Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa itekin 17 vuotiasta.
Krpä olisi kankeana kun teinityttöä jyystäisi.
Pitäisikö lähteä Malmille kytikselle?
Tämän jutun jälkeen siellä on jo monta muuta kiiluvasilmää päivystämässä alaikäisten tyttöjen varalta.
Auttaako jos lähtee Mersulla liikkeelle???
Vierailija kirjoitti:
Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.
Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.
Näin sitten sinullekin sanotaan kun sinua neljä kertaa isompi mieslauma r aiskaa sinut. Muista tämä hetki. Tarkasti. Paina se oikein joka soluusi, niin tiedät mistä se tapahtuma on saanut alkunsa.
Mitä tästäkin nyt opittiin?
Opettakaa lapsillenne jämäkkyyttä ja keinoja selvitä esim. erilaisista painostustilanteista ja välttämään huonoa seuraa. Ilman sellaisia saatte lisää tällaisia uhreja ja voivottelua maailman tappiin.
Sanokaa niille että ei ole rasismia jos ei oikeasti halua jonkin ulkomaalaisen miesköörin iholle pakottamista tai muuten hengailla epäilyttävässä seurassa, jossa itsellä on epämukava olla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tytöllä perheolot millaiset tai onko lasun piirissä, mutta lastensuojelussa näitä teinityttöjä on paljon.
Lähdetään karkureissulle laitoksesta, juodaan itsensä tuhannen känniin ja sitten pyöritään jonkun kaupungin torilla vonkumassa tupakkaa tai jointtia. Vastapalveluksen kera, oli mies kantis tai ulkkari.
Usein ne tytöt tykkäävät jännistä etelänmiehistä, koska itse nauttivat jännästä elämästä ja suomalaisistakin "pahoista pojista" - no, lopputulos niillä reissuilla on usein mitä on. Paria rais-kaussyytettä vierestä olen katsellut...
Nyt ei ollut kyse hatkanuoresta, vaan ambulanssilla Malmin sairaalaan tuotu, vahvassa päihtymystilassa olevasta nuoresta apua saamaan. Missään ei olla enää turvassa.
Miksi malmilla asuu myöskin pikimustia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on viesti! Hol hol lollo lolloo lol hol, hollo mollo holloo, tulkaa Malmille rikastutte täällä, kun riiskaatte.
Tuo on tainnut olla Malmin kaupunginosayhdistyksen slogan jo 70-luvulta. Malmilaiset tietää kyllä tämän, emmekä mene Kirkonkyläntien puskiin. Paitsi lämpimällä kesäsäällä puutteessa. Tietäjät tietää 😉
Vierailija kirjoitti:
Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.
Tästä lähin se on täynnä näitä pedoja, kun on kerta salliittua.
Puukko käsilaukkuun, kun menette ulos tytöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noi pervoäijät saavat vielä Suomelta rahaa, että rä i s käsivät tytön pussissa! Uskomatonta!
A) heteroseksissä ei ole mitään pervoa
B) eivät raisganneet.
-teinityttö
-kaatokännissä
-julkinen paikka
-useita miehiä tunkemassa kalujaan eri paikkoihin
-tyttöä hakattu ja revitty
Melko pimeää touhua, vaikka kyseessä olisi ollut suostumuksellinen akti, mitä ei ollut.
Ei ollut raiskaus kun videoiden perusteella toimintakykyinen tyttö meni harrastamaan seksiä kolmen miehen kanssa.
Taisi olla tyttö kovassa kiimassa kun näin teki.
Vierailija kirjoitti:
Miehetvalittaa tälläkin palstalla joka viikko, että ruma nainen lähestyi ja siitä meni päivä piloille!
Nyt kuitenkin ootte sitä mieltä että rumat neljäkymppiset äijät saa raiskatakin 16-vuotiaat.
Miten pervot kehtaatte!! 😡
Mitä helvettiä, oikeushan tuon asian on linjannut.
Mitä sä skitsoilet?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössähän teinit pilaavat itsensä loppuiäkseen muhinoimalla noiden kanssa vapaaehtoisestikin.
Ei, kukaan ei "mene" pilalle mistään seksistä.
Hiv-tartunta voi tosin hieman haitata jatkoelämää...
Vierailija kirjoitti:
Puukko käsilaukkuun, kun menette ulos tytöt!
Sitten kun puolustat itseäsi raiskaukselta puukolla saat isomman tuomion kuin ne raiskaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa joskus sammuu. Ei tee edelleenkään rikosta siitä, mitä on sitä ennen kännipäissään toilaillut vaikka jälkeenpäin harmittaisikin.
Groomaaminen ja suggerointi sun harhaiseasa päässäsi ei edelleenkään liity tapaukseen mitenkään.
Totta kai on rikos hyväksikäyttää jonkun huumattua tilaa ja r aiskata tämä. Hyi sinua, menepä pesemään perseesi kuntoon jo kun noin kovasti itsellesikin r aiskausta tilaat. Siis joukkor aiskausta vielä.
Niin, tässä ei vaan tapahtunut tuota päässäsi keksimääsi raiskausta. Ei vaikka kuinka siellä rasisimikiimassasi sekoilisit.
Kolme miestä joukkor aiskasi huumatun tytön. Vaikka kunka hokisit muuta niin kaikki tietävät totuuden ja paljastat myös itsesi r aiskariksi vänkäämiselläsi. Enkä ole rasisti vaan inhoan kaiken värisiä r aiskaajia ihan yhtä lailla, myös suomen kieltä puhuvia kuten sinua.
"Kaikki tietävät" mutta faktat kertovat muuta. Eihän oikeus voi tehdä kuin velvollisuutensa eli tehdä päätökset tosiasioihin perustuen.
Ööh, faktat kertovat että kolme miestä joukkor aiskasi ja läpimätä oikeuslaitos lynkkasi huumatun ja r aiskatun tyttölapsen. Mätäne helvetissä pedo.
Älä viestintuojaa ammu, veikkonen 😁 Ei ole syytä olla uskomatta, etteikö hovioikeus olisi tuominnut näyttöön perustuen. Sinun täytyy saada lakia muutetuksi, jos et halua siihen tyytyä.
Ehen, ainoastaan r aiskausmieliset ja siihen yllyttävät.
Kun teidät seuraavassa elämässänne tullaan r aiskaamaan, muistakaa tämä hetki. Ettei jää epäselvyyksiä tai tule hämmennystä, miksi perseenne vuotaa verta ja haluatte tappaa itsenne. Tämä on se hetki, mikä tuon kokemuksen triggeröi - se että r aiskaatte ja kannustatte muita r aiskaamiseen. Tarkkana.
Enhän minä ole sanallakaan kehottanut ketään r aiskaamaan 😂 Sinä sen sijaan tarvitset jäitä hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noi pervoäijät saavat vielä Suomelta rahaa, että rä i s käsivät tytön pussissa! Uskomatonta!
A) heteroseksissä ei ole mitään pervoa
B) eivät raisganneet.
Edelleenkään et tunnu ymmärtävän, että uhri vietiin sairaalan tiloista metsään. Ei voi olla niin, että pervot saavat saalistaa jopa sairaaloissa uhrejaan. Jos tilanne olisi tapahtunut kaupungilla ymmärtäisin asian epäselvyyden, mutta kun se tapahtui sairaalassa niin tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ei terveet ihmiset tee tuollasta.
Eikä viety, vaan hän itse lähti ihan vapaaehtoisesti. Tästä on valvontakamerakuvaa ja vartijan todistus. Ei siellä ole ollut mitään pervoja saalistamassa uhreja.
Noin 10% raiskausilmoituksista on perättömiä. Ei ratkaisemattomissa, vaan perättömiä ja hyökkäysaseena naisten käyttämiä, ihan oikeasti vääriksi ilmannoiksi todistettuja. Luku voi olla suurempi kun mietitään, että syyttömiä myös tuomitaan.
Lisäksi:
"Oikeustiede on Suomessa selkeästi naisvaltainen koulutusala. Esimerkiksi Helsingin yliopistossa naisten osuus uusista opiskelijoista on vakiintunut noin 64–69 prosenttiin."
Järjestelmää ei pidä mikään mielikuvitusmörkö nimeltä "naisvihaajamiesten joukko", vaan suuri joukko fiksuja naisia, joiden oikeustaju ei salli syyttömien todisteetta rankaisemista yli 10% mahdollisuudella. Tämä ei ole aina käytännössä reilua raiskausten uhreja kohtaan, mutta tästä voidaan syyttää eniten raiskauksista valehtelijoita - osaa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästäkin nyt opittiin?
Opettakaa lapsillenne jämäkkyyttä ja keinoja selvitä esim. erilaisista painostustilanteista ja välttämään huonoa seuraa. Ilman sellaisia saatte lisää tällaisia uhreja ja voivottelua maailman tappiin.
Sanokaa niille että ei ole rasismia jos ei oikeasti halua jonkin ulkomaalaisen miesköörin iholle pakottamista tai muuten hengailla epäilyttävässä seurassa, jossa itsellä on epämukava olla.
Miinustajalla on taas varmasti ihan helvetisti parempia ideoita siitä mitä tästä opittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puukko käsilaukkuun, kun menette ulos tytöt!
Sitten kun puolustat itseäsi raiskaukselta puukolla saat isomman tuomion kuin ne raiskaajat.
Yksi raiskaaja vähemmän kun vedät siltä kaulan auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Alaikäinen, oliko yli 2 promillen humalassa. Menee useiden itseään vanhempien miesten kaa pusikkoon. Tekemään samaa mitä pornofilmeissä pahimmillaan tehdään. Oliko vielä lokakuussa? Aika epäuskottavalta tuntuu. Tekoa oli vielä kuvattukin. Raiskaus asianomistajan mukaan tapahtunut. Eikö uhria enää uskota?
Ihan oli valvontakamerakuvaa tapahtumista, ei se totuus tytön väitteillä siitä muuksi muutu.
Voisiko olla mahdollista, että tyttö meni vapaahtoisesti miesten kanssa pusikkoon, mutta siihen, mitä siellä lopulta tapahtui, tyttö ei antanutkaan suostumustaan?
Miksi vartijan keskeytettyä ensimmäisen pusikkoaktin tyttö olisi siinä tapauksessa lähtenyt vapaaehtoisesti miesten mukana toiseen pusikkoon?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu kannattaisi vinkata äkkiä myös kansainväliseen mediaan niin suomi saisi ansaitsemaansa näkyvyyttä. Alaikäinen r aiskauksen uhri maksaa r aiskaajille oikeudenkäyntikuluja. Suomalaisten miesten maine on hyvä saada maailmaanlaajuiseen tietoon.
Just katoin videon Iranissa jossa 16v tytyö oli ilmoittanut väkisin maksamisesta. Valtio syytti tyttöä seksistä ilman avioliittoa. Tyttö heitettiin julkisesti.
Vasemmistolaiset ovat Iranin puolella, kuten myös muidenkin muslimiraiskareiden.
Kyltymätön munahaukka hyväksikäytti miehiä ja yritti vielä jälkikäteen saada poloiset syytteeseen. Onneksi oikeus kuitenkin voitti.