Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla naiseksi kantava, voimakas ääni?

Vierailija
17.02.2025 |

Mulla on. Olen harrastanut laulua lapsesta alkaen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ja että vituttaa kun jotkut yrittää hyssytellä. Ihan niinkuin tahallamme oltais tämmösiä.

Vierailija
2/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kailotan tauotta puhelimeenkin niin, että muutaman hehtaarin alue kuulee, ja lapsille kailota myös aina kirkkaalla äänellä kuuluvasti kiljuen, koska he ovat jo lähes kuuroutuneet.

Kailottavan puhetavan lisäksi minulla on tarve olla äänessä tauotta. Se tuo minulle tunteen, että olen mielettömän tärkeä yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, kailotan tauotta puhelimeenkin niin, että muutaman hehtaarin alue kuulee, ja lapsille kailota myös aina kirkkaalla äänellä kuuluvasti kiljuen, koska he ovat jo lähes kuuroutuneet.

Kailottavan puhetavan lisäksi minulla on tarve olla äänessä tauotta. Se tuo minulle tunteen, että olen mielettömän tärkeä yksilö.

Tässä heti yksi joka ei vaan ymmärrä.

Vierailija
4/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja myös suhteellisen matala ja sitä on vielä aikuisiälläkin matkittu ivallisesti.

Vierailija
5/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuessa unohdan säädellä voimakkuutta. Yleensä puhun hyvin hillitysti enkä kailota. Ei koko korttelin tarvitse kuulla asioitani. Mutta joo, tarvittaessa ääntä kyllä löytyy.

Vierailija
6/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin asiakkaiden mielestä on (olen aspa), mutta se on kehittynyt selkeäksi ja kuuluvaksi pitkän työuran varrella, koska turhauttaa toistaa samoja asioita, kun ei tiedä millainen kuulo kelläkin asiakkaalla sattuu olemaan. Pahoittelut ketä häiritsee, mutta työt sujuvat sukkelammin näin, kun ei tarvitse toistella koko ajan.

Vierailija
7/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innostuessa unohdan säädellä voimakkuutta. Yleensä puhun hyvin hillitysti enkä kailota. Ei koko korttelin tarvitse kuulla asioitani. Mutta joo, tarvittaessa ääntä kyllä löytyy.

Mullakin tämä, en käsitä miten suurin osa muistaa innostuessaankin olla tarpeeksi hillitty. :D

Vierailija
8/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja ylpeä siitä. Kasvattaa kummasti auktoriteettiä, kun on matala, selkeä ja kuuluva ääni. Jo koulussa opettaja sanoi, että ole ylpeä äänestäsi, sillä kun minä avaan suun, niin muut on hiljaa ja kuuntelee. 🙏

Vierailija
9/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen turhan äänekäs. Olen vuosikausia ohjannut ryhmiä joissa  ääneni pitää kantaa musiikin yli. On vähän jäänyt päälle. Mutta huonokuuloiset sanovat, että puhun selkeästi ja kuuluvasti. 

Vierailija
10/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa, muttei

kuitenkaan mikään viskisiepon basso.

Vierailija
11/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on ja että vituttaa kun jotkut yrittää hyssytellä. Ihan niinkuin tahallamme oltais tämmösiä.

Mua hävettää, kun jotkut selkeästi muuttavat puheensa kuiskaukseksi kanssani jutellessaan, että puhuisin hiljempaa. Olen kyllä yrittänyt muuttaa puhetekniikkaani niin, että en puhuisi ihan koko kapasiteetilla.

Vierailija
12/41 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ja kuulemma huudan tai dominoin usein kun haluan puolustaa jotain asiaa - kaikkea muuta tahtoisin, huutaminen on mielestäni väkivaltaa. Muutenkin on lauluäänikin kova, tai sitä ei ole yhtään, joko tai. Se on mielestäni kropan rakenteesta kiinni, eikä mitään narsismia!! Jollakin on esimerkiksi poskiluut auki, räkääkään ei kerry kun kaikki valuu pois eikä ole poskiontelotulehduksia. Sellaisen ääni kantaa, ääni kaikuu pääkopassa. Pienet kasvot ja tukkoinen nenäontelon rakenne = pieni ääni. Isot kasvot, iso kaikukoppa (iso kroppa ja varsinkin iso rintakehä) + avoin nenäontelo = iso ääni.

Vierailija
13/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, valitettavasti. Meidät lapset kasvatettiin lapsesta alkaen kuuluvaan ja selkeään puhetapaan, käyttämään ääntämme oikein, ja koska suvussa on muitakin esiintyjiä sai aina palautetta ääntämisestä, sanojen huolellisesta muodostamisesta, puhetemmosta, seisomisesta suorana puhuessaan jne. Säikytän ihmisiä koska en aina ajattele miten hyvin kuulun joka paikkaan. Huonokuuloiset ovat kyllä iloisia, miten "huomaavaisesti keskustelen "heidän kanssaan.

Vierailija
15/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kuulee tyynellä ilmalla 800 m päästä, pidän siitä huolen. Välillä tuntuu että happi loppuu ja ääni pettää, mutta silloin otan Pectus rintapastillin, ja taas mennään!

Käyn myös säännöllusesti korva- nenä- ja kurkkutautien erikoislääkärillä polttamassa polyypit ja hoonaanassa kurkkutorven suoraksi, kitapurjeen vaivaton heilunta varmistetaan myös.

Olen syntynyt puhumaan huutamalla, saan sillä huomiota ja ehkä töissä vaikutusvaltaa. Huutamalla ilmoitan myös naapurustolleni että kotona ollaan, vaikka valot ei olekaan päällä.

Vierailija
16/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, kun oikein innostun kälättämään. Harvemmin julkisesti, puhelimessa säännöllisesti.

Vierailija
17/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kuulee tyynellä ilmalla 800 m päästä, pidän siitä huolen. Välillä tuntuu että happi loppuu ja ääni pettää, mutta silloin otan Pectus rintapastillin, ja taas mennään!

Käyn myös säännöllusesti korva- nenä- ja kurkkutautien erikoislääkärillä polttamassa polyypit ja hoonaanassa kurkkutorven suoraksi, kitapurjeen vaivaton heilunta varmistetaan myös.

Olen syntynyt puhumaan huutamalla, saan sillä huomiota ja ehkä töissä vaikutusvaltaa. Huutamalla ilmoitan myös naapurustolleni että kotona ollaan, vaikka valot ei olekaan päällä.

Pelle.

Vierailija
18/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ei uskalla enää vastailla omana itsenään, koska tekoäly tunnistaa jossakin vaiheessa tietyksi henkilöksi, karsii epäjohdonmukaisuudet ja tuntee sinut läpikotaisin omaa hyväuskoisuuttasi. Viestit jää aina jonnekin talteen. 

Vierailija
19/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uteluja on koko ajan, mitä mieltä olet mistäkin. Eikö yhtään epäilytä?

Vierailija
20/41 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä uteluja on koko ajan, mitä mieltä olet mistäkin. Eikö yhtään epäilytä?

Mee tutkituttamaan mielenterveytesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä