Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?
Kommentit (92)
Etteivät ole löytäneet kumppania. Yleensä siihen on hyvä syy.
Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.
Ap, mitä ajattelet 40v lapsettomista miehistä?
Ajattelen, että vielä ehtii jos pistää töpinäksi 👍
Jokaisella on omat syynsä sille ettei lapsia ole tai tule. Ei ole minun asiani.
montako "40v naiset on kamalia" aloitusta ajattelit tehdä tänää? Jos käyttäisit energiasi muuhun voisit saada jotain aikaiseksi
Että muillakaan ei ole. Kuten minulla. Ja miksi kaikkien pitäisi olla juuri nyt vanhempia. Voi olla joku syykin tai olisiko halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että vielä ehtii jos pistää töpinäksi 👍
No miehelle ehkä onkin, mutta nainen 40v niin kyllä juna meni jo.
Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että vielä ehtii jos pistää töpinäksi 👍
No miehelle ehkä onkin, mutta nainen 40v niin kyllä juna meni jo.
40v nainen baariin ja sieltä ukko kämpille. 9kk kuluttua on yllätysvauva sylissä synnytysosastolla. Jännä kun aina jonkun random tyypin kanssa palaa pohjaan.
Ajattelen että hänellä on varmasti tiukka.
Voi helvetti oikeesti. Mitä ajattelet naisesta, joka ei puhu muusta kun pennustaan ja näyttelee koko ajan kuvia?!
Kiviäkin kiinnostaa!
Mitä muuta siitä nyt pitäisi ajatella kuin, että hänellä ei ole lapsia? Eihän se lapsettomuus pelkästään kerro, olisiko hän mahdollisesti halunnutkin lapsia, mutta syystä tai toisesta niitä ei hänelle ole siunaantunut.
Mitä meistä pitäisi ajatella?
N40, lapseton
Ap:sta ajattelen, että omaa todella tylsän elämän, kun tuommoisia joutavanpäiväisiä kyselee.
On jättänyt tekemättä ilmastorikoksista suurimman
Kaikki ei elämässä mene suunnitellusti. Turha tuomita ihmistä turhan heppoisesti.
Samaa kuin lapsettomista miehistä. Eli en mitään pahaa. Lapsettomuudelle voi olla monia syitä.