Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole vieläkään hampaita

Vierailija
26.02.2026 |

Elämä menee näin.

Kommentit (743)

Vierailija
101/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha Valista on sääliä. Hän on ihan itse valinnut hampaattomuuden sen sijaan, että totuttelisi pitämään proteesejaan. Hän on myös itse valinnut ilkeän ukkonsa ja sen, että pitää äijästä kiinni kynsin hampain (pun intended) eikä lähde viettämään sitä itsenäistä sinkkuelämää, jonka perään niin haikailee.

Millä sitä sinkkuelämää lähdetään viettämään sairaana ihmisenä joka ei töitä saa?

Vierailija
102/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha Valista on sääliä. Hän on ihan itse valinnut hampaattomuuden sen sijaan, että totuttelisi pitämään proteesejaan. Hän on myös itse valinnut ilkeän ukkonsa ja sen, että pitää äijästä kiinni kynsin hampain (pun intended) eikä lähde viettämään sitä itsenäistä sinkkuelämää, jonka perään niin haikailee.

Ei mua kyllä kukaan sääli.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten työttömäksi, kuten valitettavan moni muukin joutuu pärjäämään. Haet tukia, joihin sinulla on samat oikeudet ja mahdollisuudet kuin monella muullakin. Asumistuet lisäksi. Ei se mitään helppoa ole, mutta toinen vaihtoehto on, että jurnutat loppu elämäsi mörskässä ilkeän ukon määräyksessä ja ilkeilyssä. 

Vierailija
104/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman, joilla on ollut implanttienkin kanssa ongelmaa eli ei nekään välttämättä olisi helppo ratkaisu. Yrittäsit vaan totutella niin tekareihin. Vaikka viisi minuuttia kerrallaan pidät ja taukoa välissä.

Vierailija
105/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä???? se ihan pakollinen muutto on taaaas peruttu? Korjasko ukko mörskän oven ja täysin asuinkelvottomaksi väittämäsi mörskä tuli kuntoon? Ei jestas nyt taas!!

Vierailija
106/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, siellähän on Alatalon Miksu telkussa🤓

Vierailija
107/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt unohdetaan ne eutanasiat ja alat säästää siihen, että voisit muuttaa omillesi ja selviäisit karenssiajan taloudellisesti.

Vierailija
108/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sääliä, saati neuvoa. Kuten tiedätte...

Vierailija
109/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan.  Öitä.  Valvoin koko viime yön yskän takia.ap

Vierailija
110/743 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien sinkkujenkaan elämä mitään tauotonta juhlimista ole. Varsinkaan, kun ikää alkaa kertyä. Ja niitä sinkkuja on yli 50v. ikäisissäkin. Sillä mennään, mitä on.

Vierailija
111/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien sinkkujenkaan elämä mitään tauotonta juhlimista ole. Varsinkaan, kun ikää alkaa kertyä. Ja niitä sinkkuja on yli 50v. ikäisissäkin. Sillä mennään, mitä on.

En mä mitään tauotonta juhlimista halua. Haluan käydä kerran kesässä jossakin bändin keikalla.ap

Vierailija
112/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menet sinne keikalle, etkä vaan valita! Ja kyllä tuo, että puhuu jostain sinkkuelämästä kuulostaa just siltä, että haluaa viipottaa vapaana sinne sun tänne. Etkä sellaista rahattoma pystyisi viettämään. Oikeastihan moni muukaan, hieman iäkkäämpi sinkku ei enää viipota miten sattuu. Toki niitäkin on, mutta silloin tosiaan tarvitaan rahaa. Onnellista sinkkuelämää tosin voi viettää pienemmilläkin tuloilla. Hankkia edullisia/ ilmaisia harrastuksia ja nauttia elämästä. Se on ihan siitä kiinni, että kykenee olemaan onnellinen ja tyytyväinen pienistäkin asioista. Mutta sullehan sellainen ei kelpaa, koska haluat olla menestynyt, itsenäinen uranainen kuten kuvittelet ihan KAIKKIEN muidenkin naisten olevan. Näinhän ei todellisuudessa edes ole, sillä on paljon muunkinlaisia naisia. He vaan eivät näy esim. lehdissä, televisiossa tai muuallakaan. Silti heitä on, vaikka sinäkään et asiaa tunnu käsittävän.

Vierailija
113/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat olla kaunis, rietas, onnellinen! 

Vierailija
114/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet sinne keikalle, etkä vaan valita! Ja kyllä tuo, että puhuu jostain sinkkuelämästä kuulostaa just siltä, että haluaa viipottaa vapaana sinne sun tänne. Etkä sellaista rahattoma pystyisi viettämään. Oikeastihan moni muukaan, hieman iäkkäämpi sinkku ei enää viipota miten sattuu. Toki niitäkin on, mutta silloin tosiaan tarvitaan rahaa. Onnellista sinkkuelämää tosin voi viettää pienemmilläkin tuloilla. Hankkia edullisia/ ilmaisia harrastuksia ja nauttia elämästä. Se on ihan siitä kiinni, että kykenee olemaan onnellinen ja tyytyväinen pienistäkin asioista. Mutta sullehan sellainen ei kelpaa, koska haluat olla menestynyt, itsenäinen uranainen kuten kuvittelet ihan KAIKKIEN muidenkin naisten olevan. Näinhän ei todellisuudessa edes ole, sillä on paljon muunkinlaisia naisia. He vaan eivät näy esim. lehdissä, televisiossa tai muuallakaan. Silti heitä on, vaikka sinäkään et asiaa tunnu käsittävän.

Ei mulle sinkkuelämä mitään viipotusta sinne tänne tarkoittanut nuorenakaan. Tykkäsin vain olla yksin, ei kukaan sanonut pahaa sanaa ja sai olla oma itsensä.ap

Vierailija
115/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Aikaisemmin kyllä kerroit, että kaipaat juurikin niitä nuoruuden juhlimisreissuja tai mitä sanaa nyt käytitkin🙄 Ja tottakai saa kaivata, mikäs siinä. Elämä nyt vaan on sellaista että ei se ihan samanlaisena pysy.

Vierailija
116/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Aikaisemmin kyllä kerroit, että kaipaat juurikin niitä nuoruuden juhlimisreissuja tai mitä sanaa nyt käytitkin🙄 Ja tottakai saa kaivata, mikäs siinä. Elämä nyt vaan on sellaista että ei se ihan samanlaisena pysy.

Ei tietenkään pysy elämä samanlaisena. Ennenkaikkea tykkäisin olla rauhassa, oma tyhmä itseni.ap

Vierailija
117/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sähän ilmoitit senkin tänne, että olet päättänyt olla oma itsesi...Nyt et sitten olekaan? 

Vierailija
118/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sähän ilmoitit senkin tänne, että olet päättänyt olla oma itsesi...Nyt et sitten olekaan? 

Kyllähän mä olen, mutta siitä saa sitten huomauttelua ja vitsin vääntöä. Parempi ja kivempihan se on, kun ei sellaista olisi.ap

Vierailija
119/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka tietävät sisimmässään että viihtyvät parhaiten yksin ja rauhassa ja silti menevät yhteen jonkun kanssa ja hankkivat jopa lapsia. Sitten kärvistelevät ja valittavat, kun eivät saa olla rauhassa. Luin just muuten jutun, jossa Ville Ranta kertoi kaipaavansa paljon omaa tilaa ja silti hänkin on parisuhteessa ja hänellä on myös lapsia. Iloitsi siitä, kun oma ja kumppanin aikuinen lapsi ovat muuttaneet omilleen. Että hankitaanko näissä(kin) tapauksissa se kumppani ja lapsetkin pelkästään, koska niin "kuuluu" tehdä?

Vierailija
120/743 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka tietävät sisimmässään että viihtyvät parhaiten yksin ja rauhassa ja silti menevät yhteen jonkun kanssa ja hankkivat jopa lapsia. Sitten kärvistelevät ja valittavat, kun eivät saa olla rauhassa. Luin just muuten jutun, jossa Ville Ranta kertoi kaipaavansa paljon omaa tilaa ja silti hänkin on parisuhteessa ja hänellä on myös lapsia. Iloitsi siitä, kun oma ja kumppanin aikuinen lapsi ovat muuttaneet omilleen. Että hankitaanko näissä(kin) tapauksissa se kumppani ja lapsetkin pelkästään, koska niin "kuuluu" tehdä?

Enhän mä tiennyt, että millaiseksi meidän avioliitto muuttuu ja kyllä mä olen tyytyväinen,  että tuon teinin hommasin.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi