Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (459)
Humalainen tai päihteidenvaikutuksen alainen on helppo houkutella mukaan juttuihin ja sitä omaa defenssiä näillä ei aina ole. Pelkkä suostumuskaan ei pitäisi olla sallittua mihin vain. Kyllä kaikki tietää että humalassa ihminen voi olla suostuvainen vaikka mihin. Tätä ei saa kuitenkaan hyväksikäyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu kannattaisi vinkata äkkiä myös kansainväliseen mediaan niin suomi saisi ansaitsemaansa näkyvyyttä. Alaikäinen r aiskauksen uhri maksaa r aiskaajille oikeudenkäyntikuluja. Suomalaisten miesten maine on hyvä saada maailmaanlaajuiseen tietoon.
Yksikään noista ei ollut suomalainen.
Missä sanottiin kansallisuus?
Mitä väliä kansalaisuudella on tässä asiassa? Tai etnisyydellä?
Ainakin tuomari noudatti vallitsevaa narratiivia. Lisää rahaa ukrainalaisille.
Vierailija kirjoitti:
"Hovioikeus velvoitti tytön maksamaan yhteensä noin 16 300 euroa mieskolmikon hovioikeuskuluja."
Demla on aina rikollisen puolella.
Tottakai. Vase m mistolaisen ideologian masterplan, koko toimivan yhteiskunnan romuttaminen, ja siinä suunnitelmassa yksi tärkeä osa alue on oikeusjärjestelmä. Rikolliset vapaaksi, tavallisille kansalaisille, ja rikos uhreille on luvassa vain turvattomuutta ja piinaa.
Sitten kun yhteiskunta on täysin sekaisin, vallitsee an arkia ja vä kiv alta, näyttämölle astuu - tadaa!! - vallankumouksen kautta työväenluokan diktatuuri, joka takaa rautaisen kurin ja järjestyksen, sekä välttävän toimeentulon kaikille. Ja siinä vaiheessa lähes kaikki alkavatkin olemaan kypsiä hyväksymään lähes minkä tahansa komennon, joka palauttaa järjestyksen.
Ajatelkaapa ite. Hyväuskoisten, hyödyllisten i di oottien laumoille rikollisten hyy sääminen "myydään" sosiaalisesti oikeudenmukaisena lainsäädäntönä, koska rikollisethan ovat yhteiskunnan kova osaisia, eli siis uhreja itsekin. Ja vasemmiston katastrofaaliset talous periaatteet ovat sosiaalista oikeudenmukaisuutta ja kova osaisista huolehtimista. Ja kiilu silmäinen m amu tus on globaalia vastuunkantoa ja koska kansainväliset humanitääriset sopimukset, jne, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
Suomitytöt on ihan perversejä😘
kulkevat ilman burkhaa yksinään kadulla. ihan oikein sille
Miksi musliminaisten tyttäret eivät ole alvaariinasa vaikeuksissa vieraidenmiesten kanssa?
Koska heiltä estetään elämä ja heitä groomataan jollekin ukolle, joka sitten r aiskaa heitä luvan kanssa aviossa? Luuletko että muslimityttö valitsee elää suljettujen ovien takana ja sitten ryhtyä s eksiorjaksi avioliittoon? Kukaan tyttö ei valitse tuollaista, siihen aivopestään ja alistetaan
Estetään elämä eli suomitytön flirttailu vieraille miehille pitkin katuja, kuljetaan kaduilla puolialasti kuin Bankokin baaarityttö, miehille paljastavasti pukeutuneena humalassa estoton käytös miesten kanssa baarissa, vedetään baarista mies tai useampikin mille antaudutaan pantavaksi. Muslimit tuntevat naisen luonnon ja asettavat sille asiaankuuluvat rajoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.
Ei nyt aukea. Miksi äänestetään... Eihän persut tällekään asialle tee yhtään mitään.
Miten se tyttö oli edes kännissä kun alkoholia ei myydä alaikäiselle? Olisiko ollut vikaa promillemittauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudelle merkitsee näyttö, aloittajalle syytettyjen ihonväri.
Mikä lienee ihonväri ukrainalaisilla?
Oliko tämä salkkaritytön raiskauksenyrittäjä/pahoinpitelijä myös ukrainalainen? Harvinainen kieli...
Ukrainaa puhuu maailmassa äidinkielenään tai toisena kielenään arviolta 40–45 miljoonaa ihmistä. Miten kielen "harvinaisuus" edes liittyy asiaan?
Lasten ja. naisten asema suomessa on paska
Jos tää tuomio oli miesten mielestä ihan ok, niin sovitaan sitten, että kaikki puskapissaajamiehet saa hakata henkihieveriin. Koska mitäs menivät!
No eipäs, kun kyse ei oikeuden mulaan ollut raiskauksesta eikä raiskaajista.
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Niin, kai se on pakko uskoa että päihtymyksen takia sairaalaan tuotu alaikäinen menee mielellään kolmen suomea puhumattoman kanssa harrastamaan ryhmäseksiä lokakuiseen pusikkoon, jonka jälkeen nämä sankarirakastajat jättävät lapsen sammuneena ja puolipukeissa pusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
Suomitytöt on ihan perversejä😘
kulkevat ilman burkhaa yksinään kadulla. ihan oikein sille
Miksi musliminaisten tyttäret eivät ole alvaariinasa vaikeuksissa vieraidenmiesten kanssa?
Koska heiltä estetään elämä ja heitä groomataan jollekin ukolle, joka sitten r aiskaa heitä luvan kanssa aviossa? Luuletko että muslimityttö valitsee elää suljettujen ovien takana ja sitten ryhtyä s eksiorjaksi avioliittoon? Kukaan tyttö ei valitse tuollaista, siihen aivopestään ja alistetaan
Tsot tsot. Nythän sinä toisesta kulttuurista tulevana luulet tietävästi, miten toisessa kulttuurissa tulee toimia ja yrität lokeroida ihmisiä. Hyi sinua, asetat itsesi muiden yläpuolelle etkä kunnioita toisia kulttuureja.
Toteen jäi näyttämättä, että tyttöä olisi pakotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaan humalatilan piti lainsäädännön perusteluiden mukaan poistaa humalaisen mahdollisuus antaa suostumus. Mutta oikeus tulkitsi asian toisin ja vielä alaikäisen tapauksessa.
Miten oikeusistuimen saa tulkitsemaan lakia lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla?
Tarkoittaa sitä että tilanteessa ei välttää osaa huutaa apua, tai on sammuksissa tai niin tajunnan äärirajoilla että ei kykene sanomaan ei. Tää tyttö on kuitenkin omasta tahdosta lähtenyt mukaan ja vielä on vartija yrittänyt puhua ympäri että ei lähtisi, eli hänellä on ollut vahva oma tahto asian tiimoilta.
Jos itse olet kännissä niin kuunteletko kenenkään neuvoja tai käskyjä? Et tietenkään eli älä viitsi.
Kyllähän pelastavaan oljenkorteen tarttuisi jokainen humalainenkin nainen, joten tämä oli sitkeesti menossa seksitouhuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää tuomio oli miesten mielestä ihan ok, niin sovitaan sitten, että kaikki puskapissaajamiehet saa hakata henkihieveriin. Koska mitäs menivät!
En ole mies, vaan nainen, mutta tuomio oli annettujen tietojen perusteella toki oikea. Ei tullut mitenkään näytetyksi toteen, että kyseessä olisi ollut raiskaus, vaan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.
Ei nyt aukea. Miksi äänestetään... Eihän persut tällekään asialle tee yhtään mitään.
Persut on ainoa puolue joka ymmärtää kontrolloimattoman maahantulon riskit.
Vierailija kirjoitti:
Humalainen tai päihteidenvaikutuksen alainen on helppo houkutella mukaan juttuihin ja sitä omaa defenssiä näillä ei aina ole. Pelkkä suostumuskaan ei pitäisi olla sallittua mihin vain. Kyllä kaikki tietää että humalassa ihminen voi olla suostuvainen vaikka mihin. Tätä ei saa kuitenkaan hyväksikäyttää
Kannattaisiko ottaa yhteyttä kansanedustajiin niin muuttavat lakia paremmaksi. Siinä on sitten miettimistä mikä on suostumus ja mikä ei. Iso-Britanniassa on tuomittu monia raiskauksesta kun sana on ollut sanaa vastaan. Jotkut ovat saaneet vapauttavan tuomion kun on ollut näyttää vaikka puhelimella tehty nauhoitus. Suomessa katsotaan että toimintakykyinen voi lähteä tilanteesta ellei sitten käytetä väkivaltaa ja siitähän jää aina jotain jälkiä kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
Suomitytöt on ihan perversejä😘
kulkevat ilman burkhaa yksinään kadulla. ihan oikein sille
Miksi musliminaisten tyttäret eivät ole alvaariinasa vaikeuksissa vieraidenmiesten kanssa?
Koska heiltä estetään elämä ja heitä groomataan jollekin ukolle, joka sitten r aiskaa heitä luvan kanssa aviossa? Luuletko että muslimityttö valitsee elää suljettujen ovien takana ja sitten ryhtyä s eksiorjaksi avioliittoon? Kukaan tyttö ei valitse tuollaista, siihen aivopestään ja alistetaan
Tsot tsot. Nythän sinä toisesta kulttuurista tulevana luulet tietävästi, miten toisessa kulttuurissa tulee toimia ja yrität lokeroida ihmisiä. Hyi sinua, asetat itsesi muiden yläpuolelle etkä kunnioita toisia kulttuureja.
Näin juuri. Ei meillä länsimaalaisina ihmisinä ole mitään oikeutta asettaa itseämme ja omaa kulttuuriamme muiden yläpuolelle. Sellainen on ikävää kulttuuri imperialismia, katteetonta ylemmyyden tuntoa, jollaisesta nykyaikaisessa, moniarvoisessa ja -kulttuurisessa yhteiskunnassa tulisi suuren yleisön oppia eroon.
terv: Edistyksellinen humanisti
Kysyin, mitä tekemistä suomalaisilla miehillä on tapauksen kanssa? Etkö edes ymmärrä lukemaasi?