Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut

Vierailija
23.06.2026 |

Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…

Kommentit (709)

Vierailija
421/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää tapausta tuntematta kuitenkin erittäin himokas nuori nainen kun kolme miestä samaan aikaan.

Vierailija
422/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.

Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.

Näin sitten sinullekin sanotaan kun sinua neljä kertaa isompi mieslauma r aiskaa sinut. Muista tämä hetki. Tarkasti. Paina se oikein joka soluusi, niin tiedät mistä se tapahtuma on saanut alkunsa.

Mä en ainakaan lähtis mihkää pusikkoon minkään mieslauman kanssa. Edes röökille tai huikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joukkopano, ei joukkoraisgaus.

Vierailija
424/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slava Ukraini...

Vierailija
425/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puukko käsilaukkuun, kun menette ulos tytöt!

Sitten kun puolustat itseäsi raiskaukselta puukolla saat isomman tuomion kuin ne raiskaajat.

Itse pidän kyllä saatua linnatuomiota "hätävarjelun liioittelusta" tjs parempana vaihtoehtona kuin ikuista psyykkistä traumaa. Muutenkin aina parempi että yksi mies tuomitsee kuin kuusi miestä kantaa.

Vierailija
426/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tytöllä perheolot millaiset tai onko lasun piirissä, mutta lastensuojelussa näitä teinityttöjä on paljon. 

Lähdetään karkureissulle laitoksesta, juodaan itsensä tuhannen känniin ja sitten pyöritään jonkun kaupungin torilla vonkumassa tupakkaa tai jointtia. Vastapalveluksen kera, oli mies kantis tai ulkkari.

Usein ne tytöt tykkäävät jännistä etelänmiehistä, koska itse nauttivat jännästä elämästä ja suomalaisistakin "pahoista pojista" - no, lopputulos niillä reissuilla on usein mitä on. Paria rais-kaussyytettä vierestä olen katsellut...

Nyt ei ollut kyse hatkanuoresta, vaan ambulanssilla Malmin sairaalaan tuotu, vahvassa päihtymystilassa olevasta nuoresta apua saamaan. Missään ei olla enää turvassa.

No sairaaloissa joukkor aiskataan naisia synnytyspöydillä niin tokkopa tuollainen paikka on koskaan turvallinen ollutkaan.

Vierailija
427/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun puolustat itseäsi raiskaukselta puukolla saat isomman tuomion kuin ne raiskaajat.

Yksi raiskaaja vähemmän kun vedät siltä kaulan auki. 

Naisten pitää alkaa itse hoitelemaan raiskaajat, kerta oikeuslaitos ei sitä tee.

Vierailija
428/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko matkia Bonnie Blueta? Hänestähän on kovasti uutisoitu Suomessa.

Vierailija
429/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kyllä saatua linnatuomiota "hätävarjelun liioittelusta" tjs parempana vaihtoehtona kuin ikuista psyykkistä traumaa. Muutenkin aina parempi että yksi mies tuomitsee kuin kuusi miestä kantaa.

Ei kai tuollainen trauma nyt ikuinen voi olla kun maksaa vaan pari tonnia tehdä sellainen toiselle :D Siitä vaan r aiskailemaan miehiä puukoilla siis.

Vierailija
430/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tytöllä perheolot millaiset tai onko lasun piirissä, mutta lastensuojelussa näitä teinityttöjä on paljon. 

Lähdetään karkureissulle laitoksesta, juodaan itsensä tuhannen känniin ja sitten pyöritään jonkun kaupungin torilla vonkumassa tupakkaa tai jointtia. Vastapalveluksen kera, oli mies kantis tai ulkkari.

Usein ne tytöt tykkäävät jännistä etelänmiehistä, koska itse nauttivat jännästä elämästä ja suomalaisistakin "pahoista pojista" - no, lopputulos niillä reissuilla on usein mitä on. Paria rais-kaussyytettä vierestä olen katsellut...

Nyt ei ollut kyse hatkanuoresta, vaan ambulanssilla Malmin sairaalaan tuotu, vahvassa päihtymystilassa olevasta nuoresta apua saamaan. Missään ei olla enää turvassa.

En mä sitä väitäkään (vaikka eipä se ambulanssi poissulje hatkareissua). 

Mutta on pystynyt tunnin ajan keskustelemaan ulkkisten kanssa, ja lääkärinkin kanssa fiksusti sitä ennen....ääähh. 

Vaikka itse olisin ollut kuinka kännissä, olisin soittanut kotiin tai kaverin hakemaan. Kännissä näkökyky ja huomiokyky sumenee, mutta kyllä mulla järki leikkasi etten kenen tahansa mukaan lähtenyt

Selkeä rööki+seksipalvelus-juttu. Sen takia ei keskeyttänyt seksiä vartijan tullessa paikalle kun maksu oli kesken. Toki voi olla, ettei huomannu vartijaa edes. Mutta kaipa vartija jututti tyttöä?

