138/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Edelleenkin. Raamatusta Jeesuksen sanoin:

" Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa 

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaissa."

 

Tuostakin selviää, että vanhoillislestadiolainen usko on oikea ja tuohan on pelkkä ilo.

Tee parannus. Olen rukoillut sinun ja kaikkien ihmisten puolesta.

Kiitos kauniista sanoista. Mitä jos te Suviseuratkin tekisitte parannuksen ja maksaisitte työstä ja maksaistte verot, jotta Suomi nousisi suosta?

 

Suomi ei nouse jeesustelemalla eikä rukoilemalla, vaan työllä mistä maksetaan veroja. Miksi Suviseurat eivät ole tätä vielä sisäistäneet?

Arvaa mitä? Minä maksan uskollisesti kaikki veroni. Joka sentin.

Yllätyitkö?

En ole elämäni kuuna päivänä tehnyt pimeää työtä.

Hävettääkö sinua valehdella?

Vierailija
139/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

 

PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen. 

Hyvä että postasit. Uskovaiset tuntuvat haluavan rajoittavan sananvapautta. 

En tiedä ketään uskovaista joka vastustaisi sananvapautta 

Kyllä ne ihan muita ovat - kuten täälläkin on nähty.

Uskomuksissa ja uskomuksissa on eroa.  Muslimin velvollisuus on aina aktiivisti puolustaa omaansa ja vastustaa väärää, keskustelupalstoja myöten.  Kristityt, sun muut hindut jättää paljon ns. herran haltuun. 

Vierailija
140/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.

Eikös "Jumalan" pitänyt rakastaa kaikkia sellaisenaan kuin ovat?

Raamatussa ei muuten missään kohtaa sanota että Jumala rakastaisi ihmisiä sellaisina kuin he ovat. Se on laajalle levinnyt hieno korulause. Raamatun mukaan Jumala rakastaa ihmistä ja sekin kerrotaan millä tavalla Hän rakastaa. "Sillä niin (sillä tavalla) on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän." (Joh 3:16)

Jumalan rakkaus vaikuttaa ihmisessä muutoksen. Jumala luo aina uutta ja niinpä uskoon tullut ihminen muuttuu vähitellen, sekä sisäisen elämänsä puolesta mutta myös ulkoisesti ja luonteeltaan. Toisissa muutos Kristuksen kaltaisuuteen voi näkyä helpommin, kun toisilla se kestää pitkään.

 

Usein viljellään myös "Rakkaus on rakkautta" tai "Suurin niistä on rakkaus".

 

Raamattu taas sanoo, että Jumala on rakkaus (1 Johanneksen kirjeessä). Ja 1 Kor 13 luku on täynnä sitä, minkälainen tuo rakkaus on. Minkälainen Jumala on, minkälaista rakkaus on. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä;

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä