Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksi vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
11.07.2015 |

Kertokaahan kokemuksia. Minkä ikäinen olet/olit, entä mies? 

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:27"]

40v mies on paras

[/quote]

Tässä on kyllä perää.

Vierailija
2/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksi tässä ketjussa saa alapeukkuja, jos rehellisesti kertoo, että vanhemman miehen kanssa koettu seksi oli huonoa? Eikös tässä kysytty kokemuksia? -17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:47"]Hei, miksi tässä ketjussa saa alapeukkuja, jos rehellisesti kertoo, että vanhemman miehen kanssa koettu seksi oli huonoa? Eikös tässä kysytty kokemuksia? -17
[/quote]
Sun juttu oli niin läpinäkyvä. Ihmiset näki, että täyttä paskaa ja keksitty juttu

Vierailija
4/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmekymppinen ole mikään vanhempi mies. Ei edes keski-ikäinen.

Vierailija
5/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:25"]Kyllä mun mies, 28 v, ottaa mut huomioon, ei ole seksi mitään pikasuoritusta. Ja mieheni on sanonut, että hän nauttii enemmän, kun näkee minunkin nauttivan. Kummallisia miehiä teillä joillakin. En usko, että rakastajan kyvyt on iästä kiinni, paitsi tietysti se on tosiasia, että miehen erektio heikkenee iän myötä. Mutta sehän on ihan luonnollista vanhenemista ja yksilöllistä tietysti sekin. Itselläni ei ole kokemusta vanhemmista miehistä. N27
[/quote]
Miksi sitten vastasit? Ei helvetti kun ei osata keskittyä vastaamaan aiheeseen.

Vierailija
6/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 56 v. rakastaja. Olen itse 47 v. Tuo mies on uskomattoman osaava sängyssä. Lukee minua ja tarpeitani. En koskaan ole saanut niin hyvää seksiä. Illan aikana voi olla useita yhdyntöjä ja aina useita asentoja. Hän tyydyttää minut käsin, suulla ja peniksellään. Hän tekee kaikkensa, jitta minä nautin ja myös minä annan hänelle kaiken. Hän on oikeasti aivan erityinen sängyssä, minulle aivan täydellinen.

Vierailija
7/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:12"]Joo ei kiinnosta vanhat ukot, niiten kalukin on jo alkanut kutistua. Hyi, harmaat karvat ja ruttuset roikkuvat pallit, ei lihaksia, useimmilla läskimaha ja miestissit, ähinää ja puhinaa joka askeleellakin, voi vaan kuvitella sitä ähellyksen määrää sängyssä ;D. Vanhaa miestä, never! N21 [/quote] Ruma luonne

[/quote]Miksi nuoret puhuu vanhemmista ihmisistä niin rumasti? Varsinkin vaikuttaa siltä, että nuoret naiset haukkuvat vanhempia miehiä, mutta myös naisia. Jokaisella se on vanheneminen ja rupsahtaminen edessä ja aika kuluu vikkelään!

[/quote]

Vanhoja naisia sitä vasta haukutaankin. Myös naiset itse. Siinä on kaikista nurinkurisinta se, että naiset ovat ihan samassa veneessä, heistä itsestäänkin tulee vanhoja. Kuin myös miehistä. Nuoruus ei ole pysyvä olotila, kannattaa muistaa enen kuin haukkuu ketään iän takioa. Se on kuin nopea silmänräpäys kun huomaa itsekin että oho, nuoruus jäi taakse. Se tapahtuu kaikille, sitä ei estä muu kuin kuoleminen nuorena.

Vierailija
8/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 30-v minulla oli peräkkäin kaksi n. 50-v miestä. Toisen kanssa todella upeaa, toisen kanssa aika surkeaa. Molemmat olivat hyväkuntoisia ja normaalipainoisia. Ongelmana vain se, että olin tosi ihastunut siihen, jonka kanssa seksi oli aika surkeaa. Nyt vajaa 10 v vanhempi mies, pari lasta, seksi vieläkin upeaa silloin kun sitä on, toivoisin että olisi useammin.

Vierailija
9/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun juttu oli niin läpinäkyvä. Ihmiset näki, että täyttä paskaa ja keksitty juttu"

Ei muuten ole. Jos jonkun miehen käytös on kliseenomaista, niin ei se ole minun syytäni. Miksi keksisin itselleni valemuistoja ja käsittelisin niitä vähän eri kulmista eri ketjuissa? Ei sellaisessa olisi mitään järkeä. Aika ikävään sävyyn vastattu sinulta. -17

Vierailija
10/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:12"]Joo ei kiinnosta vanhat ukot, niiten kalukin on jo alkanut kutistua. Hyi, harmaat karvat ja ruttuset roikkuvat pallit, ei lihaksia, useimmilla läskimaha ja miestissit, ähinää ja puhinaa joka askeleellakin, voi vaan kuvitella sitä ähellyksen määrää sängyssä ;D. Vanhaa miestä, never! N21
[/quote]

Haha joudut sinäkin vielä joskus sellaiseen tyytyä!
[/quote]

TyytyMÄÄN, vitun urvelo!!

Vierailija
11/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on ollut 28v mun ollessa 20. Oli helvetin huono sängyssä ja kaiken lisäks sillä ei seissyt kunnolla. Sen jälkeen olen kiertänyt ikäloput kaukaa. Ikäisiltäni ja nuoremmilta saa hyvää seksiä ja stondiskin on kova.
N24

Vierailija
12/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päälle parikymppinen, mies lähestyi neljääkymppiä. Parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut. Ainut mies, joka on saanut minut tulemaan eli mulla on hyvin positiivinen kokemus vanhemmasta miehestä.

Vierailija
13/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:24"]Vanhin on ollut 28v mun ollessa 20. Oli helvetin huono sängyssä ja kaiken lisäks sillä ei seissyt kunnolla. Sen jälkeen olen kiertänyt ikäloput kaukaa. Ikäisiltäni ja nuoremmilta saa hyvää seksiä ja stondiskin on kova.
N24
[/quote]
Koeta kestää

Vierailija
14/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen kummempi kuin muutkaan. Minä 45 ja mies 60.

Vierailija
15/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, oli minun ensimmäinen ollessani 19, hän 30, vieläkin yhdessä, nyt olemme 21 ja 32

Vierailija
16/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa miehissä on enemmän eroja kuin nuorissa. Niin taidoissa kuin fyysisessä kunnossa. Ei se ikä itsessään mitään tee.

Vierailija
17/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia. Eroottisempaa ja intohimoisempaa.

Vierailija
18/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mun 45 -vuotiaan miehen kanssa seksi on ihan samanlaista, ellei parempaa kuin silloin 20 vuotta sitten. Hoikka, lihaksikas ja urheilullinen mies, joka on valmis pelkästä vihjeestä. Ei puhettakaan erektio-ongelmista tms. Mulle aina taatut O:t, useimmiten parit kolmet :D

Taustalla varmaan syynä terveet elämäntavat, ei ylipainoa (tai läskimahaa). Tiedän, että häntä luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin onkaan ja reilusti nuoremmat naiset vilkuilee tämän silmäkarkin perään :)

Vierailija
19/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkee kokeilla, kun ne sattuu niin silmiin, rupsahtaneet äijät. Hyi. Oman ikäiset on parhaita, eli parikybäset.

Vierailija
20/116 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähän vanhempi ja kokenut kuin 20v. pleijeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi