Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (759)
Mulla oli muuten 10 yhteiskuntaoppi koulussa.ap
No miksi ihmeessä väität olevasi tyhmä, typerys sun muuta jos kerran pärjäsit? Siinä mielessä kyllä typerys, että valitat ja jankutat samoja asioita vuodesta toiseen. Etkä muka muista, mitä kaikkea olet täällä väittänyt. Ja vielä kuvittelet, ettei KUKAAN muista ja huomaa, miten asiat aina kääntyvät täysin päälaelleen. Tuosta vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli muuten 10 yhteiskuntaoppi koulussa.ap
Tuossa sinulle mitali > 🥉
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä väität olevasi tyhmä, typerys sun muuta jos kerran pärjäsit? Siinä mielessä kyllä typerys, että valitat ja jankutat samoja asioita vuodesta toiseen. Etkä muka muista, mitä kaikkea olet täällä väittänyt. Ja vielä kuvittelet, ettei KUKAAN muista ja huomaa, miten asiat aina kääntyvät täysin päälaelleen. Tuosta vaan!
Minähän olen aina sanonut, että pärjäsin hyvin lukuaineissa. Mutta eihän se auta yhtään mitään jos ei pakollisia matikan kursseja pääse läpi vaikka saisi niihin kuinka paljon vaan tukiopetusta.ap
Mikset sitten lähtenyt opiskelemaan jotain sellaista alaa, jossa yhteiskuntaopista olisi hyötyä?
Kaverini ei ole ikinä pärjännyt matematiikassa, mutta sillä on silti 3 ammattia. On myös ylioppilas.
Siis ollako tyhmä, vai eikö olla? Kas, siinä päivän ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten lähtenyt opiskelemaan jotain sellaista alaa, jossa yhteiskuntaopista olisi hyötyä?
Siksi, kun en päässyt yhtään lyhyen matikan kurssia lukiossa lävitse, vaikka opiskelin kesäisinkin matikkaa.ap
Ei pelkästään yhdessä asiassa pärjäämättömyys tee tyhmäksi. Voit toki tehdä siitä identiteettisi, jos se jotenkin "auttaa".
Miksi sun mies haukkuu sua tyhmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään yhdessä asiassa pärjäämättömyys tee tyhmäksi. Voit toki tehdä siitä identiteettisi, jos se jotenkin "auttaa".
Se on kuitenkin todella paljon vaikuttanut elämääni. En ole saanut mitään tutkintoa suoritettua.ap
Kerroit joskus käyneesi jotain erityisammattikoulua, miksi? Eihän ne sinne muuten kai ota, jos on muitakin ongelmia kuin matematiikassa...
Vierailija kirjoitti:
Kerroit joskus käyneesi jotain erityisammattikoulua, miksi? Eihän ne sinne muuten kai ota, jos on muitakin ongelmia kuin matematiikassa...
Mulla on toinen jalka toista lyhyempi ja skolioosi eli tuki ja liikuntaelinsairaus. Siksi yritin suorittaa erityisammattikoulussa merkonomin tutkintoa.ap
Eli sulla on joku pakkomielle siitä merkonomiasta. Kun siskokin on. Miksi yritit alaa, joka tuottaa suuria vaikeuksia? Muut ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla on joku pakkomielle siitä merkonomiasta. Kun siskokin on. Miksi yritit alaa, joka tuottaa suuria vaikeuksia? Muut ei kelpaa.
Sitä suositeltiin työkkäristä. Kun mulla on tuki ja liikuntaelinsairaus plus muut sairaudet, niin en pysty fyysiseen työhön.ap
En tiedä, mikä ei täsmää. Matemaattisissa aineissa plus tietotekniikassa en pärjää. Olen niin paljon yrittänyt opiskella, että tiedän, missä pärjään ja missä en pärjää. ap