Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!

Vierailija
25.06.2026 |

Kuuntele.

Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!

Kommentit (322)

Vierailija
141/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä kumin käryä ja immenkalvojen poksahtelua.

Oletko nyt onnellinen?

Vierailija
142/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä kumin käryä ja immenkalvojen poksahtelua.

Kumin? Minä ainakin vetelen muodikkaasti paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kansa tarvitsee herätyksen.

Maassamme on lähes joka instituutiossa poljettu pyhät ja kunnalliset arvot lokaan.

Katsokaa, missä tilassa Suomi on.

Me näemme nyt hengellisen, henkisen ja aineellisen rappion.

Kääntykää. 

Vierailija
144/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

 

PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen. 

Hyvä että postasit. Uskovaiset tuntuvat haluavan rajoittavan sananvapautta. 

Hehän ovat suurimmaksi osaksi yksityisyrittäjiä ja maksavat paljon veroja. Mikä sinua riivaa ?

Vierailija
145/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä kumin käryä ja immenkalvojen poksahtelua.

Oletko nyt onnellinen?

Ei, ei hän ole, vaan sisäinen tyhjyys jatkuu myös trollaamisen jälkeen :/

Vierailija
146/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilussa tunnissa 8 sivua lähes pelkkiä vihaviestejä. Rehellisesti sanottuna minussa se herättää enemmän sääliä kuin mitään muuta.

Jos yhden uskonnollisen ryhmän haukkuminen vie noin paljon sun aikaa, ajatuksia ja energiaa, kyse ei taida enää olla pelkästä keskustelusta. Ulkopuolisen silmin näyttää siltä, että aiheesta on tullut monelle yllättävän suuri osa omaa identiteettiä.

En sano tätä ilkeyttäni, vaan ihan aidosti: kyllä tuollaista on vaikea katsoa ilman tiettyä säälin tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. 

Jokainen uskis / homo / lesbo / persu / vihervassari / mies / nainen / maalainen / metsästäjä / moottoripyöräilijä / tummaihoinen / maahanmuuttaja rikkoo aina sääntöjä! Aina! Jokainen! Mä tiedän!

Vierailija
148/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

 

PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen. 

Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö.  Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä,  mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö lahko, joka saisi jäädä historiaan. 

Vierailija
150/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Me nussitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla. 

Vaikka en lestadiolainen olekaan niin he ovat Jumalan kansaa. Ja Raamatussa kehoitetaan elämään sovussa ja olemaan ahkeria tämän kansan kesken. Miksi hyökkäät heitä vastaan vaikka et tunne ollenkaan Raamatun sanaa ? 

Vierailija
152/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla. 

Vaikka en lestadiolainen olekaan niin he ovat Jumalan kansaa. Ja Raamatussa kehoitetaan elämään sovussa ja olemaan ahkeria tämän kansan kesken. Miksi hyökkäät heitä vastaan vaikka et tunne ollenkaan Raamatun sanaa ? 

Juutalaiset sanoo olevansa Jumalan kansaa ja helluntailaiset jehovat myös luterilaiset on ja katoliset jne.   Koita nyt päättää ketkä on . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaakirkko on UKKO NOAN KANSAA .  JA HELLARIT VALITTUA. 

Vierailija
154/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen varjolla peitetyt seksiorgiat.

Olihan kökösti sanottu.

Lukeminen kannattaa aina.

Antakaa lasten tulla tyköni?

 

Mikä niissä lapsissa uskovaisia oikein kiihottaa?

Olet mielestäsi hyvin sairas. Hae pian apua itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Healing Room .  

Vierailija
156/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme viimeistä lopun aikaa 

Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.

Näin sanoi Jeesus.

Nyt elämme sitä aikaa.

Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.

Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.

Vierailija
157/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla. 

Vaikka en lestadiolainen olekaan niin he ovat Jumalan kansaa. Ja Raamatussa kehoitetaan elämään sovussa ja olemaan ahkeria tämän kansan kesken. Miksi hyökkäät heitä vastaan vaikka et tunne ollenkaan Raamatun sanaa ? 

Juutalaiset sanoo olevansa Jumalan kansaa ja helluntailaiset jehovat myös luterilaiset on ja katoliset jne.   Koita nyt päättää ketkä on . 

Kaikki me Herraan Jumalaan sekä Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen uskovat olemme Jumalan kansaa.

Vierailija
158/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hoe kuin vammainen jotain yksittäistä lausetta  !    Vammainen.  Etkö osaa edes lukea . 

Vierailija
159/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme viimeistä lopun aikaa 

Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.

Näin sanoi Jeesus.

Nyt elämme sitä aikaa.

Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.

Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.

On jo. Aasiassa on suuret herätykset ja Afrikan maissa useita seurakuntia.

Puhutaan tuhansista vähintään.

Vierailija
160/322 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Alapeukuista päätellen osuit oikeaan. Ammattilaisista ei haluta maksaa, koska aina voidaan tehdä talkoilla. 

Vaikka en lestadiolainen olekaan niin he ovat Jumalan kansaa. Ja Raamatussa kehoitetaan elämään sovussa ja olemaan ahkeria tämän kansan kesken. Miksi hyökkäät heitä vastaan vaikka et tunne ollenkaan Raamatun sanaa ? 

Juutalaiset sanoo olevansa Jumalan kansaa ja helluntailaiset jehovat myös luterilaiset on ja katoliset jne.   Koita nyt päättää ketkä on . 

Kaikki me Herraan Jumalaan sekä Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen uskovat olemme Jumalan kansaa.

Olet laittanut saatanalle Jumalan kansaa ?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän