Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (728)
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee, päivästä päivään samaa jankaten...
Täytyy toivoa, että huomenna ei enää flunssaa ole, niin pääsisi kauppaan.ap
Flunssa paranee vuorokaudessa? Voithan sä laittaa maskin. Ehkä ihan suositeltavaakin monisairaille, nyt on kuulemma taas sitä ja tätä pöpöä liikkeellä. Ja käsien pesu tietysti myös.
Vierailija kirjoitti:
Flunssa paranee vuorokaudessa? Voithan sä laittaa maskin. Ehkä ihan suositeltavaakin monisairaille, nyt on kuulemma taas sitä ja tätä pöpöä liikkeellä. Ja käsien pesu tietysti myös.
Koko tämän viikon on flunssa ollut. Kolmas flunssa mulla joulun jälkeen.ap
Jos olisin oikein hyvähampainen niin irvistelisin vanhalle ukolle joka on nimeltä trumppi ja sanoisin nämä on omat mutta sulla on suussa miljoonan dollarin feikki höpölöpöt, suuttuisi varmaan.
Eikö aika monella ihmisellä ole tekohampaat? Miksi ne ovat sulle ongelma?
Että miten se muutto, mitä sille tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Niistä ei vaan saatu sopivia. Kävin kyllä useasti ihan erikoishammasteknikolla. Hän ei ottanut mitään muottia edellisistä hampaista. Teki vaan luonnottoman suuret hampaat Ne ei pysy hyvin ja oksettaa.ap
Saiko mies siis auton kuntoon vai miten pääset kauppaan?
Mitäs vttua sun hampailles on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aikuinen niin miten voi olla että hampaat ei ole kasvaneet?
Ne on vedetty pois.
Miksi? Kaikki?
Kaikki. Hammaslääkäri suositteli. Ne murenivat, heiluivat ja särkivät.
Siis onko sulla jokin kehitysvamma vai jokin harvinainen syndrooma? Miten tuo on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tehdä asialle jotain?
Ei ole rahaa laittaa kymmeniä tuhansia euroja implantteihin. ap
Ai siitäkö se onkin kiinni ? Ei ne alle 500 euron proteesit kelpaa. No jatka samaan malliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitäkö se onkin kiinni ? Ei ne alle 500 euron proteesit kelpaa. No jatka samaan malliin
Mun hammasproteesit maksoi melkein 3000 euroa eikä niistä saatu sopivia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä ei vaan saatu sopivia. Kävin kyllä useasti ihan erikoishammasteknikolla. Hän ei ottanut mitään muottia edellisistä hampaista. Teki vaan luonnottoman suuret hampaat Ne ei pysy hyvin ja oksettaa.ap
Ylläri pylläri, muottia ei oteta hampaat suussa vaan sitten kun ne on poistettu. Et sitten goregasta ole kuullut ?
Ei rahaa hampaisiin, mutta kerroit säästäväsi eutanasiaan? Mistä rahasta muuten säästät, kun bailaukseenkin piti säästää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hammasproteesit maksoi melkein 3000 euroa eikä niistä saatu sopivia.ap
Höpö höpö, missään ei tuollaisia summia maksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri pylläri, muottia ei oteta hampaat suussa vaan sitten kun ne on poistettu. Et sitten goregasta ole kuullut ?
Kyllä olen kokeillut kiinnitysainettakin.ap
Puuroa velliä sosetta, mikä onkaan helpomaa ja mikä sulaa nopeammin vatsalaukussa eli tuokaa sitä pekr, vai heitänkö lusiksan ää.
Niin se menee, päivästä päivään samaa jankaten...