Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (588)
Siis tämä on case, jossa meni vapaaehtoisesti nussimaan niitä miehiä. Miksi aloituksessa puhutaanraiskauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Humalainen tai päihteidenvaikutuksen alainen on helppo houkutella mukaan juttuihin ja sitä omaa defenssiä näillä ei aina ole. Pelkkä suostumuskaan ei pitäisi olla sallittua mihin vain. Kyllä kaikki tietää että humalassa ihminen voi olla suostuvainen vaikka mihin. Tätä ei saa kuitenkaan hyväksikäyttää
Kenenkään ei ole pakko juoda viinaa ainakaan niin paljon että ei voi vastata tekemisistän. Sitä paitsi mistä Malmin tyttö sai alkoholia kun ei alaikäinen saa juoda alkoholia. Onkohan poliisi selvittänyt kuka on ollut välittäjä ja onko nostettu syyte tästä rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
On olemassa sellainen asia kuin "lain henki" jota tulee soveltaa silloin kun lain kirjain ei saavuta oikeutta. Oikeuden alkuperäinen tarkoitus on kuitenkin palvella oikeudenmukaisuutta, ei r aiskistelijoita. Jostain syystä tämä kuitenkin sivuutetaan, kuin miehen muna olisi tärkeämpi kuin lain henki ja naisen itsemääräämisoikeus - joka on perusoikeus, toisin kuin miehen munan oikeus r aiskata.
Lain henki on kaunis ajatus mutta käsitteenä turhan venyvä. Villissä lännessäkin oli ennen tuomareita, jotka hirttivät kaikki. Lain henkeä hekin omasta mielestään toteuttivat.
Pointtisi? Onko r aiskaamaton maailmakin mielestäsi vaan kaunis ajatus ja pitää vaan sietää että laki venyy ja paukkuu miehen munan edessä? :D Osaavat ne naisetkin käyttää omaa oikeudentajuaan ja menetelmiään, jos lainsäätäjät failaavat.
Teinilortto lähti itse vapaaehtoisesti ulos kolmen ulkkarin pantavaksi ja kahden oikeusasteen mukaan rikosta ei tapahtunut. Käräjäoikeus perusteli ihan hyvin kantansa.
Valvontakameroista ja miesten kertomuksista kävi ilmi, että nainen oli oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kävellyt miesten kanssa metsikköön ja sieltä hetken päästä toiseen metsikköön.
- Käräjäoikeus katsoo edellä todetun perusteella näytetyn, että asianomistaja on ollut toimintakykyinen ja hän on kyennyt kommunikoimaan. Hänen päihtymystilansa ei siten ole ollut voimakkuudeltaan sellainen, että hän ei olisi voinut muodostaa tai ilmaista tahtoaan.
- Edelleen käräjäoikeus katsoo, että asianomistaja on voinut antaa alkoholin vaikutuksen alaisena pätevän suostumuksen sukupuoliyhteyksiin vallitsevissa olosuhteissa, vaikka tilanne ja olosuhteet ovat yleisesti arvioiden olleet poikkeukselliset ja myös asianomistajan oman kertomuksen perusteella hänen normaalin käyttäytymisensä vastaista, oikeuden päätöksessä kirjoitetaan.
Objektiivisesti arvioiden se, että 17-vuotias henkilö on yöllä yksin kolmen tuntemattoman miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä metsikössä ja vailla selvää yhteistä kieltä, voi olla sellainen olosuhde, että se lamauttaa henkilön tahdonmuodostuskyvyn, oikeus perustelee. Oikeuden mukaan tapauksessa ei kuitenkaan ole esitetty riittävästi näyttöä tytön pelkotilasta tai siitä, että syytettyjen olisi täytynyt ymmärtää, että tyttö on myöntynyt sukupuoliyhteyksiin pelkotilansa takia. Tätä oikeus perustelee videotallenteilla näkyvällä syytettyjen sekä tytön käyttäytymiselle sekä osapuolten kertomusten ristiriidalla tytön käyttäytymisestä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/humalainen-tytto-lahti-sairaalasta-…
Viisikymppinen mies piikitti tyttöön huumeita ja raiskasi tämän Tampereella
Mies tuomittiin yli neljän vuoden vankeusrangaistukseen kolmesta raiskauksesta, joista yksi oli törkeä. Uhreja oli kaksi.
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Tero Petteri Rasilahden neljän vuoden ja neljän kuukauden vankeusrangaistukseen tänään tiistaina.
Hän sai tuomion törkeästä raiskauksesta ja kahdesta raiskauksesta. Lisäksi hänen syykseen luettiin korvauksen tarjoaminen nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kaksi huumausainerikosta.
Hänet velvoitettiin maksamaan toiselle uhrille kivusta, särystä ja kärsimyksestä yhteensä 6 600 euroa.
17-vuotiaan uhrin osalta korvattavaa ei ole, sillä hän menehtyi ennen kuin korvausvaatimus esitettiin.
Käräjäoikeus tuomitsi miehen myös menettämään sotilasarvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
Suomitytöt on ihan perversejä😘
kulkevat ilman burkhaa yksinään kadulla. ihan oikein sille
Miksi musliminaisten tyttäret eivät ole alvaariinasa vaikeuksissa vieraidenmiesten kanssa?
Koska heiltä estetään elämä ja heitä groomataan jollekin ukolle, joka sitten r aiskaa heitä luvan kanssa aviossa? Luuletko että muslimityttö valitsee elää suljettujen ovien takana ja sitten ryhtyä s eksiorjaksi avioliittoon? Kukaan tyttö ei valitse tuollaista, siihen aivopestään ja alistetaan
Tsot tsot. Nythän sinä toisesta kulttuurista tulevana luulet tietävästi, miten toisessa kulttuurissa tulee toimia ja yrität lokeroida ihmisiä. Hyi sinua, asetat itsesi muiden yläpuolelle etkä kunnioita toisia kulttuureja.
Näin juuri. Ei meillä länsimaalaisina ihmisinä ole mitään oikeutta asettaa itseämme ja omaa kulttuuriamme muiden yläpuolelle. Sellainen on ikävää kulttuuri imperialismia, katteetonta ylemmyyden tuntoa, jollaisesta nykyaikaisessa, moniarvoisessa ja -kulttuurisessa yhteiskunnassa tulisi suuren yleisön oppia eroon.
terv: Edistyksellinen humanisti
Edistyksellinen homonisti
Minusta tässä tapauksessa olennaisin asia on nuoren alaikäisyys. Epäilen myös vahvasti että hänet on alun perin houkuteltu pusikkoon joko viinan tai muiden päihteiden avulla. Voi olla myös lievää autismia tai muuta neurokirjon tai älyllistä haastetta, jossa ei välttämättä ole ymmärtänyt tapahtumia kunnolla vasta kuin jälkeenpäin.
Uhrin alaikäisyydellä ja tekijöiden aikuisuudella sekä merkittävällä ikäerolla pitäisi olla yhteiskunnallista merkitystä tässä tapauksessa. Tämä on tapaus, joka lähettää viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
Suomitytöt on ihan perversejä😘
kulkevat ilman burkhaa yksinään kadulla. ihan oikein sille
Miksi musliminaisten tyttäret eivät ole alvaariinasa vaikeuksissa vieraidenmiesten kanssa?
Koska heiltä estetään elämä ja heitä groomataan jollekin ukolle, joka sitten r aiskaa heitä luvan kanssa aviossa? Luuletko että muslimityttö valitsee elää suljettujen ovien takana ja sitten ryhtyä s eksiorjaksi avioliittoon? Kukaan tyttö ei valitse tuollaista, siihen aivopestään ja alistetaan
Estetään elämä eli suomitytön flirttailu vieraille miehille pitkin katuja, kuljetaan kaduilla puolialasti kuin Bankokin baaarityttö, miehille paljastavasti pukeutuneena humalassa estoton käytös miesten kanssa baarissa, vedetään baarista mies tai useampikin mille antaudutaan pantavaksi. Muslimit tuntevat naisen luonnon ja asettavat sille asiaankuuluvat rajoitukset.