Vierailija
431/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käski vetää viinaa? Kuka välitti alkoholin? 

Miksi tyttö ei mennyt kotiin kun oli selvinnyt? 

Miksi suostui seksin harrastamiseen kolmen kanssa tuosta vaan? 

Miksi tyttö ei lähtenyt pois kun vartija keskeytti ensimnäisen seksisession vaan meni jatkamaan toiseen puskaan? 

Miksi tyttö ei ota vastuuta tekemistään vaan syyttää muita? 

Malmin tyttö on nyt aikuinen ja toivottavasti on oppinut jotain oikeusprosessista ja muusta seuranneesta kohusta.

Toivottavasti on päässyt eroon alkoholiongelmastaan ja miettii vähän enemmän tekemisiään kun lähtee viihteelle.

Vierailija
432/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas uutinen läpi. Ei todellakaan ole mikään selvä keissi. Nainen vaikuttanut melko selvältä ja kävellyt itse miesten kanssa metsään seksinharrastus mielessä. Jälkikäteen alkanut sitten kaduttamaan/hävettämään ja ajatellut käyttää raiskauskortin. Näin hovioikeus asian tulkinnut. On rasistista ajatella että lähtökohtaisesti maahanmuuttaja on raiskaaja. Pitää olla todisteet kuten ihan jokaisessa oikeudenkäynnissä. 

Vierailija
433/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt menee kolmen miehen kanssa pusikkoon. Ja kun sieltä pääsisi pois jatkoi toiseen pusikkoon. 😆  

Sai mitä halusi kolmea munaa joka koloon. Mikäs siinä sen kummempaa? Raiskaan vaimoani joka päivä - en kysy suostumusta. Ei ole vielä vetänyt oikeuteen.

Vierailija
434/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.

Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.

Näin sitten sinullekin sanotaan kun sinua neljä kertaa isompi mieslauma r aiskaa sinut. Muista tämä hetki. Tarkasti. Paina se oikein joka soluusi, niin tiedät mistä se tapahtuma on saanut alkunsa.

Mä en ainakaan lähtis mihkää pusikkoon minkään mieslauman kanssa. Edes röökille tai huikalle.

No älä mene jos ei huvita.

Vierailija
435/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.

Tästä lähin se on täynnä näitä pedoja, kun on kerta salliittua.

Kenenkään raiskaaminen ei yhäkään ole sallittua. Suostumuksellinen seksi on. 

Vierailija
436/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulta kysytä kun olet huumattu ja sinua johdatellaan :D Niin ja sitten lisäksi video missä sinut r aiskataan levitetetään jonnekin maailmanlaajuiseen r aiskisverkostoon sen päälle. Oh well, kaikilla on kohtalonsa. R aiskismyönteisillä se voi olla aika kurja...

Vierailija
437/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusiko matkia Bonnie Blueta? Hänestähän on kovasti uutisoitu Suomessa.

Jotkut naiset nauttivat kun monta miestä virtsaa tai ejakuloi heidän päälleen 

Se on sallittua myös nuorille naisille jotka vielä etsivät uusia kokemuksia. 

Vierailija
438/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis noi pervoäijät saavat vielä Suomelta rahaa, että rä i s käsivät tytön pussissa! Uskomatonta!

A) heteroseksissä ei ole mitään pervoa

B) eivät raisganneet.

-teinityttö

-kaatokännissä

-julkinen paikka

-useita miehiä tunkemassa kalujaan eri paikkoihin

-tyttöä hakattu ja revitty

Melko pimeää touhua, vaikka kyseessä olisi ollut suostumuksellinen akti, mitä ei ollut.

Ei ollut raiskaus kun videoiden perusteella toimintakykyinen tyttö meni harrastamaan seksiä kolmen miehen kanssa. 

Taisi olla tyttö kovassa kiimassa kun näin teki.

Slava Ukraini...

Vierailija
439/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasto ulkomaalaisten seksuaalirikoksista Suomessa julki: Yksi alue nousee omalle sataluvulleen

Vuonna 2024 viranomaisten tietoon tulleiden seksuaalirikosten määrä kasvoi. Raiskausrikoksissa ulkomaalaistaustaisten osuus oli 32 prosenttia, kerrotaan tuoreessa katsauksessa.

Erityisen korkeita tasot ovat Saharan eteläpuolista Afrikkaa edustavilla ja länsiaasialaistaustaisilla nuorilla miehillä.

Vierailija
440/709 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että tyttö oli huumattu ulkkareiden toimesta, kun sammui seksin jälkeen.

Onko tästä faktaa, oliko huumausainetta osastolla ollessaan vielä veressä, ja oliko puskaseksin jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme