Lue keskustelun säännöt.
Onko kaikki runkkarit sisäsiittoisia?
Kommentit (2)
Kaikkihan me ollaan runkkareita. Tai jos kuka ei ole, niin on epäilyttävä kuin laiha kokki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKaikkihan me ollaan runkkareita. Tai jos kuka ei ole, niin on epäilyttävä kuin laiha kokki.
Ööö, tuskin, koska ei kai runkkaamalla lisäännytä???