Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (743)
Vierailija kirjoitti:
No vessata mulliä kyllä se siitä.
Siis mitä😳😳😳😳😳😂😂😂😂😂?????
Ei ap
Taitaa keskustelu olla jo niin sekavaa ja unettavaa, että jopa kommentoijat sekoavat🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ihan hyvä, että tuli joku piristysruiske väliin...
Nukumme vaimoni kanssa kerrossängyssä, mitä outoa siinä muka on?
Teemalta alkoi elokuva nimeltä "Operaatio alushame"💃 Nimestään huolimatta se kertoo sukellusveneestä...
Huomenta! Mukavaa sunnuntaita. ap
Ärsyttää tuo maailmanpankin mainos, että 30 eurolla naiselle ammatti.ap
Kun sinä et "saa" ammattia, niin kukaan muukaan ei saa "saada"?
Vierailija kirjoitti:
Mies toi kukkia.ap
Ajatella🙄
Oletko sä taas ajatellut parantaa sitä avioliittoasi?
Ei kukaan mitenkään mystisesti "saa" yhtään mitään ammattia. Ihan itse nuokin naiset sen opiskelevat, heille se vain on siinä mielessä vaikeampaa että heillä ei ole samoja mahdollisuuksia lähteä opiskelemaan, kuin meillä täällä länsimaissa. Monet näistä naisista joutuvat kokemaan isiensä, miestensä ja muiden sukulaisten asenteita/ perinteitä joissa tytöille ja naisille osoitetaan paikka maailmassa. Pakotetaan alaikäisinä/ nuorina naimisiin, huolehtimaan vanhemmistaan ja sisaruksistaan. Heitä ja heidän tarpeitaan ja unelmiaan kuuntelematta. Ja jos opiskelemaan pääsisikin, se voi olla niin kallista ettei tytöillä/ naisilla ole siihen varaa. Eli menepä nyt itseesi, kun KADEHDIT tällaisia tyttöjä sekä naisia!! HÄPEÄ!!!!
No jos me tehdään täällä keräys ja kootaan 40€, niin saat ammatin!
Kas, ap poistatti sen "olet perseestä" kommentin😄
No vastaa nyt sitten, jos jotain keskustelua haluat!
Niin. Mä olen kärsinyt paljon väkivallasta ja r aiskauksista. Joten kyllä tiedän, mitä on olla naisena alistettu.ap
??.ap