Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Kävikö mies nyt sitten kaupassa vai? Toiko sulle mitään?
Se käy illalla. En tiedä, mitä se tuo.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ukko vienyt ne sun kenkäsi sinne suutarille, kuten kerroit/ piti?
Joo. Ne on korjattu.
No onko nyt paremmat ne kengät?
Ettekö te tee yhdessä kauppalistaa?
Vierailija kirjoitti:
No onko nyt paremmat ne kengät?
On ne ihan hyvät nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tee yhdessä kauppalistaa?
Ei. Mies ei sellaista lue. Tuo mitä tuo.
Niin juu...Kerroitkin joskus, että mies tuo vaan itselleen ja teinille ruokaa yms. Miten voi olla tuommonen???? Mitä sä sitten edes syöt, jos se noin itsekkäästi toimii?
Vierailija kirjoitti:
Niin juu...Kerroitkin joskus, että mies tuo vaan itselleen ja teinille ruokaa yms. Miten voi olla tuommonen???? Mitä sä sitten edes syöt, jos se noin itsekkäästi toimii?
Tuo se mullekin ruokaa, mutta ei se mitään ostoslistoja lue. Se osaa kyllä tuoda esim pasta bolognesen, lasagnen, kanaruokien yms tarvikkeet.
Mites se teidän muutto, kun kerroit että nyt on ihan PAKKO muuttaa? Eikö mies ollut samaa mieltäkin vai joko sekin taas muuttui?
Ai, se taisi koskea niitä sun herkkuja ettei tuo "sulle mitään"? Tuoko kuitenkin teinille ja itselleen herkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Ai, se taisi koskea niitä sun herkkuja ettei tuo "sulle mitään"? Tuoko kuitenkin teinille ja itselleen herkkuja?
Tuo se teinille herkkuja, mutta ei se itse mitään herkkuja syö.
Mitä, eikö mies ikinä herkuttele?? Tai mikäs siinä, kukin tavallaan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eikö mies ikinä herkuttele?? Tai mikäs siinä, kukin tavallaan...
Ei se tykkää mistään makeasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vieläkään nenää.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣 No joo, voi muuten olla mahdollista; Oli joskus jossain ohjelmassa ihminen, jolta oli joku lihansyöjäbakteeri "syönyt" nenän. Hänelle rakensi blastiikkakirurgi uuden nenän. Tosi hieno juttu, että tätäkin alaa käytetään ihan oikeasti tärkeisiin juttuihin, eikä mihinkään turhamaisuuksiin. Eikä tosiaan oikeasti ole mitenkään hauskaa, vaikka nyt aluksi tuollainen saattaa koomiselta lausahdukselta kuulostaakin.
No miksei se voi tuoda sulle jotain, mitä pyydät ja jos annat rahaa?
Vierailija kirjoitti:
No miksei se voi tuoda sulle jotain, mitä pyydät ja jos annat rahaa?
Kai sen mielestä pitää elää terveellisesti. Sen mukaan mä syön varmaan liikaa herkkuja. Käyhän se mulle aina apteekissa joskus.
Elämä mennee, viikonloppu mennee, kauhiasti menoa!
Onko se ukko vienyt ne sun kenkäsi sinne suutarille, kuten kerroit/ piti?