R aiskailu tietty loppuisi jos miehiltä poistettaisiin pallit jo syntymän yhteydessä. Ei tarvitsisi "antautua pantavaksi" aka r aiskauksille enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyty nyt kaksi oikeusastetta, joten kai se on uskottava, että vapaaehtoisesti on tuolloin käyttäytynyt. Toki morkkis varmasti ollut järkyttävä jälkeenpäin.
Eiköhän tässä ollut kyse ennemminkin siitä, ettei tuota pystynyt todistamaan rikokseksi. Minusta naisena on selvää, ettei kukaan 17-vuotias tyttö halua ryhmäseksiä kylmässä, märässä pusikossa useamman tuntemattoman miehen kanssa. Oikeus ei kuitenkaan voinut todeta rikosta tapahtuneen, koska todisteet eivät riittäneet.
On olemassa sellainen asia kuin "lain henki" jota tulee soveltaa silloin kun lain kirjain ei saavuta oikeutta. Oikeuden alkuperäinen tarkoitus on kuitenkin palvella oikeudenmukaisuutta, ei r aiskistelijoita. Jostain syystä tämä kuitenkin sivuutetaan, kuin miehen muna olisi tärkeämpi kuin lain henki ja naisen itsemääräämisoikeus - joka on perusoikeus, toisin kuin miehen munan oikeus r aiskata.
Eipä ole Maatin sulkaa, sydäntä puhtaaksi punnittu näillä laintulkitsijoilla.
Juristeissa on paljon narsismia. Paholaisen asialla.
Juu on tullut huomattua.
Se mitä näistä jutuista kannattaa ottaa opiksi on
1. pysytellä erossa miehistä
2. pysytellä erossa viranomaisista
3. pysytellä erossa päihteistä miesten seurassa tai tiloissa minne yhdelläkään miehellä on pääsyä
4. Ei luottaa lakiin tai valheelliseen illuusioon siitä, että suomi olisi oikeusvaltio
Näillä jatketaan
Kannattaa olla varovainen jos joutuu tai pääsee Malmin sairaalaan.
Siellä voi saada seksiä ihan useammalta henkilöltä.
Jälkeen päin voi kaduttaa kun antoi nussituttaa itseään.
R aiskatuksi tuleminen ei ole "antaa nussituttaa itseään" vaan sitä että joku käyttää sinun kehoasi vastoin tahtoasi hyväkseen.
Malmin tyttö anto kolmen miehen nussia itseään.
Jälkeen päin tuli mieleen että oliko sittenkin raiskaus.
Poliisikuulusteluissa ei muistanut mitään ja ihmetteli kun videolta selvisi mitä oli tehnyt.
Ihme että nostettiin syyte vaikka oli päivänselvää että syyte ei tule menestymään.
Eli kaikki suomimiehet saa hakata jos menevät puskaan pissaamaan? Puska nyt vaan on tyhmät miehet vaarallinen!
Muistattehan myös antautua 25 v vanhemmille rumille naisille!!! (kyllä, joku oli nähnyt netissä ukrainalaisten vanhempien miesten eli syytettyjen kuvat! Eivät olleet hyvännäköisiä yhtään)
Tsot tsot. Nythän sinä toisesta kulttuurista tulevana luulet tietävästi, miten toisessa kulttuurissa tulee toimia ja yrität lokeroida ihmisiä. Hyi sinua, asetat itsesi muiden yläpuolelle etkä kunnioita toisia kulttuureja.
Tyttö on tyttö joka kulttuurissa, samoin r aiskaava pedo groomaaja ukko. Sinäkin. Poikia voitaisiin kyllä alkaa groomaamaan ja myymään vanhoille ukoille "kotiorjiksi" koska teitä ei kukaan enää kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän olla suomalainen kun suominaiset ovat ulkona humalassa vieraiden miesten kanssa.
Niin tämä nainen oli sairaalassa siis, mistä maamut kaappasivat hänet ja edes vartija ei kyennyt puolustamaan tyttöä.
Ai nytkö taas kelpaakin miesten apu? Miksette pyydä niitä karhuja apuun?
Eihän sitä nyt voi naisia herran tähden suojelemaan, siitä saa kauhean huudon ja mustamaalauskampanjan kun menee naaraan itsemääräämiskoikeutta noin kyseenalaistamaan. Nykynainen ei halua olla uhri vaan tehdä voimaantuneena omat, rohkeat valintansa.
tämä vihreä siirtymä ei ole hyväksi suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää tuomio oli miesten mielestä ihan ok, niin sovitaan sitten, että kaikki puskapissaajamiehet saa hakata henkihieveriin. Koska mitäs menivät!
En ole mies, vaan nainen, mutta tuomio oli annettujen tietojen perusteella toki oikea. Ei tullut mitenkään näytetyksi toteen, että kyseessä olisi ollut raiskaus, vaan päin vastoin.
Oi voi, ai että ihan naisena olet r aiskausmyönteinen. Sulla on kova kohtalo edessä. Muista tämä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin harrastin kännissä seksiä 16-17-vuotiaana aikuisten miesten kanssa. Eipä tullut mieleen että kyseessä olisi raiskaus. Ihan itse halusin
Hyväksikäyttivät sinua. Et vain vielä ymmärrä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on case, jossa meni vapaaehtoisesti nussimaan niitä miehiä. Miksi aloituksessa puhutaanraiskauksesta.
Niin tai miehet ohjasi huonossa kunnossa olleen alaikäisen pensaaseen kylmänä yönä.
Jos olisi esim vienyt lämpimään sisälle, mutta ulos kylmänä yönä? Märkään maahan, kukaan ei halua sinne. Ei kukaan.
Harmi että teitä raiskausmyönteisiä on tekijöiden lisäksi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko valittaa hovioikeuteen, vai pyöritätkö mielummin onnenpyörää? Vähän mua huolestuttaa, että saihan nuo lakimiehet nyt varmasti sen viiskyt tonnia mieheen? Saivathan?
"Valittaa hovioikeuteen" ja "pyörittää onnenpyörää" ovat sama asia.
Ja tässä tapauksessahan onnenpyörä on jo pyöritetty, ainoa jäljellä oleva valitusinstanssi on KKO. Ja sekin valitusluvan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalainen tai päihteidenvaikutuksen alainen on helppo houkutella mukaan juttuihin ja sitä omaa defenssiä näillä ei aina ole. Pelkkä suostumuskaan ei pitäisi olla sallittua mihin vain. Kyllä kaikki tietää että humalassa ihminen voi olla suostuvainen vaikka mihin. Tätä ei saa kuitenkaan hyväksikäyttää
Kenenkään ei ole pakko juoda viinaa ainakaan niin paljon että ei voi vastata tekemisistän. Sitä paitsi mistä Malmin tyttö sai alkoholia kun ei alaikäinen saa juoda alkoholia. Onkohan poliisi selvittänyt kuka on ollut välittäjä ja onko nostettu syyte tästä rikoksesta.
Vaikka joku olisi juonut niin paljon viinaa että on sammuneena alasti edessäsi, et saa koskea häneen.
Vierailija kirjoitti:
Kunniansa se on ulkkismiehelläkin, ei kukaan halua raiskurin mainetta, vaikka pilden perässä olivatkin.
Kaikki tietävät että nämä ukot ovat r aiskureita eikä oikeuden valhepäätös sitä muuta miksikään, ainoastaan nolaa myös suomen oikeusjärjestelmän :D
Itse asiassa tunnen slaavimiehiä, eikä ne ole raiskureita.
Muutoin olen hyvinki kriittinen m-muuttoa kohtaan.
Kyllä joka keississä pitää mennä tapauskohtaisesti, ihan jokaisen oikeusturvan vuoksi. Ulkkisten ympärillä pyörii huomionkipeitä teinityttöjä, luulen että tässäkin tapauksessa ollaan menty yhteisymmärryksessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nulikka kävelee itse ma mu jen kanssa metsään ja vetäisee perseen pystyyn, ja nyt pitäisi saada rahaa siitä? :D
Sinne taas yksi lapsenr aiskaus tilattu seuraavaan elämääsi, sinä uhrina. Älä sitten itke.
Mahtoi olla tosi nautinnollinen rais kaus, jos ei paennut keskeytyksen jälkeen, vaan meni suorittamaan session loppuun :D
R aiskatuksi tuleminen ei ole "antaa nussituttaa itseään" vaan sitä että joku käyttää sinun kehoasi vastoin tahtoasi hyväkseen.