Miksi vanhemmat tekveät jatkuvasti tätä, ärsyttävää
Minua henkilökohtaisesti ärsyttää jos oudotan jotain tai tapahtuu jotain josta tulee pienikin ääni joka kerta huudetaan mitä tapahtui ja menikö rikki🙄. En ole enää pikku lapsi vaan vuoden 16v joka pärjää ilman jatkuvaa huolehtimista.
Kommentit (12)
Sano tuosta vanhemmille. Sano että jokainen pieni ääni ei ole kyselyn aihe, se jatkuva kysely häiritsee tai huutelu. Kuvaile ääniä ja äänitasoja. Outoa etteivät vanhemmat erota ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Sano tuosta vanhemmille. Sano että jokainen pieni ääni ei ole kyselyn aihe, se jatkuva kysely häiritsee tai huutelu. Kuvaile ääniä ja äänitasoja. Outoa etteivät vanhemmat erota ääniä.
Kait ne erottavat mutta ovat aika ylihuolehtivia aina olleet. Saapahan nähdä onko vielä minulla 18v nukkumaanmenoaika 22.00, niinkuin nyt 16v
Mun mies oli tuollainen alkuvuosina. Köyhä lapsuus ja raivoava faija, joka antoi myös nyrkkien laulaa. Aloin aina toteamaan että mikä putos ja mikään ei hajonnut/levis pitkin lattiaa/ei ollut mitään vaarallista, relaa....Nyttemmin ei enää säpsähdä joka äänestä. Puolisosta tuli säikky lapsena eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli tuollainen alkuvuosina. Köyhä lapsuus ja raivoava faija, joka antoi myös nyrkkien laulaa. Aloin aina toteamaan että mikä putos ja mikään ei hajonnut/levis pitkin lattiaa/ei ollut mitään vaarallista, relaa....Nyttemmin ei enää säpsähdä joka äänestä. Puolisosta tuli säikky lapsena eikä ihme.
En tiedä ihan kauhean tarkkaa heidän lapsuudestaan, mutta hyvin mahdollista. Oma lapsuus taas on ollut kuin kultalusikka perseessä ja kaikki saanut suoraan käteen vaan
kolaus se on tästäkin kuulunut https://www.vauva.fi/keskustelu/4946023/mihin-viedaan-kuumentunut-patte…
voi voi kenellekköhän sitten valitat kun KOTI avaimesi ei avaakkaan KOTI OVEA KENEN VIKA.
itku tulee kirjoitti:
voi voi kenellekköhän sitten valitat kun KOTI avaimesi ei avaakkaan KOTI OVEA KENEN VIKA.
Nyt oli kyllä asiaton kommentti mielestäni. Jos av mammalla on paha olo niin ei sitä minuun tarvitse purkaa(:
Kerro missä asut, tulen ottamaan luulot pois.
Vierailija kirjoitti:
Kerro missä asut, tulen ottamaan luulot pois.
Mut on kasvatettu sen verran hyvin, etten kerro omaa osoitetta tuntemattomille
Mitä ihmettä tuo avaus tarkoittaa? "tapahtuu jotain josta tulee pienikin ääni" ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo avaus tarkoittaa? "tapahtuu jotain josta tulee pienikin ääni" ?
No jos lyön vahingossa polven vaikka seinään illalla.
Puhu asiasta avoimesti vanhemmillesi jos tuollainen häiritsee. Katsoa luonto on näin suunnitellut että ne omat poikaset ovat ensisijalla vaikka jo aika isojakin.