Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (728)
Ainakin joskus on siis ollut rahaa...
Kaikki muut kokoproteesin saaneet käyttää niitä ongelmitta, on käyttäneet vuosikymmeniä. Ammattivalittaja ei vaan suostu opettelemaan. Kaikilla on sama kuvotuksen tunne aluksi, mutta siitä pääsee eroon harjoittelemalla. Niin normaali-ihmiset toimivat. Jos ne sun proteesit olisi oikeasti epäkelvot, sä olisit voinut vaatia ja olisit myös saanut rahat takaisin. Tiedät sen hyvin, etkä siksi ole vaatinut.
Nää Valiksen aloitukset on jänniä, kun jostain aiheesta aloitetaan mutta ikinä ei tiedä mihin päädytään. Esimerkiksi nyt: hampaattomuudesta eutanasiaan
Vierailija kirjoitti:
Nää Valiksen aloitukset on jänniä, kun jostain aiheesta aloitetaan mutta ikinä ei tiedä mihin päädytään. Esimerkiksi nyt: hampaattomuudesta eutanasiaan
Siksi mun kannattaisin perustaa youtube kanava.ap
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä välissä; Mörskä, ero, ukko, bailaus...Oliks vielä muutakin?
Että miten se muutto, jonka piti olla ihan pakko NYT?
Vierailija kirjoitti:
Että miten se muutto, jonka piti olla ihan pakko NYT?
Niistä päättää mies.
Vierailija kirjoitti:
Jota et kuitenkaan voi perustaa, koska...Mies ei tykkäisi siitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jota et kuitenkaan voi perustaa, koska...Mies ei tykkäisi siitäkään.
Ei tykkäisikään. Sen pitäisi tuottaa niin paljon, että sitten pärjäisin taloudellisesti yksin
Ennen oli vaikeaa jos hampaaat oli huonot joo se oli luola aikaa, nykyään ei.Mitenkä se veltto kulli onko siitä kukaan maininnut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli vaikeaa jos hampaaat oli huonot joo se oli luola aikaa, nykyään ei.Mitenkä se veltto kulli onko siitä kukaan maininnut mitään?
Kyllä kylillä puhutaan.
Ihan itse sä täällä väitit, että nyt on ihan pakko muuttaa! Onko mies siitäkin muuttanut mielensä? Ja vielä, että muuttaisitte koko perhe yhdessä eli erokin peruttu. Mites se nyt noin?
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee, mikä tää kulli- juttu on😳😳😳😳??
Mistä ihmeestä tämä veltto kulli nyt eksyi tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä veltto kulli nyt eksyi tähän keskusteluun?
Ap:n veltto nysä.
Ole ilman sitte, kun et suostu implantteihin ja tekarit on huonot.
Ne on kyllä aika harvassa, jotka Youtubella pärjää. Pitäisi saada niitä kanavan tilaajia aikas paljon. Toki siellä on niin kummallisia tyyppejä, että...Ja toisia kummia tyyppejä, jotka oikein fanittavat näitä kummia. Jotkut lähettävät näille oudokeille jopa ruokaa, tavaraa tms. Se siinä vaan on, että voi menettää yksityisyytensä tai saada jonkun kiusaavan tai muun riesan linjoilleen. Tai kirjoittelemaan joko tänne ja muuallekin nettiin kaikkea 💩kaa. Esim. se pariskunta, Jarno ja Anne josta sinäkin taisit tykätä? on kertonut, miten heitä on asiottamasti haukutta vähän siellä sun täällä. Joutuivat ilm. tämän johdosta/ jostain muusta syystä hetkeksi sulkemaan sen kanavansa. Eli kannattaa todellakin miettiä, kestääkö pää tuon kaiken. Tai onko se sen arvoista.
Tietääkö kansa että Veltto Virtasella oli kalu kovana, hampaat ei olleet superluokkaa?
Turha Valista on sääliä. Hän on ihan itse valinnut hampaattomuuden sen sijaan, että totuttelisi pitämään proteesejaan. Hän on myös itse valinnut ilkeän ukkonsa ja sen, että pitää äijästä kiinni kynsin hampain (pun intended) eikä lähde viettämään sitä itsenäistä sinkkuelämää, jonka perään niin haikailee.
Maitohampaita? Rautahampaita? Tekareita?