Laitoin lapsille tänään pussimuusia ja valmislihapullakastiketta tölkistä, muuhun ei ole varaa
Kommentit (50)
Eikö toi olisi aivan normaalia oli rikas tai köyhä ? Mitä sä kuvittelet ?
Saarioisten lihapullat purkissa on hyviä.
-tv keskituloinen
Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.
Eikö rikkaat ja köyhät syö ihan samaa perunaa ? Ja mustikkaa . Ja silakkaa ? Kuin lihapullia ? Ei raha kuule erota mitä sä syöt mutta voisit opetella käyttämään haarukkaa .
Mä laiton lapsen kaverinsa luo syömään...
Just ruokaa, josta lapset tykkää. Hyvä äiti oot!
Vierailija kirjoitti:
Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.
Noi tölkit ainakin on niin kalliita että meille ei osteta.
Yhden kaverin lempiruoka oli purkkilihapullat ja makarooni.
Oletpa rikas kun annoit rahaa kauppiaalle ! Ja vielä tehtaalle !
Eikö tulisi halvemmaksi tehdä itse tuoreista raaka-aineista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.
Noi tölkit ainakin on niin kalliita että meille ei osteta.
Onhan ne tarjouksessa joku 1,5€ eli ei kovin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tulisi halvemmaksi tehdä itse tuoreista raaka-aineista?
Ei varmasti tule
Pakkaajat kiittää tästä ostovoimasta jos maksoit kaupassa ! Ne sai palkkarahaa.
Pienenä tyttönä asuttiin kesä saaressa, elettiin noilla tölkkilihapullilla, nötkötillä ja spagetilla. Ei tullut edes mieleen, että niissä jotain vikaa olis.
Et ole, olet huono trolli