Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perseseksi metässä ei ole seksiä kenellekään muulle kuin miehille
Mitä uliset? Tyttöhän sai elintä joka reikään.
Niin jos yhtään tajuaisit kakkareiän anatomiaa niin ehkä ymmärtäisit mitä ajoin takaa.
Minä naisena ainakin olen nauttinut anaaliseksistä paljonkin.
Pera yrittää kovasti.
Toivottavasti joku tekee aloitteen jossa nämä 3 rintamakarkuria vaaditaan lähetettäväksi Ukrainan rintamalle. Allekirjoitan heti.
Kävin joskus Malmin sairaalassa ja ei siellä silloin noin villi meno ollut.
Kännisiä örisijöitä ja itsensä teloneita kyllä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perseseksi metässä ei ole seksiä kenellekään muulle kuin miehille
Mitä uliset? Tyttöhän sai elintä joka reikään.
Niin jos yhtään tajuaisit kakkareiän anatomiaa niin ehkä ymmärtäisit mitä ajoin takaa.
Minä naisena ainakin olen nauttinut anaaliseksistä paljonkin.
Pera yrittää kovasti.
Älä viitsi. Mikä tää kuvitelma oikein on, ettei nainen voi olla voimakkaan seksuaalinen ja nauttia monenlaisesta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku tekee aloitteen jossa nämä 3 rintamakarkuria vaaditaan lähetettäväksi Ukrainan rintamalle. Allekirjoitan heti.
Entä se nuori nainen, joka harrasti kännissä ryhmäseksiä kultamunien kanssa ja tahrasi sen jälkeen heidän maineensa ja aiheutti samalla veronmaksajille melkoisen laskun?
Voi vee ii tt u! Alaikäisen pitäisi AINA voittaa tällaiset oikeushommat TÄYSI-ikäisiin nähden. AINA.
Millainen äiti näillä humalassa kaupungilla miesten kanssa sekoilevilla tytöillä on kun se on ilmeisesti heille ihan normaalia ja ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu kannattaisi vinkata äkkiä myös kansainväliseen mediaan niin suomi saisi ansaitsemaansa näkyvyyttä. Alaikäinen r aiskauksen uhri maksaa r aiskaajille oikeudenkäyntikuluja. Suomalaisten miesten maine on hyvä saada maailmaanlaajuiseen tietoon.
Yksikään noista ei ollut suomalainen.
Suomen oikeuslaitos antoi tuomion joten se edustaa suomen arvomaailmaa ja lainsäädännön tilaa.
suomalaisten feministien arvomaailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee tuossa uutisessa, että tyttö on mennyt "vapaaehtoisesti" niiden miesten mukaan ulos ja vaihtanut vielä paikkaakin, mutta kyllä pitäisi miehillä olla vastuullisuutta, että alaikäisen kanssa paneskelee.
Nopeesti Googletettua:
"Seksin laillinen vastuuikä eli seksuaalinen suojaikäraja on Suomessa pääsääntöisesti 16 vuotta. Alle 16-vuotiaaseen kohdistuva seksuaalinen teko on laissa määritelty rikokseksi."
"Auktoriteettiasema: Ikäraja on 18 vuotta, jos kyseessä on henkilö, joka käyttää hyväkseen lapsen luottamusta, riippuvuussuhdetta tai auktoriteettiasemaa (esimerkiksi huoltaja, opettaja tai valmentaja)."
Tuskinpa tää kolmikko on ollut missään tekemisissä tän tytön kanssa aiemmin joten auktoriteetti asema voidaan unohtaa.. Lisäksi tyttö ei ole ollut mikään vaikutuksille altis pikkulapsi enää.
Alaikäisen vahva humalatila vs.selvinpäin olevat aikuiset vertautuisi auktoriteettiasemaan.
Eivät nämä ukrainalaiset miehet olleet selvinpäin vaan he olivat tulossa juhlista joissa he kaikki olivat nauttineet alkoholia. Promillemääristä en tiedä mutta turha väittää että olivat selvinpäin.
Ihmettelen syytä olla juhlissa ulkomailla.
Olivatko kuitenkin sen verran herrasmiehiä, että maksoivat kukin sovitun summan, jota oli siinä neuvoteltu?
Toivottavasti tuli raskaaksi niin saa sitten lapsilisät korvauksena nussimisesta
Vierailija kirjoitti:
Olivatko kuitenkin sen verran herrasmiehiä, että maksoivat kukin sovitun summan, jota oli siinä neuvoteltu?
Joskus virolaiset mansikanpoimijat mainostivat että "pilu 15" mutta siitä on jo aikaa vuosia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee tuossa uutisessa, että tyttö on mennyt "vapaaehtoisesti" niiden miesten mukaan ulos ja vaihtanut vielä paikkaakin, mutta kyllä pitäisi miehillä olla vastuullisuutta, että alaikäisen kanssa paneskelee.
Nopeesti Googletettua:
"Seksin laillinen vastuuikä eli seksuaalinen suojaikäraja on Suomessa pääsääntöisesti 16 vuotta. Alle 16-vuotiaaseen kohdistuva seksuaalinen teko on laissa määritelty rikokseksi."
"Auktoriteettiasema: Ikäraja on 18 vuotta, jos kyseessä on henkilö, joka käyttää hyväkseen lapsen luottamusta, riippuvuussuhdetta tai auktoriteettiasemaa (esimerkiksi huoltaja, opettaja tai valmentaja)."
Tuskinpa tää kolmikko on ollut missään tekemisissä tän tytön kanssa aiemmin joten auktoriteetti asema voidaan unohtaa.. Lisäksi tyttö ei ole ollut mikään vaikutuksille altis pikkulapsi enää.
Alaikäisen vahva humalatila vs.selvinpäin olevat aikuiset vertautuisi auktoriteettiasemaan.
Eivät nämä ukrainalaiset miehet olleet selvinpäin vaan he olivat tulossa juhlista joissa he kaikki olivat nauttineet alkoholia. Promillemääristä en tiedä mutta turha väittää että olivat selvinpäin.
Ihmettelen syytä olla juhlissa ulkomailla.
Asuivat Turussa. Olivat Helsingissä käymässä. Ehkä sen takia valittiin puska, kun kämpillekään ei voinut mennä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vee ii tt u! Alaikäisen pitäisi AINA voittaa tällaiset oikeushommat TÄYSI-ikäisiin nähden. AINA.
No sitten ei voitais puhua enää oikeusvaltiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perseseksi metässä ei ole seksiä kenellekään muulle kuin miehille
Mitä uliset? Tyttöhän sai elintä joka reikään.
Niin jos yhtään tajuaisit kakkareiän anatomiaa niin ehkä ymmärtäisit mitä ajoin takaa.
Minä naisena ainakin olen nauttinut anaaliseksistä paljonkin.
Pera yrittää kovasti.
Älä viitsi. Mikä tää kuvitelma oikein on, ettei nainen voi olla voimakkaan seksuaalinen ja nauttia monenlaisesta seksistä?
Jos olisit tällainen niin olisit koko ajan paksuna etkä ollenkaan voimakas kun kaikki miehensikiöt söisivät elämänenergiasi.
Jos et raskaudu niin olet todennäköisesti huumeissa mikä tarkoittaa sitä että sinä et ole voimakkaan seksuaalinen vaan huumattu.
I hope this helps
Vierailija kirjoitti:
Se tyttö tuskin olisi niihin selvänä koskenut pitkällä tikullakaan
Heh, joo, ulkkarithan eivät ollenkaan ole suosittuja suomimuijien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Täytyy ihmetellä, että naiset viihtyvät niin hyvin paholaisten siköiden johtamassa valtiossa. Naisten pahuudella ei ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.
Persuja haittaa ainoastaan jos tekijät on ulkomaalaisia. Kotimaiset raiskaukset on heille ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vee ii tt u! Alaikäisen pitäisi AINA voittaa tällaiset oikeushommat TÄYSI-ikäisiin nähden. AINA.
No sitten ei voitais puhua enää oikeusvaltiosta.
Mutta mielestäsi on oikeusvaltio jos 85% r aiskauskeisseistä jää tuomitsematta? :D
Aahahahah
Lopettakaa jo tämä pelleily oikeasti. Ottakaa silmä käteen ja katsokaa tätä pellelaitosta. Mitä enemmän rahaa syydätte tähän ja näihin vammaisiin pelleihin, sitä pellemmäksi maailma muuttuu :D
Kun tytöltä kysyttiin niin hänellä ei ole tietoa asiasta. Kun miehiltä kysyttiin niin he vastasivat, etteivät ole sellaista harrastaneet.