Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Edelleenkin. Raamatusta Jeesuksen sanoin:
" Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaissa."
Tuostakin selviää, että vanhoillislestadiolainen usko on oikea ja tuohan on pelkkä ilo.
Tee parannus. Olen rukoillut sinun ja kaikkien ihmisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
En usko että Essayah menee välttämättä sinne.
Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!
Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä.
Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.
Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän tapahtumassaan tapahtuu?
Siihen on puututtu ja puututaan edelleen.
Miten asiaan puututtiin viime vuonna?
Todennäköisesti kovasti on rukoiltu, mutta muutosta ei ole tullut.
Meinaan kuunnella. Itse näet perehdyn asioihin ja aatteisiin ennen kuin tuomitsen. Äkkipäätä ei mitään pahaa sanottavaa, joka olisi pahempaa kuin joku muu ilmiö. Pääosin hyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Varsinkin kun Jeesus sanoi suoraan, että verot pitää maksaa. "Antakaa keisarille, mikä keisarille kuuluu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia.
Päivin puheet todettiin jo vääräksi Suomen Korkeimmassa oikeudessa.
Korkein oikeus ei tuominnut Päivin Raamatun siteeraamusta.
Se tuomitsi jonkin vanhan lääkärikirjan siteeraamisen.
Jumalan Oikeus on Korkein Oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Saivartelet.
Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.
Pridekin kinuaa veronmaksajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Roskia ja kortsuja jokapaikassa😒
Kortsut ovat mitä todennäköisimmin tarratoimikunnan tai muun porukan sinne toimittamia roskia.
Kyllä kesäjuhlille mennään kuuntelemaan sanaa ja näkemään tuttuja. (Seksin voi jättää pimeään talveen).
Siellähän se meikäpoikakin, teltta pystyssä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Varsinkin kun Jeesus sanoi suoraan, että verot pitää maksaa. "Antakaa keisarille, mikä keisarille kuuluu"
Talkootyö ei kuulu keisarille. Ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Roskia ja kortsuja jokapaikassa😒
Kortsut ovat mitä todennäköisimmin tarratoimikunnan tai muun porukan sinne toimittamia roskia.
Kyllä kesäjuhlille mennään kuuntelemaan sanaa ja näkemään tuttuja. (Seksin voi jättää pimeään talveen).
Juhannuksen ja Suviseurojen sato kerätään maaliskuussa. Pohjanmaalla synnytysosastot ratkeilee liitoksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Saivartelet.
Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.
Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?
Aivopestyjä kaheleita kaikki tyynni.
On se Leevipoika ollut melkoinen helppoheikki, kun on saanut tommosen määrän ihmisiä sekoamaan hurmoshenkisiin satusetiin.
Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Saivartelet.
Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.
Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?
Minun mummi tuli ensin mieleen. Nyt jo eläkkeellä. Tosin hänellä on vain 11 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Edelleenkin. Raamatusta Jeesuksen sanoin:
" Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaissa."
Tuostakin selviää, että vanhoillislestadiolainen usko on oikea ja tuohan on pelkkä ilo.
Tee parannus. Olen rukoillut sinun ja kaikkien ihmisten puolesta.
Kiitos kauniista sanoista. Mitä jos te Suviseuratkin tekisitte parannuksen ja maksaisitte työstä ja maksaistte verot, jotta Suomi nousisi suosta?
Suomi ei nouse jeesustelemalla eikä rukoilemalla, vaan työllä mistä maksetaan veroja. Miksi Suviseurat eivät ole tätä vielä sisäistäneet?
Pitääkö paikkansa, että Jani Mäkelä olisi valittu vuoden 2026 Suviseurojen maskotiksi?
Helluntailaisilla on myös näitä telttakokouksia . Ei muuten mut kuka tämä Allah hallava on kun kukaan ei ole nähnyt .
Joka uskonnossa on omat syntinsä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia.
Päivin puheet todettiin jo vääräksi Suomen Korkeimmassa oikeudessa.
Päivi on ollut niin monessa asiassa väärässä ilman korkeinta oikeuttakin.
Päivin puheet todettiin jo vääräksi Suomen Korkeimmassa oikeudessa.