Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä olen kärsinyt paljon väkivallasta ja r aiskauksista. Joten kyllä tiedän, mitä on olla naisena alistettu.ap
Miksi sinua sitten ärsyttää kyseinen mainos? Eikö muitakaan saisi auttaa, jos sinua ei ole autettu?
Kai mä olisin halunnut itsekin saada elämässäni oman ammatin ja työn. Ettei koko elämä mene hukkaan.
Sinulla on ollut ja on edelleen mahdollisuus opiskella. Sitä on sinulle täällä yritetty tolkuttaa ties kuinka monta kertaa. Ja jälleen kerran; Jopa kehitysvammaiset opiskelevat ja sinä et ole edes kehitysvammainen. Hanki apua, vihdoin ja viimein!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ollut ja on edelleen mahdollisuus opiskella. Sitä on sinulle täällä yritetty tolkuttaa ties kuinka monta kertaa. Ja jälleen kerran; Jopa kehitysvammaiset opiskelevat ja sinä et ole edes kehitysvammainen. Hanki apua, vihdoin ja viimein!
On mahdollisuus. Tosin ei mikään oppilaitos mua mielellään ota oppilaaksi, kun kaikki opinnot on jääneet kesken vaikka olen niihin tukea saanut. Ja toki käyn juttelemassa noista menneisyyden asioista.
Olet käynyt. Entä just tällä hetkellä? Ei se auta mitään, jos jättää terapiat kesken tai tee itse asioille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt. Entä just tällä hetkellä? Ei se auta mitään, jos jättää terapiat kesken tai tee itse asioille mitään.
Kyllä mä käyn juttelemassa.
Oletko kysynyt, mikä auttaa ihan alituiseen katkeruuteen ja valitukseen? Millaisia neuvoja sait?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt, mikä auttaa ihan alituiseen katkeruuteen ja valitukseen? Millaisia neuvoja sait?
Pitäisi vaan mennä elämässä eteenpäin ja unohtaa menneet.
Mies toi kukkiakin ja silti kadehdit ihmisiä, joilla asiat on surkeaakin surkeammin🤯🤯🤯🤯🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Mies toi kukkiakin ja silti kadehdit ihmisiä, joilla asiat on surkeaakin surkeammin🤯🤯🤯🤯🤦🤦🤦🤦
Niin no nykyinen mieheni ei ole väkivaltainen eikä r aiskaile. Mutta ensimmäinen mieheni teki niin.
Ei kai menneitä täysin pysty unohtamaan, mutta niiden kanssa voi oppia elämään. Ja tekemään tästä päivästä ja tulevaisuudesta niin hyvän, kuin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai menneitä täysin pysty unohtamaan, mutta niiden kanssa voi oppia elämään. Ja tekemään tästä päivästä ja tulevaisuudesta niin hyvän, kuin osaa.
Niin. Olisi vaan ihanaa jos kaiken pystyisi unohtamaan.
Sullahan on työ! Miksi nariset, ettei muka ole?
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on työ! Miksi nariset, ettei muka ole?
Miehestäni riippuvainen työ. Ei mulla sellaista työtä ole jota voisin tehdä sinkkuna.
Mutta on työ, toisin kuin monella muulla. Senkus vaan jatkat valittamista ja jankuttamista. Ehkä joku vielä joku päivä maksaa sulle niistä!
Jos unohtaisi menneisyyden, unohtaisi myös kaikki hyvät asiat. Eikä se unohtaminen ole edes realistinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on työ, toisin kuin monella muulla. Senkus vaan jatkat valittamista ja jankuttamista. Ehkä joku vielä joku päivä maksaa sulle niistä!
Mä rakastan työtäni, mutta haluaisin tehdä sitä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohtaisi menneisyyden, unohtaisi myös kaikki hyvät asiat. Eikä se unohtaminen ole edes realistinen vaihtoehto.
Ei mulla siinä kymmenen vuoden aikana mitään hyvää tapahtunut.
Eli ennen ja jälkeen niiden vuosien ei tapahtunut mitään hyvää? Selvä.
Miksi sinua sitten ärsyttää kyseinen mainos? Eikö muitakaan saisi auttaa, jos sinua ei ole autettu?