Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole vieläkään hampaita

Vierailija
26.02.2026 |

Elämä menee näin.

Kommentit (728)

Vierailija
601/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos unohtaisi menneisyyden, unohtaisi myös kaikki hyvät asiat. Eikä se unohtaminen ole edes realistinen vaihtoehto. 

Ei mulla siinä kymmenen vuoden aikana mitään hyvää tapahtunut.

Miksi elit 10 vuotta väkivaltaisen miehen kanssa? Ja jos oikein muistan, se liitto päättyi miehen kuolemaan. Eli jos se ei olisi kuollut, sä todennäköisesti olisit vieläkin sen omaishoitajana. Sä et ilmeisesti halua tehdä itse päätöksiä vaan keinut lastuna elämän laineilla.

Vierailija
602/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos unohtaisi menneisyyden, unohtaisi myös kaikki hyvät asiat. Eikä se unohtaminen ole edes realistinen vaihtoehto. 

Ei mulla siinä kymmenen vuoden aikana mitään hyvää tapahtunut.

Miksi elit 10 vuotta väkivaltaisen miehen kanssa? Ja jos oikein muistan, se liitto päättyi miehen kuolemaan. Eli jos se ei olisi kuollut, sä todennäköisesti olisit vieläkin sen omaishoitajana. Sä et ilmeisesti halua tehdä itse päätöksiä vaan keinut lastuna elämän laineilla.

Tein virheen, kun olin hänen kanssaan niin pitkään. Taloudellisesti oltiin toisiimme sidottuja. Hain kyllä aikanaan neuvoja ja apua sossusta, mutta en saanut sieltä mitään apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sait kukkia! Keskity siihen, että asiat ovat nyt paremmin, kuin ennen. Oikeasti, opettele kiitollisuutta!

Vierailija
604/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä apua olisit sieltä tarvinnut? 

Vierailija
605/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisi yhdessä mietitty, mitä tuloja saisin yksin työttömänä ja miten maksaa asumiskulut.

Vierailija
606/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sait kukkia! Keskity siihen, että asiat ovat nyt paremmin, kuin ennen. Oikeasti, opettele kiitollisuutta!

Mä olen kiitollinen työstäni. Vielä kun joku päivä saisin olla sinkkuna ja tehdä töitä, niin olisin todella onnellinen.  

Vierailija
607/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika outoa, ettet muka ole ikinä saanut mistään mitään apua. Oli sitten kyse opettajista/ koulusta, terapiasti, sosiaalitoimesta tai mistään. Miten tuo on mahdollista? Rahaa nyt ainakin pitää saada, se on ihan jo lakiin kirjattu.

Vierailija
608/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olisi yhdessä mietitty, mitä tuloja saisin yksin työttömänä ja miten maksaa asumiskulut.

Etkö muka saanut MITÄÄN rahaa mistään ja miksi et?

Vierailija
609/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika outoa, ettet muka ole ikinä saanut mistään mitään apua. Oli sitten kyse opettajista/ koulusta, terapiasti, sosiaalitoimesta tai mistään. Miten tuo on mahdollista? Rahaa nyt ainakin pitää saada, se on ihan jo lakiin kirjattu.

En osaa sanoa. Niin se vaan silloin oli. Mä olisin halunnut erota. 

Vierailija
610/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka saanut MITÄÄN rahaa mistään ja miksi et?

Sain mä silloin sen omaishoidontuen plus silloisen miehen eläkkeellä elettiin.

Vierailija
611/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla siis joku työ silloin vai mikset saanut olisi saanut työttömyyskorvausta tms.? Aina vaan oudommiksi menee nämä sun selityksesi.

Vierailija
612/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vaikeus sinulla on elää työttömyyskorvauksilla, asumistuella yms.? Ja kerropa, miten monet työttömät niillä elävät? Niukasti varmaan, mutta kuitenkin.

Vierailija
613/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän muuten väitit täällä joskus, kuinka olet ihan "tottunut" niukkaan/ vaatimattomaan elämään. Nyt se ei kuiteenkaan sovi, sitten niin millään! 

Vierailija
614/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla siis joku työ silloin vai mikset saanut olisi saanut työttömyyskorvausta tms.? Aina vaan oudommiksi menee nämä sun selityksesi.

Olisin mä työttömyyskorvauksen saanut, mutta kun mulla oli se osake ja siinä suhteellisen iso yhtiövastike, niin sitä en olisi pystynyt maksamaan.

Vierailija
615/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mä työttömyyskorvauksen saanut, mutta kun mulla oli se osake ja siinä suhteellisen iso yhtiövastike, niin sitä en olisi pystynyt maksamaan.

Mä olen jo mennyt sekaisin. Sä sait perintönä osakkeen, jonka eka mies taivutteli myymään ja muutitte homeiseen taloon. Ja nyt sanot, ettet voinut jättää väkivaltaista ukonkutaletta, koska et olisi selviytynyt isosta yhtiövastikkeesta...?

Vierailija
616/728 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo mennyt sekaisin. Sä sait perintönä osakkeen, jonka eka mies taivutteli myymään ja muutitte homeiseen taloon. Ja nyt sanot, ettet voinut jättää väkivaltaista ukonkutaletta, koska et olisi selviytynyt isosta yhtiövastikkeesta...?

Niin. Viisainta olisi varmaan ollut se, että oisin eronnut, pitänyt osakkeen, jättänyt yhtiövastikkeet maksamatta, kun tulot ei olisi niiden maksuun riittäneet ja katsonut miten käy. En vaan sitä nuorena tajunnut.

Vierailija
617/728 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.  Mitäs tänään? ap

Vierailija
618/728 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako jokusanoa jotain? ap

Vierailija
619/728 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ruokaa tänään tehdään? Mietin perunamunakasta, kun eilen jäi kypsiä perunoita.ap

Vierailija
620/728 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako jokusanoa jotain? ap

Ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi