Tinderissä tekoälyn avulla
Onko kellään kokemusta, miten Tinderissä voisi käyttää tekoälyagentteja. Olen kuullut, että sellaisia olisi olemassa. Viesteihin vastaaminen on niin turhauttavaa, mutta en haluaisi olla epäkohtelias.
Kommentit (15)
Miehillä tuota ongelmaa ei ole kun ei tule matchejakaan.
En enää käyttäisi Tinderiä, jollet halua, että kuvistasi tehdään deepfake pornovideoita. Yleisesti myös tiedetään, että jo noin 15% tileistä on bottien tekemiä valetilejä, joilla vain kerätään henkilökohtaisia tietoja huijauksia varten.
Miks käyttää aikaa tollaseen pelleilyyn kun selkeästikään ei kiinnosta?
Ei kai kukaan enää käytä Tinderiä. Omassa tuttavapiirissäni kaikki ovat siitä luopuneet.
Oon ollut siellä jo 3 vuotta tekoäly profiiliteksteillä ja chättään myös tekoälyllä, en omalla sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut siellä jo 3 vuotta tekoäly profiiliteksteillä ja chättään myös tekoälyllä, en omalla sanalla.
varmaan kuvasikin on AI:n tekemiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut siellä jo 3 vuotta tekoäly profiiliteksteillä ja chättään myös tekoälyllä, en omalla sanalla.
varmaan kuvasikin on AI:n tekemiä
Ne on omat, mutta viestittelyyn tarvitsen apua ja kierrätän kaikki chatgptn kautta
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää käytä Tinderiä. Omassa tuttavapiirissäni kaikki ovat siitä luopuneet.
Joo siirryin itsekin juuri OnlyFansiin.
Tein itestäni hoikemman, lihaksikkaamman ja tatuoidun tekoälyn avulla.
Tästä tekoälytouhusta ei ihmiskunnalle kyllä hyvä seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Tein itestäni hoikemman, lihaksikkaamman ja tatuoidun tekoälyn avulla.
Naistenkin kuvissa on huomannut kuinka tekoälyllä iästä on lähtenyt pois 10 vuotta ja kiloista 20. Tästä on tullut uusi Tinder standardi.
Harmi ku Eliittikumppanitkin lopetti. Se oli ainoita, jossa oltiin tosimielellä. Taisi se olla syy palvelun lopettamiseenkin. Siellä ei seksinvonkaajat viihtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut siellä jo 3 vuotta tekoäly profiiliteksteillä ja chättään myös tekoälyllä, en omalla sanalla.
varmaan kuvasikin on AI:n tekemiä
Ne on omat, mutta viestittelyyn tarvitsen apua ja kierrätän kaikki chatgptn kautta
Voit huijata hetken, mutta totuus paljastuu kun tapaatte.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä tuota ongelmaa ei ole kun ei tule matchejakaan.
Sen takia kuvatkin kannattaa tehdä tekoälyllä. Lataat vaan oman kuvasi tsät keepeeteehen ja sanot et tekisi susta lähi itäläisen, latino, tai mustaihoisen version. Takuuvarmasti flaksi käy suomimuijien kaa.
No voit käyttää kaikkia tekoälyjä siihen