Miksi siskon mies on mukana aivan joka paikassa?
Olen 32-vuotias nainen, sisko vuoden vanhempi. Joka ikinen juhla tai ihan vain tyyliin kahvilassa käynti, mies on paikalla. Näen yleensä innolla siskoani, mutta tulee joku harmitila päälle kun näen, että hänen miehensä tulee kahville myös. He juttelevat niin paljon sitten yhdessä, etten oikein ikinä ole perillä siskoni kuulumisista. Myös jos laitan viestiä tyyliin "Mitä kuuluu?" niin sisko vastaa: "Minulle ja miehen nimi kuuluu tosi hyvää! Juhlistamme juuri 8,2 vuotta yhdessä!" Eikö hänellä oikeasti ole omaa elämää tai aikaa minulle? Olen toki iloinen, että hänellä on hyvä parisuhde ja mieskin vaikuttaa ihan mukavalle, mutta haluaisin kahdenkeskistäkin aikaa siskoni kanssa. En minäkään raahaa miestäni joka paikkaan.
Kommentit (13)
Luuletko, että joku palstalainen tietää? Ehkä mies on siskollesi jonkinnäköinen turvariepu, oletko sanonut siskollesi jotain ilkeää/loukkaavaa ja nyt häntä pelottaa konfliktit?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kateus...! Onko sinulla kaikki kunnosaa suhteessasi??
Miten tuostakin nyt sait kateuden revittyä? Ap sanoi että olisi kiva jutella siskon kanssa joskus kahdenkin, onpas hirveän erikoista ja varmasti kateellisen tyypin toimintaa? :D
No mitä se sisko sanoo, kun sanot että haluaisit nähdä kaksistaan?
Jotkut elää tiukasti yhdessä puolisonsa kanssa. Lapsena pidin outona, kun täti oli aina kaikkialla yhdessä miehensä kanssa. Kävivät kaupassa yhdessä, harrastuksissa ja kylässä ja mies kuljetti tädin aina aamulla töihin ennen kuin meni itse töihin. Sitten kun mies yllättäen kuoli, täti kuoli alla vuosi siitä. Itse en kestäisi koko ajan olla yhdessä jonkun ihmisen kanssa, en edes oman miehen, pakko saada olla välillä yksin.
Mies on sairaalloisen mustasukkainen, siksi siskosi ei pääse mihinkään yksin. Minulla on ihan samanlainen työkaveri
Minulla oli tuollainen ystävä. Luulin, että mennään kahdestaan kahville juoruamaan, mutta hän otti aina miehensä mukaan. Oli kiusallinen tunnelma. Sittemmin elämä kuljetti eri suuntiin ja ystävä on kuulemma eronnut.
Jep, mies on mustasukkainen eikä päästä vaimoa minnekään yksin. Rupea juttelemaan kuukautisista ja kaverin synnytyksestä kaikkine yksityiskohtineen ja seuraa, miten innoissaan mies kuuntelee.
Suun avaaminen oikeassa paikassa usein auttaa. Tämä ei ole se oikea paikka, siskosi ei ole täällä. (hän on miehensä kanssa)
Vierailija kirjoitti:
Mies on sairaalloisen mustasukkainen, siksi siskosi ei pääse mihinkään yksin. Minulla on ihan samanlainen työkaveri
Tältä valitettavasti vaikuttaa. Normaalissa suhteessa toinen ei ole AINA mukana kaikkialla. Mullakin on työkaveri, jolla on sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen mies. Se mies saattaa hänet töihin ja odottaa aulassa kun työvuoro loppuu. Aika ahdistavaa. Työkaveri on todennut, että turha edes yrittää ukosta eroon, kun ei vaan jaksa sitä härdelliä mikä alkaa.
Etkö osaa sanoa siskolle,että tulee ens kerralla yksin kun on tosi tylsää istua siinä kun juttelee vain äijälleen? Jos ei osaa tulla,ei kai sitä tartte nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se mustasukkaisuus voi olla toisinkin päin tai sitten molemminpuolista. Kaikki versiot olen nähnyt elämäni varrella.
Mun sisko on tuollainen. Sovitaan tapaaminen esim kahvilassa ja sen pallinaamainen vaimo istuu siellä ylimielisen näköisenä. Joka ikinen kerta kunnes lopetin yrittämisen nähdä siskoani kaksistaan. Olisi edes mukava se puoliso mutta ei.
Suomalainen kateus...! Onko sinulla kaikki kunnosaa suhteessasi??