Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole vieläkään hampaita

Vierailija
26.02.2026 |

Elämä menee näin.

Kommentit (759)

Vierailija
741/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ihan itse olet sen typeryytesi määritellyt. Hoet sitä ihan alituiseen. Ja että mistä se johtuu. Samaan syssyyn öliset, kuinka pärjäät lukuaineissa. Ei todelliset typerykset pärjää edes niissä. Eli jokin ei ihan täsmää.

En tiedä, mikä ei täsmää. Matemaattisissa aineissa plus tietotekniikassa en pärjää. Olen niin paljon yrittänyt opiskella, että tiedän, missä pärjään ja missä en pärjää. ap

Vierailija
742/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuultu, noin ????? kertaa🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muuten 10 yhteiskuntaoppi koulussa.ap

Vierailija
744/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä väität olevasi tyhmä, typerys sun muuta jos kerran pärjäsit? Siinä mielessä kyllä typerys, että valitat ja jankutat samoja asioita vuodesta toiseen. Etkä muka muista, mitä kaikkea olet täällä väittänyt. Ja vielä kuvittelet, ettei KUKAAN muista ja huomaa, miten asiat aina kääntyvät täysin päälaelleen. Tuosta vaan! 

Vierailija
745/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli muuten 10 yhteiskuntaoppi koulussa.ap

Tuossa sinulle mitali > 🥉

Vierailija
746/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä väität olevasi tyhmä, typerys sun muuta jos kerran pärjäsit? Siinä mielessä kyllä typerys, että valitat ja jankutat samoja asioita vuodesta toiseen. Etkä muka muista, mitä kaikkea olet täällä väittänyt. Ja vielä kuvittelet, ettei KUKAAN muista ja huomaa, miten asiat aina kääntyvät täysin päälaelleen. Tuosta vaan! 

Minähän olen aina sanonut, että pärjäsin hyvin lukuaineissa. Mutta eihän se auta yhtään mitään jos ei pakollisia matikan kursseja pääse läpi vaikka saisi niihin kuinka paljon vaan tukiopetusta.ap

Vierailija
747/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten lähtenyt opiskelemaan jotain sellaista alaa, jossa yhteiskuntaopista olisi hyötyä? 

Vierailija
748/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli, höpö höpö!

Vierailija
749/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ei ole ikinä pärjännyt matematiikassa, mutta sillä on silti 3 ammattia. On myös ylioppilas.

Vierailija
750/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollako tyhmä, vai eikö olla? Kas, siinä päivän ongelma.

Vierailija
751/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten lähtenyt opiskelemaan jotain sellaista alaa, jossa yhteiskuntaopista olisi hyötyä? 

Siksi, kun en päässyt yhtään lyhyen matikan kurssia lukiossa lävitse, vaikka opiskelin kesäisinkin matikkaa.ap

Vierailija
752/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään yhdessä asiassa pärjäämättömyys tee tyhmäksi. Voit toki tehdä siitä identiteettisi, jos se jotenkin "auttaa".

Vierailija
753/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun mies haukkuu sua tyhmäksi? 

Vierailija
754/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään yhdessä asiassa pärjäämättömyys tee tyhmäksi. Voit toki tehdä siitä identiteettisi, jos se jotenkin "auttaa".

Se on kuitenkin todella paljon vaikuttanut elämääni. En ole saanut mitään tutkintoa suoritettua.ap

Vierailija
755/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Mikäs siinä sitten.

Vierailija
756/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit joskus käyneesi jotain erityisammattikoulua, miksi? Eihän ne sinne muuten kai ota, jos on muitakin ongelmia kuin matematiikassa...

Vierailija
757/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit joskus käyneesi jotain erityisammattikoulua, miksi? Eihän ne sinne muuten kai ota, jos on muitakin ongelmia kuin matematiikassa...

Mulla on toinen jalka toista lyhyempi ja skolioosi eli tuki ja liikuntaelinsairaus.  Siksi yritin suorittaa erityisammattikoulussa merkonomin tutkintoa.ap

Vierailija
758/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on joku pakkomielle siitä merkonomiasta. Kun siskokin on. Miksi yritit alaa, joka tuottaa suuria vaikeuksia? Muut ei kelpaa.

Vierailija
759/759 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on joku pakkomielle siitä merkonomiasta. Kun siskokin on. Miksi yritit alaa, joka tuottaa suuria vaikeuksia? Muut ei kelpaa.

Sitä suositeltiin työkkäristä. Kun mulla on tuki ja liikuntaelinsairaus plus muut sairaudet, niin en pysty fyysiseen työhön.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän