Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!

Vierailija
25.06.2026 |

Kuuntele.

Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!

Kommentit (236)

Vierailija
81/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat? 

Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?

Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?

Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia. 

Päivin puheet todettiin jo vääräksi Suomen Korkeimmassa oikeudessa. 

Vierailija
82/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Edelleenkin. Raamatusta Jeesuksen sanoin:

" Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa 

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaissa."

 

Tuostakin selviää, että vanhoillislestadiolainen usko on oikea ja tuohan on pelkkä ilo.

Tee parannus. Olen rukoillut sinun ja kaikkien ihmisten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Essayalin siellä hoilaamassa?

En usko että Essayah menee välttämättä sinne.

Mutta hänkin on lämpimästi tervetullut.

Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita Suviseuroihin!

Paitsi homot. Heitä heitellään pulloilla ja kivillä ja kepeillä. 

Ei kyllä pitäisi heitellä mutta aina ja kaikkialla on typeryyksiä jotka kohtelee muita huonosti.

 

Olisiko kenties järjestäjällä joku vastuu puuttua asiaan, kun tälläistä heidän  tapahtumassaan tapahtuu? 

Siihen on puututtu ja puututaan edelleen.

 

Miten asiaan puututtiin viime vuonna? 

Todennäköisesti kovasti on rukoiltu, mutta muutosta ei ole tullut. 

Vierailija
84/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan kuunnella. Itse näet perehdyn asioihin ja aatteisiin ennen kuin tuomitsen.  Äkkipäätä  ei mitään pahaa sanottavaa,  joka olisi pahempaa kuin joku muu ilmiö. Pääosin hyviä ihmisiä. 

Vierailija
85/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Varsinkin kun Jeesus sanoi suoraan, että verot pitää maksaa. "Antakaa keisarille, mikä keisarille kuuluu"

Vierailija
86/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat? 

Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?

Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?

Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia. 

Päivin puheet todettiin jo vääräksi Suomen Korkeimmassa oikeudessa. 

Korkein oikeus ei tuominnut Päivin Raamatun siteeraamusta.

Se tuomitsi jonkin vanhan lääkärikirjan siteeraamisen.

 

Jumalan Oikeus on Korkein Oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Pridekin kinuaa veronmaksajilta. 

Vierailija
88/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä seksin määrää.

Roskia ja kortsuja jokapaikassa😒

Kortsut ovat mitä todennäköisimmin tarratoimikunnan tai muun porukan sinne toimittamia roskia.

Kyllä kesäjuhlille mennään kuuntelemaan sanaa ja näkemään tuttuja. (Seksin voi jättää pimeään talveen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se meikäpoikakin, teltta pystyssä! 

Vierailija
90/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Varsinkin kun Jeesus sanoi suoraan, että verot pitää maksaa. "Antakaa keisarille, mikä keisarille kuuluu"

Talkootyö ei kuulu keisarille. Ei missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä seksin määrää.

Roskia ja kortsuja jokapaikassa😒

Kortsut ovat mitä todennäköisimmin tarratoimikunnan tai muun porukan sinne toimittamia roskia.

Kyllä kesäjuhlille mennään kuuntelemaan sanaa ja näkemään tuttuja. (Seksin voi jättää pimeään talveen).

Juhannuksen ja Suviseurojen sato kerätään maaliskuussa. Pohjanmaalla synnytysosastot ratkeilee liitoksistaan.

Vierailija
92/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyjä kaheleita kaikki tyynni.

On se Leevipoika ollut melkoinen helppoheikki, kun on saanut tommosen määrän ihmisiä sekoamaan hurmoshenkisiin satusetiin.

Vierailija
94/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Saivartelet.

Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä  rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.

Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?

Minun mummi tuli ensin mieleen. Nyt jo eläkkeellä. Tosin hänellä on vain 11 lasta.

Vierailija
96/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti. 

Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.

Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?

Edelleenkin. Raamatusta Jeesuksen sanoin:

" Ja he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa 

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaissa."

 

Tuostakin selviää, että vanhoillislestadiolainen usko on oikea ja tuohan on pelkkä ilo.

Tee parannus. Olen rukoillut sinun ja kaikkien ihmisten puolesta.

Kiitos kauniista sanoista. Mitä jos te Suviseuratkin tekisitte parannuksen ja maksaisitte työstä ja maksaistte verot, jotta Suomi nousisi suosta?

 

Suomi ei nouse jeesustelemalla eikä rukoilemalla, vaan työllä mistä maksetaan veroja. Miksi Suviseurat eivät ole tätä vielä sisäistäneet?

Vierailija
97/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa, että Jani Mäkelä olisi valittu vuoden 2026 Suviseurojen maskotiksi?

Vierailija
98/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaisilla on myös näitä telttakokouksia .  Ei muuten mut kuka tämä Allah hallava on kun kukaan ei ole nähnyt .   

Vierailija
99/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka uskonnossa on omat syntinsä . 

Vierailija
100/236 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat? 

Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?

Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?

Muista toki, että Päivi Räsänenkin sanoi, että kristityn ei tarvitse noudattaa Suomen lakia. 

Päivin puheet todettiin jo vääräksi Suomen Korkeimmassa oikeudessa. 

Päivi on ollut niin monessa asiassa väärässä ilman korkeinta oikeuttakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme