Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole vieläkään hampaita

Vierailija
26.02.2026 |

Elämä menee näin.

Kommentit (759)

Vierailija
521/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikselle kaikki pitäisi olla tarjolla kultaisella tarjottimella, sitten voisi alkaa elämään!

Vierailija
522/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tulee isoja rahanmenoja. Kuinkas nyt noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt et sitten vaihteeksi halua olla tyylikäskään? Kuinka muistaisin, että joskus halusit. Kuinka ihan kaikki muut naiset ovat tyylikkäitä, heillä on oma elämä ja ura...

Kyllä mulle oma ura ja elämä kelpaisi. Sitä vaan en tule saamaan. Oli mitkä vaan vaatteet päällä.ap

Vierailija
524/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oma elämä. Vai kenen se muka on?

Vierailija
525/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tiskata. Ei vaan millään huvittaisi. Vaan pakko se on, ei ne itse itseään nuo tiskit tiskaa.

Vierailija
526/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oma elämä. Vai kenen se muka on?

Oma, itsenäinen elämä.  Sitä tarkoitan.ap

Vierailija
527/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinne rahaneuvojalle kannattaisi mennä ihan pariskuntana? Ja jos vielä jostain toimivasta parisuhteestakin haaveilee, niin myös pariterapiaan.

Mies ei halua kumpaakaan. Hänen mielestään meillä on hyvä parisuhde. ap

Vierailija
528/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteita voi olla monenlaisia. ap

Vierailija
529/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taas tulee isoja rahanmenoja. Kuinkas nyt noin?

Pitäisikö tänne laittaa budjetti?ap

Vierailija
530/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse sä täällä kerroit, miten on tulossa isoja rahanmenoja. Ja sitten, että ne hoituivat mutta nyt on tulossa uusia, isoja rahanmenoja. Pitäisi säästää bailaukseen sun muuhun. Mutta silti tilataan ruokaa yms. Ja että olisi niin kiva asua omassa asunnossa. Tai ostaa kesävaatteita. Että mitenkä sitä säästää, jos ei hillitse menojaan?

Vierailija
531/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinne rahaneuvojalle kannattaisi mennä ihan pariskuntana? Ja jos vielä jostain toimivasta parisuhteestakin haaveilee, niin myös pariterapiaan.

Te olette siis molemmat yhtä surkeita, mitä tulee neuvojen antamiseen/ vastaanottamiseen. Ja silti valitetaan, kun kaikki on niin huonosti.

Vierailija
532/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse sä täällä kerroit, miten on tulossa isoja rahanmenoja. Ja sitten, että ne hoituivat mutta nyt on tulossa uusia, isoja rahanmenoja. Pitäisi säästää bailaukseen sun muuhun. Mutta silti tilataan ruokaa yms. Ja että olisi niin kiva asua omassa asunnossa. Tai ostaa kesävaatteita. Että mitenkä sitä säästää, jos ei hillitse menojaan?

Jos mä oman elämän ja oman asunnon hommaisin, niin mullahan pitäisi olla omat tulot. Eihän pienistä tuloista voi säästää niin paljon että sillä pärjää vuosikausia. ap

Vierailija
533/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te olette siis molemmat yhtä surkeita, mitä tulee neuvojen antamiseen/ vastaanottamiseen. Ja silti valitetaan, kun kaikki on niin huonosti.

Eihän miehen mielestä parisuhde ole huono vaan se on hyvä.ap

Vierailija
534/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä🤯🤯🤯🤯🤯🤦🤦🤦🤦🤦 Ja sinä vielä kitkutat moisen tollon kanssa...

Vierailija
535/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä🤯🤯🤯🤯🤯🤦🤦🤦🤦🤦 Ja sinä vielä kitkutat moisen tollon kanssa...

No olisiko jossain mun kaltaiselle parempi tiedossa?

Vierailija
536/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä väittämäsi mukaan edes halua uutta miestä, sitten jos/ kun/ ehkä nykyisestä eroon pääset. Tietysti tämäkin muuttuu, joka päivä. Kyselit myös aiemmin, miten voisit saada hyvän yms. avioliiton/ parisuhteen. Mutta eihän tässäkään asiassa mikään neuvo kelpaa. Ja väitit myös, että viihdyt parhaiten yksin. Aika epäloogista. 

Vierailija
537/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä väittämäsi mukaan edes halua uutta miestä, sitten jos/ kun/ ehkä nykyisestä eroon pääset. Tietysti tämäkin muuttuu, joka päivä. Kyselit myös aiemmin, miten voisit saada hyvän yms. avioliiton/ parisuhteen. Mutta eihän tässäkään asiassa mikään neuvo kelpaa. Ja väitit myös, että viihdyt parhaiten yksin. Aika epäloogista. 

Niin voin olla vanhuuteni myös yksin. Parisuhdetta ei yksin pysty parantamaan, jos toinen ei halua mennä esim parisuhdeterapeutille. Ja tässä on niin paljon, mitä en tänne viitsi laittaa.ap

Vierailija
538/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oman elämän ja oman asunnon hommaisin, niin mullahan pitäisi olla omat tulot. Eihän pienistä tuloista voi säästää niin paljon että sillä pärjää vuosikausia. ap

Miksi sun pitäisi pärjätä vuosikausia säästöillä? Ero miehestä ja yrityksestä. Kyllähän siitä jonkun mittainen karenssi tulee kun jätät työn muttei se vuosia kestä. Tai sit hakeudut sairauslomalle niiden lukuisten sairauksiesi perusteella, niin ehkä lopulta pääset työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
539/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi pärjätä vuosikausia säästöillä? Ero miehestä ja yrityksestä. Kyllähän siitä jonkun mittainen karenssi tulee kun jätät työn muttei se vuosia kestä. Tai sit hakeudut sairauslomalle niiden lukuisten sairauksiesi perusteella, niin ehkä lopulta pääset työkyvyttömyyseläkkeelle.

Mä tykkään työstäni enkä pääse millekään sairauslomalle ja sitten eläkkeelle.ap

Vierailija
540/759 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että haluat kuluttaa enemmän kuin saat. Kyllä sitä hyvinkin pienellä on monenkin tultava nykyään toimeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan