Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!

Vierailija
25.06.2026 |

Kuuntele.

Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!

Kommentit (356)

Vierailija
161/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme viimeistä lopun aikaa 

Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.

Näin sanoi Jeesus.

Nyt elämme sitä aikaa.

Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.

Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.

On jo. Aasiassa on suuret herätykset ja Afrikan maissa useita seurakuntia.

Puhutaan tuhansista vähintään.

Afrikassa asuu miljoonia Jeesukseen uskovia kirkkojen jäseniä . Älä niitä vainoa. 

Vierailija
162/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.

Eikös "Jumalan" pitänyt rakastaa kaikkia sellaisenaan kuin ovat?

Olet oikeassa. Aavikon epäjumala ei rakasta ketään, johan se tulee ilmi kun lukee kultistien manuaalia. Kristofasistien selostus rakastavasta jumalasta on puhdasta valkopesua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme viimeistä lopun aikaa 

Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.

Näin sanoi Jeesus.

Nyt elämme sitä aikaa.

Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.

Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.

On jo. Aasiassa on suuret herätykset ja Afrikan maissa useita seurakuntia.

Puhutaan tuhansista vähintään.

https://kingdomofpeace.net/

Täällä tietoa

Vierailija
164/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

En tunne yhtään lestadiolaisia. Oma kommenttini liittyi yleisesti uskovien palkkatyön veronmaksuihin. Ja useimmista etuuksista maksetaan myös veroja, ei toki kaikista. 

Emmekö halua tähän maahan mieluummin uusia suomalaisia ja suomen kansalaisia kuin tänne muualta tulevia etuuden käyttäjiä? 

Älä jeesustele ja valehtele, jopa Raamattu kieltää sen. Mitä veroja maksetaan lapsilisistä?

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

Mitä tarkoittaa väitteesi jeesustelusta tuossa kohtaa? Kun sanon etten tunne lestadiolaisperheitä, niin sitä se tarkoittaa. En tunne! Enkä väittänyt että kaikista etuuksista maksetaan veroa. Kun ei makseta. Kotihoidontuesta maksetaan. Vanhempainpäivärahoistakin maksetaan. Olisit nyt tyytyväinen, että hallitus on tehnyt jotain sille, että Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto. On oikein kohdistaa tuet suomalaisille ja arvostaa niitä, jotka pyrkivät kasvattamaan lapsistaan kunnon kansalaisia (verrattuna moniin muihin ihmisryhmiin).

 

Jos sinua tämä veronmaksu niin ottaa päähän (ja ei muuten ottaisi?) niin sitä voisi alkaa miettiä siltä kannalta mitä sinä itse saat maksamillasi veroilla. Turha käpertyä ärisemään sitä, että "mun verorahat menee sinne, tuonne tai tänne" kun ei mene! Ei yhden tai kahdenkaan märisijän rahoilla makseta vaikkapa lapsilisiä. Mieti niitä kohteita, joihin olet itse osallinen (koulutus, kirjastot, edullinen terveydenhuolto, teiden kunnossapito...). En mäkään halua maksaa veroistani yhdenkään ministerin taksimatkaa tai opintomatkaa viinoineen ja kyljyksineen. En halua maksaa jollekin pridelle puupenniäkään.

Vierailija
165/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vainoa kastettuja kristittyjä sun lahko opeilla.  

Vierailija
166/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilla saa seksiä! Aina on paikkakunnan kaupoista kondomit loppu kun suviseurat alkaa 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lestadiolaisista äideistä käy normaalisti töissä kodin ulkopuolella.

Vierailija
168/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen vastustajat on ihan eri ryhmää kuin kristityt . Mutta harhaoppilahkoja on pidettävä eksytyksenä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkot on eriseura vaikka imee hyödyt isommista. 

Vierailija
170/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarit jehovat vaparit babtistit sanoo olevansa myös jotain. Ja mormonit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budhan Kaa manalaan.  

Vierailija
172/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme viimeistä lopun aikaa 

Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.

Näin sanoi Jeesus.

Nyt elämme sitä aikaa.

Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.

Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.

On jo. Aasiassa on suuret herätykset ja Afrikan maissa useita seurakuntia.

Puhutaan tuhansista vähintään.

https://kingdomofpeace.net/

Täällä tietoa

Viime kesänä selasin Facebookista mistä kaikkialta ulkomalta ihmiset olivat liittyneet vanhoillislestadiolaisten sivulle.

Siellä oli ulkomaalaisia ihmisiä ympäri maailmaa.

Sellaisistakin maankolkista/paikkakunnista jne. joista en ikinä ollut kuullutkaan, vaikka mulla oli maantieto 9.

Käykää katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pekka Aittakumpu puhumassa moraalista?

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
174/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukin tulee autuaaksi uskomaan mutta älkää sotkeko muiden elämää kuten tavallisten luterilaisten.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suviseuroilla saa seksiä! Aina on paikkakunnan kaupoista kondomit loppu kun suviseurat alkaa 😉

Jeesuksen sanat:

 

" Ja he valhetellen puhuvat heistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaissa."

Vierailija
176/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilussa tunnissa 8 sivua lähes pelkkiä vihaviestejä. Rehellisesti sanottuna minussa se herättää enemmän sääliä kuin mitään muuta.

Jos yhden uskonnollisen ryhmän haukkuminen vie noin paljon sun aikaa, ajatuksia ja energiaa, kyse ei taida enää olla pelkästä keskustelusta. Ulkopuolisen silmin näyttää siltä, että aiheesta on tullut monelle yllättävän suuri osa omaa identiteettiä.

En sano tätä ilkeyttäni, vaan ihan aidosti: kyllä tuollaista on vaikea katsoa ilman tiettyä säälin tunnetta.

Vastaa vain niihin kysymyksiin äläkä jeesustele? 

Vierailija
177/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla. 

Vaikka en lestadiolainen olekaan niin he ovat Jumalan kansaa. Ja Raamatussa kehoitetaan elämään sovussa ja olemaan ahkeria tämän kansan kesken. Miksi hyökkäät heitä vastaan vaikka et tunne ollenkaan Raamatun sanaa ? 

Juutalaiset sanoo olevansa Jumalan kansaa ja helluntailaiset jehovat myös luterilaiset on ja katoliset jne.   Koita nyt päättää ketkä on . 

Kaikki Jumalan Pyhän Hengen sinetillä merkityt ovat Jumalan kansaa riippumatta siitä minkälainen heidän "lokeronsa nimi" on. Unohdit episkopaalit, evankelikaaliset, baptistit, metodistit ja monta muuta pientä ryhmää. Jehovantodistajat eivät tunnusta Jeesusta Luojaksi ja Jumalaksi, joten heissä ei ole Pyhän Hengen sinettiä.

Vierailija
178/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoliset anglikaanit luterilaiset ortodoksit ei noudata lahkojen oppeja eikä sääntöjä.  

Vierailija
179/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kukin tulee autuaaksi uskomaan mutta älkää sotkeko muiden elämää kuten tavallisten luterilaisten.  

Onko joku vl sotkenut sun elämää? Pakkokäännyttänyt?

Enpä usko.

Vierailija
180/356 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvikseen vilkaisin heidän sivujaan missä ne nyt on ja taustakuvana kauhavan lentokenttä ja järkyttävä määrä lössiä kun asuntoautoja- ja vaunuja valkoisenaan koko kenttä ja sen ympäristö.

Siellä se joukossa tyhmyys tiivistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan