Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (783)
Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Se on juuri tämä, eikä mitään muuta.
Kannattaisi olla tarkemmin hököllä mitä on vailla, nimittäin hyvin herkästi saa just sen ja vähän extraakin, pyytämättä.
Känninen tyttö sai munaa kolmelta.
Sitten tajusi mitä tuli tehtyä.
Mieleen tuli rahastusmahdollisuus raiskausverukkeella.
Aika ovela veto nuorelta naiselta.
Rahaa tulee kuin roskaa säälin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>Demarisyöpää & n e g g e j ä haluttu
>Demarisyöpää & n e g g e j ä äänestetty
<Toimitettu 100%sti tilauksen mukaisesti
Mitään ongelmaa ei voi olla edes teoriassa olemassakaan.
Muuten hyvä, mutta yksikään tekijöistä ei ollut negge.
Kaikki musulimaanit on.
No ei ole.
Mut nää oli kai ukrainalaisia.
Ukraina + Baltian maat.
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoisin että kerta tyttö oli oikeustoimikelpoisessa kunnossa päihtymyksestä huolimatta ja kykenevässä kunnossa päättämään ryhmäseksistä usean miehen kanssa, niin syyllinen löytyy siitä joka on täydessä ruumiin ja sielun voimissa olevan tytön vienyt vastaanotolle. Siis aiheetta.
Se lähinnä kiinnostaa että tarvittiinko aktista sopimiseen tulkkia vai oliko yhteinen kieli jolla neuvoteltiin hyvässä yhteisymmärryksessä metsään lähtemisestä.
Tottakai uskomme mielummin Ahmedia kuin suomalaista.
Kyllä, miesten on tosiaan sallittu harrastaa suostumuksellista seksiä. Tiedän! Melko vaikeaa käsittää!
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoisin että kerta tyttö oli oikeustoimikelpoisessa kunnossa päihtymyksestä huolimatta ja kykenevässä kunnossa päättämään ryhmäseksistä usean miehen kanssa, niin syyllinen löytyy siitä joka on täydessä ruumiin ja sielun voimissa olevan tytön vienyt vastaanotolle. Siis aiheetta.
Se lähinnä kiinnostaa että tarvittiinko aktista sopimiseen tulkkia vai oliko yhteinen kieli jolla neuvoteltiin hyvässä yhteisymmärryksessä metsään lähtemisestä.
Täytyi kai päihtynyt lapsi viedä testattavaksi että pystyivät lasun tekemään.
Jotenkin tulee mieleen että Malmin tyttö oli harrastanut ryhmäseksiä aikaisemmin kun niin lähti niin helposti kolmen vieraan mukaan.
Kyseessä ei ollut mikään ujo tyttö vaan hän tiesi mitä teki vaikka pienessä kännissä oli.
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Persuja äänestää eniten miehet, noin 70 prosenttisesti. Ja tätä saatiin. Myös Kokoomus on miesäänestäjien enemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, ettei ollut ensimmäiset ryhmäsessiot :) Eikä viimeiset.
Ei varmastikaan, mutta onneksi tätä on haluttu ( naiset halunneet) ja sitä on myös saatu, niin sehän ei haittaa haitan haittaa 🤗
Se vasta kovin ikävää olisi jos eivät olisi halunneet, ja kuitenkin saavat tätä.
OH NO! Anyway.....🙂
Vierailija kirjoitti:
Juttu kannattaisi vinkata äkkiä myös kansainväliseen mediaan niin suomi saisi ansaitsemaansa näkyvyyttä. Alaikäinen r aiskauksen uhri maksaa r aiskaajille oikeudenkäyntikuluja. Suomalaisten miesten maine on hyvä saada maailmaanlaajuiseen tietoon.
Just katoin videon Iranissa jossa 16v tytyö oli ilmoittanut väkisin maksamisesta. Valtio syytti tyttöä seksistä ilman avioliittoa. Tyttö heitettiin julkisesti.
En tiedä onko tytöllä perheolot millaiset tai onko lasun piirissä, mutta lastensuojelussa näitä teinityttöjä on paljon.
Lähdetään karkureissulle laitoksesta, juodaan itsensä tuhannen känniin ja sitten pyöritään jonkun kaupungin torilla vonkumassa tupakkaa tai jointtia. Vastapalveluksen kera, oli mies kantis tai ulkkari.
Usein ne tytöt tykkäävät jännistä etelänmiehistä, koska itse nauttivat jännästä elämästä ja suomalaisistakin "pahoista pojista" - no, lopputulos niillä reissuilla on usein mitä on. Paria rais-kaussyytettä vierestä olen katsellut...
Vierailija kirjoitti:
Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.
Yhdelle heistä oli kuulemma tullut pipi ja tarvitsi useita kavereitaan seuraksi, kun oli niin pelottavaa asioida suomalaisessa sairaalassa.
Oliko naisella tosiaan tarkoitus iskeä miehiä käydessään terveyttään hoitamassa? Muuten en tuomiota ymmärrä.
Huonoitsetuntoinen tyttö. Muistan nuorena että teroitettiin kaveriporukassa "ei sitten kännissä lähdetä epäilyttävien matkaan".
Vierailija kirjoitti:
Selvitettiinkö myös syy miksi ja millä tarkoituksella kolme miestä notkui päivystysvastaanotolla vai olivatko ihan tarkoituksella katselemassa itselleen saalista sieltä.
Yksi miehistä oli saanut turpiinsa ja odotti pääsyä vastaanotolle. Kaksi muuta oli mukana kun taisi olla sama kyyti.
Käytännössähän teinit pilaavat itsensä loppuiäkseen muhinoimalla noiden kanssa vapaaehtoisestikin.
Älä viestintuojaa ammu, veikkonen 😁 Ei ole syytä olla uskomatta, etteikö hovioikeus olisi tuominnut näyttöön perustuen. Sinun täytyy saada lakia muutetuksi, jos et halua siihen tyytyä.