Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (783)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaan humalatilan piti lainsäädännön perusteluiden mukaan poistaa humalaisen mahdollisuus antaa suostumus. Mutta oikeus tulkitsi asian toisin ja vielä alaikäisen tapauksessa.
Miten oikeusistuimen saa tulkitsemaan lakia lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla?
Tytöillä on vähemmän oikeuksia. Ei haluta ennakkocasea siitä ettei humalainen alaikäinen tyttö voi antaa suostumusta. Pe d o fiilimaa.
Sellaista "ennakkocasea" ei pidäkään luoda venyttämällä tulkinnanvaraisia sanamuotoja syytetyn vahingoksi. Asia on korjattavissa heti, kun lainsäätäjä päättää yksiselitteisesti nostaa suojaikärajan 18 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää keissi pitäisi viedä korkeimpaan oikeuteen selvitettäväksi. Pitäisi selvittää onko miesten tosiaankin salllitua groomailla päihtyneitä lapsia sairaalan tiloista. Tuohan on täydellinen paikka siihen, kun sinne tuodaan päihtyneet lapset ympäri kaupunkia.
Täysin turhaa syyttömien miesten kiusaamista ja oikeuslaitoksen kuormittamista. Joku raja miesvihallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa itekin 17 vuotiasta.
Krpä olisi kankeana kun teinityttöä jyystäisi.
Pitäisikö lähteä Malmille kytikselle?
Tämän jutun jälkeen siellä on jo monta muuta kiiluvasilmää päivystämässä alaikäisten tyttöjen varalta.
Vierailija kirjoitti:
Missä on tämän maan oikeudentaju. Alaikäisen. Nehän on aikuiset on kuitenkin vastuullisia.
Niin ja kaiken lisäksi umpikännissä olevan alaikäisen lapsen vastuusta!!! Ei pysty käsittämään tätä.😳
Miehetvalittaa tälläkin palstalla joka viikko, että ruma nainen lähestyi ja siitä meni päivä piloille!
Nyt kuitenkin ootte sitä mieltä että rumat neljäkymppiset äijät saa raiskatakin 16-vuotiaat.
Miten pervot kehtaatte!! 😡
Älkää naikkoset harrastako gangbängejä jos menee sisu kaulaan jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko naisella tosiaan tarkoitus iskeä miehiä käydessään terveyttään hoitamassa? Muuten en tuomiota ymmärrä.
Tutustuivat aulassa, kun joutuivat odottamaan siellä. Mies odotti pääsyä lääkärille, tyttö odotti lähtöä kotiinsa. Juttelivat tunnin ennen puskaan menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noi pervoäijät saavat vielä Suomelta rahaa, että rä i s käsivät tytön pussissa! Uskomatonta!
A) heteroseksissä ei ole mitään pervoa
B) eivät raisganneet.
-teinityttö
-kaatokännissä
-julkinen paikka
-useita miehiä tunkemassa kalujaan eri paikkoihin
-tyttöä hakattu ja revitty
Melko pimeää touhua, vaikka kyseessä olisi ollut suostumuksellinen akti, mitä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.
Yhdelle heistä oli kuulemma tullut pipi ja tarvitsi useita kavereitaan seuraksi, kun oli niin pelottavaa asioida suomalaisessa sairaalassa.
Ei ihme, että ovat ryhtyneet sotakarkureiksi, kun hermonsa eivät kestä.
Yksittäistapaus. Kyllä suomalaisetkin joukkoraiskaa päivystyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.
Nuorin mies oli loukkaantunut tappelussa. Olivat tulossa bileistä.
No niin. Toiset puolustaa ja sotii maansa puolesta ukrainassa ja nämä täälä nauttii maamme antimista täysin siemauksin ja kaikin tavoin vailla velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössähän teinit pilaavat itsensä loppuiäkseen muhinoimalla noiden kanssa vapaaehtoisestikin.
Ei, kukaan ei "mene" pilalle mistään seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa joskus sammuu. Ei tee edelleenkään rikosta siitä, mitä on sitä ennen kännipäissään toilaillut vaikka jälkeenpäin harmittaisikin.
Groomaaminen ja suggerointi sun harhaiseasa päässäsi ei edelleenkään liity tapaukseen mitenkään.
Totta kai on rikos hyväksikäyttää jonkun huumattua tilaa ja r aiskata tämä. Hyi sinua, menepä pesemään perseesi kuntoon jo kun noin kovasti itsellesikin r aiskausta tilaat. Siis joukkor aiskausta vielä.
Niin, tässä ei vaan tapahtunut tuota päässäsi keksimääsi raiskausta. Ei vaikka kuinka siellä rasisimikiimassasi sekoilisit.
Kolme miestä joukkor aiskasi huumatun tytön. Vaikka kunka hokisit muuta niin kaikki tietävät totuuden ja paljastat myös itsesi r aiskariksi vänkäämiselläsi. Enkä ole rasisti vaan inhoan kaiken värisiä r aiskaajia ihan yhtä lailla, myös suomen kieltä puhuvia kuten sinua.
"Kaikki tietävät" mutta faktat kertovat muuta. Eihän oikeus voi tehdä kuin velvollisuutensa eli tehdä päätökset tosiasioihin perustuen.
Ööh, faktat kertovat että kolme miestä joukkor aiskasi ja läpimätä oikeuslaitos lynkkasi huumatun ja r aiskatun tyttölapsen. Mätäne helvetissä pedo.
Älä viestintuojaa ammu, veikkonen 😁 Ei ole syytä olla uskomatta, etteikö hovioikeus olisi tuominnut näyttöön perustuen. Sinun täytyy saada lakia muutetuksi, jos et halua siihen tyytyä.
Ehen, ainoastaan r aiskausmieliset ja siihen yllyttävät.
Kun teidät seuraavassa elämässänne tullaan r aiskaamaan, muistakaa tämä hetki. Ettei jää epäselvyyksiä tai tule hämmennystä, miksi perseenne vuotaa verta ja haluatte tappaa itsenne. Tämä on se hetki, mikä tuon kokemuksen triggeröi - se että r aiskaatte ja kannustatte muita r aiskaamiseen. Tarkkana.
Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.
Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noi pervoäijät saavat vielä Suomelta rahaa, että rä i s käsivät tytön pussissa! Uskomatonta!
A) heteroseksissä ei ole mitään pervoa
B) eivät raisganneet.
Edelleenkään et tunnu ymmärtävän, että uhri vietiin sairaalan tiloista metsään. Ei voi olla niin, että pervot saavat saalistaa jopa sairaaloissa uhrejaan. Jos tilanne olisi tapahtunut kaupungilla ymmärtäisin asian epäselvyyden, mutta kun se tapahtui sairaalassa niin tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ei terveet ihmiset tee tuollasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapaus. Kyllä suomalaisetkin joukkoraiskaa päivystyksestä.
Kun ei ole ollut mikään raiskaus tämä tapaus.
Kyltymätön munahaukka hyväksikäytti miehiä ja yritti vielä jälkikäteen saada poloiset syytteeseen. Onneksi oikeus kuitenkin voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa itekin 17 vuotiasta.
Krpä olisi kankeana kun teinityttöä jyystäisi.
Pitäisikö lähteä Malmille kytikselle?
Tämän jutun jälkeen siellä on jo monta muuta kiiluvasilmää päivystämässä alaikäisten tyttöjen varalta.
Auttaako jos lähtee Mersulla liikkeelle???
Vierailija kirjoitti:
Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.
Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.
Näin sitten sinullekin sanotaan kun sinua neljä kertaa isompi mieslauma r aiskaa sinut. Muista tämä hetki. Tarkasti. Paina se oikein joka soluusi, niin tiedät mistä se tapahtuma on saanut alkunsa.
Nuorin mies oli loukkaantunut tappelussa. Olivat tulossa bileistä.