Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut

Vierailija
23.06.2026 |

Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…

Kommentit (824)

Vierailija
681/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi reunavasemmisto on hipihiljaa tuosta rikastamisesta?


Eikö tästä kukaan siellä tee poleemisia havaintoja?

Vierailija
682/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän siinä tahtoo aina käydä että kalliiksi tulee, jos valittaa käräjäoikeuden päätöksestä hoviin ja sattuu häviämään. 

 

Oikeudessa todistustaakka on lähtökohtaisesti syytteen esittäjällä. Jos syyttäjä ei nähnyt perusteita valittaa käräjäoikeuden päätöksestä hoviin, olisi viimeistään tytön asianajajan pitänyt tajuta, että todennäköisesti tulee takkiin, jos valittaa tuomiosta.

Ihan takuulla asianajaja tajusi kuinka tulee käymään, mutta asianajajan kannattaa yllyttää päämiestään valittamaan, koska palkka juoksee koko prosessin ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perseseksi metässä ei ole seksiä kenellekään muulle kuin miehille

Mitä uliset? Tyttöhän sai elintä joka reikään.

Niin jos yhtään tajuaisit kakkareiän anatomiaa niin ehkä ymmärtäisit mitä ajoin takaa.

Minä naisena ainakin olen nauttinut anaaliseksistä paljonkin. 

Pera yrittää kovasti.

Älä viitsi. Mikä tää kuvitelma oikein on, ettei nainen voi olla voimakkaan seksuaalinen ja nauttia monenlaisesta seksistä? 

Jos olisit tällainen niin olisit koko ajan paksuna etkä ollenkaan voimakas kun kaikki miehensikiöt söisivät elämänenergiasi.

Jos et raskaudu niin olet todennäköisesti huumeissa mikä tarkoittaa sitä että sinä et ole voimakkaan seksuaalinen vaan huumattu. 

I hope this helps

Mitä helvettiä nyt taas? Miten mä ehkäisyn aikakaudella olisin jatkuvasti raskaana vain koska haluan tosi paljon seksiä? 

Kuparikierukka, joka mulla on, ei "huumaa" millään tavoin. 

Vierailija
684/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vee ii tt u! Alaikäisen pitäisi AINA voittaa tällaiset oikeushommat TÄYSI-ikäisiin nähden. AINA.

Alatyylinen öyhöttämisesi ei muuta voimassa olevia lakeja. Eduskunta sen sijaan voi halutessaan nostaa suojaikärajan 18 vuoteen. 

Vierailija
685/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.

Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.

Täytyy ihmetellä, että naiset viihtyvät niin hyvin paholaisten siköiden johtamassa valtiossa. Naisten pahuudella ei ole mitään rajaa.

Niin miesten siis? No valtio on miesten kehittämä leikki eikä siitä ole naisilta paljon kyselty. Itse olette viivat piirrelleet ja aivopesukoneen luoneet. Teoriassa naiset voisivatkin olla kuin eläimet, liikuskella ihan mihin haluavat vapaasti välittämättä tippaakaan siitä mietä miehet ja valtiot siitä ajattelevat. Valtiot kuitenkin toimivat kuin lammasaitaukset, eli tämä ei ole ihan niin helppoa kuin miltä se kuulostaa.

Mutta eipä naisilta ole missään vaiheessa kysytty, että haluatteko että r aiskarit johtavat teitä kuin lammaslaumaa. Tuskin kukaan haluaisi jos kysyttäisiin. Miehet ovat vaan rakentaneet tämän järjestelmän kuin loiset, hiljaa levittäytyen ja sitten halliten. Sellaisia ne ovat. Pikku parasiitteja

Vierailija
686/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen äiti näillä humalassa kaupungilla miesten kanssa sekoilevilla tytöillä on kun se on ilmeisesti heille ihan normaalia ja ok 

Miksi olet noin paha ihminen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
687/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perseseksi metässä ei ole seksiä kenellekään muulle kuin miehille

Mitä uliset? Tyttöhän sai elintä joka reikään.

Niin jos yhtään tajuaisit kakkareiän anatomiaa niin ehkä ymmärtäisit mitä ajoin takaa.

Minä naisena ainakin olen nauttinut anaaliseksistä paljonkin. 

Pera yrittää kovasti.

Älä viitsi. Mikä tää kuvitelma oikein on, ettei nainen voi olla voimakkaan seksuaalinen ja nauttia monenlaisesta seksistä? 

Jos olisit tällainen niin olisit koko ajan paksuna etkä ollenkaan voimakas kun kaikki miehensikiöt söisivät elämänenergiasi.

Jos et raskaudu niin olet todennäköisesti huumeissa mikä tarkoittaa sitä että sinä et ole voimakkaan seksuaalinen vaan huumattu. 

I hope this helps

Mitä helvettiä nyt taas? Miten mä ehkäisyn aikakaudella olisin jatkuvasti raskaana vain koska haluan tosi paljon seksiä? 

Kuparikierukka, joka mulla on, ei "huumaa" millään tavoin. 

Ensinnäkin olet biologisesti rikki jos yrität paritella saman miehen kanssa koko ajan, vaikka tämä ei onnistu raskauttamaan sinua. Terve organismi menettää halunsa, jos ei raskaudu. Toisekseen vierasesine kehossasi todellakin huumaa sinua. Ja se estää myös sen "seksin" eli parittelun luonnolliset seuraukset, jotka vaikuttaisivat "vahvoihin haluihisi"

Käytännössä nyt elät elämää missä haistelet kieli pitkällä joka päivä parasta pihviateriaa, mutta et koskaan syö sitä. Normaali ihminen kyllästyy tuohon jossain vaiheessa. Joko syö sen tai lopettaa. Veikkaan että sinulla on jokin psykologinen ehdollistuma, miksi biologiasi ei toimi normaalisti

Kysyttävää?

Vierailija
688/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi reunavasemmisto on hipihiljaa tuosta rikastamisesta?


Eikö tästä kukaan siellä tee poleemisia havaintoja?

Taitavat olla äärimmäisen vahingoniloisia. Kun eivät ole mitään ilman vihaansa, ikuista vastakkainasettelun hakemista. Niin nyt voivat hiljaa hihitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
689/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti näillä humalassa kaupungilla miesten kanssa sekoilevilla tytöillä on kun se on ilmeisesti heille ihan normaalia ja ok 

Oletettavasti joku äidiksi r aiskattu? Ehkä hänetkin oli huumattu ja pantu raskaaksi noin esim? Tässä kohtalo muutti kulkuaan kun tyttö ei raskautunut

Vierailija
690/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vee ii tt u! Alaikäisen pitäisi AINA voittaa tällaiset oikeushommat TÄYSI-ikäisiin nähden. AINA.

Olisitko tuota mieltä myös silloin, jos joku alaikäinen saisi päähänsä syyttää sinua väärin perustein?

Oikeusvaltiossa todistamistaakka kuuluu ihan aiheesta syytteen esittäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
691/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu kannattaisi vinkata äkkiä myös kansainväliseen mediaan niin suomi saisi ansaitsemaansa näkyvyyttä. Alaikäinen r aiskauksen uhri maksaa r aiskaajille oikeudenkäyntikuluja. Suomalaisten miesten maine on hyvä saada maailmaanlaajuiseen tietoon.

Valehteleva paskakasa,miksi haukut Suomimiehiä,oletko punikkikoira.

Vierailija
692/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että maailmassa olisi joku oikeus ja kohtuus eikä näitä oikeudenkäyntikuluja laitettaisi tytölle maksettavaksi.

Niimpä. Monenlaisen venkulan oikeudenkäyntikuluja maksettu ja maksetaan valtion ( veronmaksajien) varoista vaikka olis itsekin varaa niitä maksella. Onkohan huono asianajaja tytöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
693/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perseseksi metässä ei ole seksiä kenellekään muulle kuin miehille

Mitä uliset? Tyttöhän sai elintä joka reikään.

Niin jos yhtään tajuaisit kakkareiän anatomiaa niin ehkä ymmärtäisit mitä ajoin takaa.

Minä naisena ainakin olen nauttinut anaaliseksistä paljonkin. 

Pera yrittää kovasti.

Älä viitsi. Mikä tää kuvitelma oikein on, ettei nainen voi olla voimakkaan seksuaalinen ja nauttia monenlaisesta seksistä? 

Jos olisit tällainen niin olisit koko ajan paksuna etkä ollenkaan voimakas kun kaikki miehensikiöt söisivät elämänenergiasi.

Jos et raskaudu niin olet todennäköisesti huumeissa mikä tarkoittaa sitä että sinä et ole voimakkaan seksuaalinen vaan huumattu. 

I hope this helps

Mitä helvettiä nyt taas? Miten mä ehkäisyn aikakaudella olisin jatkuvasti raskaana vain koska haluan tosi paljon seksiä? 

Kuparikierukka, joka mulla on, ei "huumaa" millään tavoin. 

Ensinnäkin olet biologisesti rikki jos yrität paritella saman miehen kanssa koko ajan, vaikka tämä ei onnistu raskauttamaan sinua. Terve organismi menettää halunsa, jos ei raskaudu. Toisekseen vierasesine kehossasi todellakin huumaa sinua. Ja se estää myös sen "seksin" eli parittelun luonnolliset seuraukset, jotka vaikuttaisivat "vahvoihin haluihisi"

Käytännössä nyt elät elämää missä haistelet kieli pitkällä joka päivä parasta pihviateriaa, mutta et koskaan syö sitä. Normaali ihminen kyllästyy tuohon jossain vaiheessa. Joko syö sen tai lopettaa. Veikkaan että sinulla on jokin psykologinen ehdollistuma, miksi biologiasi ei toimi normaalisti

Kysyttävää?

Ei, kyllä se olet sinä, jonka mielenterveys oireilee pahasti. Sinähän olit sitäkin mieltä, että naisella tulisi olla oikeus tappaa oma lapsensa? Et ole lainkaan terve. 

Vierailija
694/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vee ii tt u! Alaikäisen pitäisi AINA voittaa tällaiset oikeushommat TÄYSI-ikäisiin nähden. AINA.

Täysin älyvapaa ajatus, jolla ei ole mitään tekemistä oikeuden kanssa. Tuollainen laki antaisi kenelle tahansa alaikäiselle vapaat kädet syyttää ketä tahansa täysi-ikäistä mistä tahansa, ja lopputulos olisi ennalta päätetty.

Vai oletko oikeasti niin sinisilmäinen, että kuvittelet, että alaikäiset eivät koskaan esimerkiksi esitä vääriä syytöksiä? Tutustupa hieman oikeushistoriaan, niin silmäsi toivottavasti avautuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
695/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yli 2 promillen humalassa on asiallinen ja kykenee tekemään selviä päätöksiä, vaikka samasta syystä tuotiin sairaalaan?

Vierailija
696/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyttö tuskin olisi niihin selvänä koskenut pitkällä tikullakaan

Paljon mahdollista, mutta tällaisia asioita pitäisi miettiä ennen kuin vetää kunnon kännit.

Sovinistien mielestä raiskaaminen on aina naisen vika.

Vierailija
697/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vie jutun hovioikeuteen itse eli maksaa koska hävisi. Lain mukaan meni oikein.

Vierailija
698/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yli 2 promillen humalassa on asiallinen ja kykenee tekemään selviä päätöksiä, vaikka samasta syystä tuotiin sairaalaan?

Nii...toisaalta niillä miehillä ei välttämättä ollu tietoa humalatilan vakavuudesta (tai luulis että tyttö kertoi sairaalaan tulosyytä), toisaalta saattoivat miettiä että no tuo tyttöhän on ihan nakit ja muusi, tehdäänpä sille jotain...

 

Mutta nää seksuaalirikosjutut on salaisempia yleisölle kuin muut, joten voi olla ettei selkoa tule...

Vierailija
699/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nythän kaikki tenttaa vain sitä tyttöä." Sanopa muuta! Konnat - sitä he oikeasti ovat, ihan sama mitä joku pellehovioikeus on päättänyt - nauravat matkalla pankkiin.

Jep. Ensin miehet joukkor aiskaavat tyttöä ja nyt lakimiehet. Miettikää. Älkää lahjoittako rahaa tähän oikeusfarssiin enää. Jos johonkin niin suoraan tytölle.

Orpohan näitä raiskareita haalii tänne kaksin käsin. EK kiittää.

Vierailija
700/824 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku tekee aloitteen jossa nämä 3 rintamakarkuria vaaditaan lähetettäväksi Ukrainan rintamalle. Allekirjoitan heti.

Kaikki ukrainalaiset miehet pitäisi lähettää takaisin Ukrainaan. Suomi ei saa mahdollistaa rintamakarkuruutta. Tehkää aloite tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme