Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Ihan kyllä keski-ikäiset naiset ovat niitä pahimpia rais kauksen edesauttajia, etenkin kun tekijöinä on ma mumiehet. Niin naispuolisissa virkamiehissä, poliitikoissa, toimittajissa kuin tämän palstan kirjoittajissa. Sinäkään et varmastikaan tekisi ma muongelmalle mitään, mutta muuten vain epämääräisesti syytät miehiä.
R aiskaaja on tyypillisesti mies. Valkolaisilla miehillä on erilaiset r aiskausstrategiat kuin maamuilla, mutta ihan samaa touhua tekevät. He mm. groomaavat ja aivopesevät naisia "seksi" meemiin joka on oikeasti vain naisen seksuaalista hyväksikäyttöä ja ilmaista s eksiorjuutta. Agendalla ihan sama juttu kuin maamumiehilläkin, oma munantappi. Ei naisen terveys, hyvinvointi, turvallisuus tai edes nautinto. Sitten luodaan näitä valheellista turvallisuudentunnetta tuovia järjestelmiä, jotka kuitenkin failaavat 85% r aiskausten uhreista. Joissain maissa tämä lukumäärä on vielä korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudelle merkitsee näyttö, aloittajalle syytettyjen ihonväri.
Ihonväri merkitsee demlalle. Jos olisivat olleet savolaismiehiä, niin olisivat linnassa.
Olivat Ukrainalaisia äijiä.
Suomen tehtävänä on palvella Ukrainaa kaikin mahdollisin tavoin. Siksi myös rais kaajat on päästettävä veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden mielestä alaikäinen tyttö halusi harrastaa s e k si ä monen aikuisen ja kar v aisen maa h an muuttajamiehen kanssa jossain sairaalan pusikossa. Huhhuh mikä maa.
Mitä opimme tästä?
Kannattaa sheivata niin pikkutytöt haluaa sua.
Voi kun olisi paikalle tullut Linnean tapaamat "limaiset miehet" vaellusretkellä. Olisi jälleen kerran suomimies pelastanut suomalaisen naisen raiskaukselta.
Vaikka me tässä kauhistelemme tätä asiaa, mikään ei tule muuttumaan. Ei tämä ole ensimmäinen tapaus eikä viimeinen. Suomalaiset eivät halua muutosta tähän. Suomalaisten enemmistö hyväksyy alaikäisten joukkoraiskaukset äänestämällä niiden puolesta.
Hovioikeuden päätöksen mukaan rikosta ei tapahtunut, joten tyttö ei maksa raiskaajille, koska heitä ei ole sellaisiksi tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Ihan kyllä keski-ikäiset naiset ovat niitä pahimpia rais kauksen edesauttajia, etenkin kun tekijöinä on ma mumiehet. Niin naispuolisissa virkamiehissä, poliitikoissa, toimittajissa kuin tämän palstan kirjoittajissa. Sinäkään et varmastikaan tekisi ma muongelmalle mitään, mutta muuten vain epämääräisesti syytät miehiä.
R aiskaaja on tyypillisesti mies. Valkolaisilla miehillä on erilaiset r aiskausstrategiat kuin maamuilla, mutta ihan samaa touhua tekevät. He mm. groomaavat ja aivopesevät naisia "seksi" meemiin joka on oikeasti vain naisen seksuaalista hyväksikäyttöä ja ilmaista s eksiorjuutta. Agendalla ihan sama juttu kuin maamumiehilläkin, oma munantappi. Ei naisen terveys, hyvinvointi, turvallisuus tai edes nautinto. Sitten luodaan näitä valheellista turvallisuudentunnetta tuovia järjestelmiä, jotka kuitenkin failaavat 85% r aiskausten uhreista. Joissain maissa tämä lukumäärä on vielä korkeampi.
Kiitos, kun vahvistit juuri, mitä sanoin. Joka kerta. Ette koskaan tuota pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaan humalatilan piti lainsäädännön perusteluiden mukaan poistaa humalaisen mahdollisuus antaa suostumus. Mutta oikeus tulkitsi asian toisin ja vielä alaikäisen tapauksessa.
Miten oikeusistuimen saa tulkitsemaan lakia lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla?
Tarkoittaa sitä että tilanteessa ei välttää osaa huutaa apua, tai on sammuksissa tai niin tajunnan äärirajoilla että ei kykene sanomaan ei. Tää tyttö on kuitenkin omasta tahdosta lähtenyt mukaan ja vielä on vartija yrittänyt puhua ympäri että ei lähtisi, eli hänellä on ollut vahva oma tahto asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka me tässä kauhistelemme tätä asiaa, mikään ei tule muuttumaan. Ei tämä ole ensimmäinen tapaus eikä viimeinen. Suomalaiset eivät halua muutosta tähän. Suomalaisten enemmistö hyväksyy alaikäisten joukkoraiskaukset äänestämällä niiden puolesta.
Niin siis suomalaiset miehet hyväksyvät r aiskaukset eikä naisviha tule poistumaan mistään järjestelmästä muuta kuin poistamalla miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Ei ole pieni raha normaalille ihmiselle, monella voi vaikka 5 vuoden yliopisto-opinnoista syntyä tuon verran lainaa. Paitsi että nyt ei saanut tutkintoa, vaan raiskauksen lisäksi palkittiin velkavankeudella.
-Oikeudenkäyntikulut voivat kuitenkin olla kymppitonneja. Niin suuren taloudellisen riskin kantaminen on hänelle mahdotonta yksin.
Siksi pyydämme nyt: auta häntä lahjoituksella.
Naisasialiitto Unioni on päättänyt aloittaa pienkeräyksen asianomistajan tueksi, jotta tämä oikeudenkäynti ei jäisi rahan takia käymättä. Jokainen lahjoitus tuo turvaa epävarmaan tilanteeseen. Kiitos tuestasi.- Naisasialiitto unioni
Sanattomaksi vetää! Teon kuvauksesta saa kyllä selkeästi käsityksen, että alisteisessa asemassa tyttö on ollut! Mitenkähän tuomio olis mennyt jos uhri olis ollut tuomarin oma tytär?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaan humalatilan piti lainsäädännön perusteluiden mukaan poistaa humalaisen mahdollisuus antaa suostumus. Mutta oikeus tulkitsi asian toisin ja vielä alaikäisen tapauksessa.
Miten oikeusistuimen saa tulkitsemaan lakia lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla?
Tarkoittaa sitä että tilanteessa ei välttää osaa huutaa apua, tai on sammuksissa tai niin tajunnan äärirajoilla että ei kykene sanomaan ei. Tää tyttö on kuitenkin omasta tahdosta lähtenyt mukaan ja vielä on vartija yrittänyt puhua ympäri että ei lähtisi, eli hänellä on ollut vahva oma tahto asian tiimoilta.
Änkyräkännissä ei ole mitään "omaa vahvaa tahtoa" vaan on täysin vietävissä ja manipuloitavissa. Nämä miehet olivat vielä selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Terveisiä sinne Pietariin!
Seksi hullu tyttö sai munaa mitä pyysi. Siitä joutuu joskus maksamaan kun tekee tyhmyyksiä. Kannattaa miettiä toisen kerran kun lähtee harrastamaan ryhmäseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Ihan kyllä keski-ikäiset naiset ovat niitä pahimpia rais kauksen edesauttajia, etenkin kun tekijöinä on ma mumiehet. Niin naispuolisissa virkamiehissä, poliitikoissa, toimittajissa kuin tämän palstan kirjoittajissa. Sinäkään et varmastikaan tekisi ma muongelmalle mitään, mutta muuten vain epämääräisesti syytät miehiä.
R aiskaaja on tyypillisesti mies. Valkolaisilla miehillä on erilaiset r aiskausstrategiat kuin maamuilla, mutta ihan samaa touhua tekevät. He mm. groomaavat ja aivopesevät naisia "seksi" meemiin joka on oikeasti vain naisen seksuaalista hyväksikäyttöä ja ilmaista s eksiorjuutta. Agendalla ihan sama juttu kuin maamumiehilläkin, oma munantappi. Ei naisen terveys, hyvinvointi, turvallisuus tai edes nautinto. Sitten luodaan näitä valheellista turvallisuudentunnetta tuovia järjestelmiä, jotka kuitenkin failaavat 85% r aiskausten uhreista. Joissain maissa tämä lukumäärä on vielä korkeampi.
"Valkolainen"? Olet siis man ne vai mikä helvetin otus?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.
Missäs se lopputulos on mitä halutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka me tässä kauhistelemme tätä asiaa, mikään ei tule muuttumaan. Ei tämä ole ensimmäinen tapaus eikä viimeinen. Suomalaiset eivät halua muutosta tähän. Suomalaisten enemmistö hyväksyy alaikäisten joukkoraiskaukset äänestämällä niiden puolesta.
Mä voin luvata että tuollaisen rikoksen uhriksi kun joutuu niin varmasti otetaan tosissaan ja terveydelliset tutkimukset (joissa kyllä näkyy tuollaisesta jäljet) tekee ihan lääkäri ei poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.
No oletko saanut äänellesi vastinetta? Ainakin minun kokemukseni mukaan persut käyttävät ulkomaalaisia vain keppihevosena kalastellakseen ääniä, mutta hallitukseen päästyään persuista on tavallisille suomalaisille vielä enemmän haittaa.
Olen saanut. Mikään muu puolue ei kykene samaan.
-Hallitus on kaudellaan tiukentanut tuntuvasti sekä humanitaarisen että työperäisen maahan muuton pykäliä. Samaan aikaan tulijoiden määrä on jatkanut laskuaan.- YLE
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa vai missä se oli juuri keissi, missä tällainen r aiskauksen uhriksi joutunut tyttö tappoi itsensä lopulta. 16 tonnia on vielä pieni raha sinänsä, mutta täysin kohtuuton törkeän rikoksen uhriksi joutuneelle.
Naisten kannattaisi pikkuhiljaa tajuta, että suomen valtioon ei voi luottaa yhtään sen enempää kuin siviilimiehiinkään, sillä viranomaiskoneistot koostuvat pitkälti näistä pahoilaisen sikiö -siviilimiehistä.
Ei ole pieni raha normaalille ihmiselle, monella voi vaikka 5 vuoden yliopisto-opinnoista syntyä tuon verran lainaa. Paitsi että nyt ei saanut tutkintoa, vaan raiskauksen lisäksi palkittiin velkavankeudella.
-Oikeudenkäyntikulut voivat kuitenkin olla kymppitonneja. Niin suuren taloudellisen riskin kantaminen on hänelle mahdotonta yksin.
Siksi pyydämme nyt: auta häntä lahjoituksella.
Naisasialiitto Unioni on päättänyt aloittaa pienkeräyksen asianomistajan tueksi, jotta tämä oikeudenkäynti ei jäisi rahan takia käymättä. Jokainen lahjoitus tuo turvaa epävarmaan tilanteeseen. Kiitos tuestasi.- Naisasialiitto unioni
Huijausviesti, älkää lähettäkö rahaa!
Pitäis aloilla varmaan alkolukko ja sormenjälkitunnistin olla omiin housuihin...