Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö noissa koulun terveystarkastuksissa oikeasti riisuutua?

Vierailija
31.10.2011 |

Monenlaista tietoa liikkuu paljonko noissa koulun terveystarkastuksissa pitää riisua? Mikähän se oikea totuus on?

Joskus ihmetyttää kun tätä aihetta näistä terveystarkastuksista käsitellään melkein jokaisella keskustelufoorumilla. Ehkä se on tämä aika vuodesta kun tarkastukset pyörivät niin keskusteluakin esiintyy.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas se nyt hirveen kauheeta, kun pitää lääkärissä käydä. Huvittaa tuo ylenmääräinen äkillinen kainous, kun nämä samat tytöt liikkuvat kaduilla asuissa, jotka eivät jätä yhtikäs mitään arvailun varaan.

Vierailija
122/163 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lääkärintarkastukset. Piti olla odotushuoneessa kaikki luokan tytöt pelkissä pikkareissa( tämä oli luokka-asteilla 1-6 lk) ja siellä odotettiin, kunnes lääkäri kutsui sisään. En ymmärrä, miksi piti olla pelkissä pikkareissa ja miksi piti riisua jo odotushuoneessa! Nykyisin ollaan kait hienotunteisempia, onneksi.

Tämä on täytynyt olla vuonna miekka ja kirves...

Kuule vuonna miekka ja kirves piti poikien ja tyttöjen seisoa yhdessä pikkareissaan. t. mummeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ihmisillä on oikeus kieltäytyä. Mä en ainakaan riisu

voi pikkuista, varmaan synnytätkin (jos olet tyttö) legginssit jalassa. en usko, että pojayt on yhtä noloja.

Vierailija
124/163 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi sen koulun terveystarkastuksen kun sellainen elämäänsä kyllästyneen näköinen vanhahko sairaanhoitaja kylmällä lusikalla nosteli kiveksiäni ylös ja alas. Oli aikas kylmä muutenkin kun elettiin tammikuuta. Siellä seisoin alkkarit kintuissa. Toki se silloin ihmetytti mutta ei minulle siitä kummoisia traumoja syntynyt. Joten kysyä voi onko ihmisiet hieman liian yliherkkiä tapauksia nykyään jos sairaanhoitajan/lääkärin edessä riisuuntuminen tuottaa niin kauheita tunneelämyksiä?hehän tekevät vain työtään...

Vierailija
125/163 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin tänään siellä terveystarkastuksessa ja oon 4 lk. Mutta tota B luokkalaiset sano et 1 oli joutunu heittää pikkareille ja joku sano et vaan paita ja tota... ylläri ylläri... meijän ei tarttennu. Kyseltiin muilta ja B luokkalaiset oli joutunu ja jotkut meijänki luokkalaiset mut ainakaan mun ei tarttennu. Turhaa jännitystä.

Vinkki: muistakaa, et se riippuu eri ihmisistä. Eri ihminen eri jutut. Muistakaa se.

Vierailija
126/163 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 6. tai 7. luokalla lääkärintarkastuksessa naislääkäri puristeli kiveksiäni kovakouraisesti, muistan, kuinka se vihlaisi. Kai silloin tarkistettiin, olivatko ne laskeutuneet.

Muistaakseni myös alushousut piti ottaa pois.

Vierailija
127/163 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.11.2011 klo 13:02"]karvoituksen ja kurkistavat housuihin. Samalla voivat opastaa karvojen poistossa ja siisteydessä, miten se tehdään ja kuinka usein pitää höylät vaihtaa jne..

Mo

ni äiti ei kehtaa tytöilleen sitä opettaa ja tytöt ajelevat alapäänsä tylsillä terillä, mikä on epähygieenistä.

Tyttöjen alapään siisteys kuuluisi minusta myös terveydenhoitajalle.

Ei se kyllä terkkareille kuulu!!!!

no ei kyllä, ja miksi nuorten tyttöjen pitäisikään ajaa karvojaan?:D 

Vierailija
128/163 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul luokan toi mikäpä tehdään?

Vierailija
129/163 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri kävin 5-luokan tarkastuksessa. Alushoususilleen pyysi riisuutumaan. En ymmärrä mitä ongelmaa joku tästäkin saa kehitettyä, kun kyseessä on lääkärin tekemä terveystarkastus. Outoja lapsia kasvatatte, jos heistä se on jotenkin kauheaa tai epämukavaa!

No hei. On se nyt aika epämukavaa riisuutua jonkun puolitutun edessä. Minunkin piti riisuutua 5lk ja jäi trauma, vaikka mitään erikoista tehty. Ei vaan tunnu mukavalta.

Vierailija
130/163 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkäri tarkastuksessa piti riisu vaan paita ja housut alus vaatteet sai jääädä sitten piti mennä makaamaan sängylle ja sitten se lääkäri paineli mun vatsaa kurkkas mun pikkareitten sisään n.10sekunttia sitten kuuntelin keuhkot,mutta sitten pyysi ottamaan rintsikat pois ja vähän hanskoilla paineli niitä ja kysy käykö tää kipeää tai arastaako niitä. Sitten sain pukee ja se kyseli kaikkeen murrosikään liittyen:) (lääkäri oli mies)

Vierailija
131/163 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheaa ja epämukavaa riisua TUNTEMATTOMAN MIESLÄÄKÄRIN EDESSÄ KU SE TÖLLÖTTÄÄ SUN KARVOJA SIIN :'D

Vierailija
132/163 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kutosella ja terveys tarkastuksessa mun piti ottaa KAIKKI VAATTEET POIS se oli epämielyttävää

Vierailija
133/163 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tietääkseni outoa, jos lapsi ei haluaisi olla vain alushousuillaan jonkun "vieraan" ihmisen edessä. Ja monet 5.luokkalaiset häpeää omaa kehoaan, ja eivät halua näyttää sitä.

Vierailija
134/163 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan ajalta ennen miekkaa ja kilpeä. Siellä me suuret ikäluokat seisoimme aluspöksysillään jonossa luokassa aakkosjärjestyksessä tytöt ja pojat sekaisin ja odotimme lääkärin tutkimukseen pääsyä. Lääkäri istui opettajanpöydän ääressä ja opettaja siinä vieressä piti kirjaa. Että silleen eikä kukaan ihmetellyt. Lukiossakin vielä piti riisua alushoususilleen juurikin tuon selkärangan tarkastusta varten. Tosin silloin ei ollut yleisöä, vaan mentiin yksi kerrallaan johonkin kopperoon ja siellä vasta riisuttiinkin.

Muistuupa mieleeni muinoiset pienoisröntgenkuvaukset. Siellä sitä seisottiin jonossa yläruumis paljaana jonossa niin nuoret kuin vanhatkin. Miehillä ja naisilla oli sentään omat vuorot. Opiskelijan piti siihen aikaan käydä joka syksy "päättömässä rintakuvassa", muuten ei voinut ilmoittautua opiskelijaksi. Olin vuoden Saksassa opiskelijavaihdossa ja sielläkin oli sama meininkin, tosin kuva otettiin vaatteet päällä! Nyt se tutkimus on ollut jo vuosikausia historiaa.

Vierailija
135/163 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi tänään lääkärin tarkastuksessa     piti risua pokserit ja oli nainen tarkastamassa hyi vittu

Vierailija
136/163 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lääkärin tarkastuksessa ottaa alkkaritkin pois tytöillä. Tutkiiko rinnat ja entä alapään. Itse en oo tykänny ikinä tarkastuksista koska terkka injoo mua en siitä lääkäristtä sit tiedä

Vierailija
137/163 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetäänkö pojilta esinahka taakse kesällä lääkärin tarkastuksessa

Vierailija
138/163 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin vitos luokan koululääkärille siellä ei katottu mitään perus painoo pituutta yms. Se oli silleen et ota kaikki vaatteet vaan pois et katotaan noi tissit,pimppi, emätin. Olin sillee en haluu se oli sillee et sä näytät niin kehittyneeltä et ota vaan, no kyl mä sit otin se eka alko istuu mun päälle ju Olin pöydällä. Eka se kattoo tissejä ja puristelee niitä mä Olin siis ihan alasti ilman alus housuja ja liivejä. Sit se vaan nosti ne tissit ja katteli niitä. Sit se meni vähän alaspäin vatsaan paineli sitä eri tavoilla sit se pikkuhiljaa siirty alaspäin. Sit ku se oli noissa karvojen kohalla katteli niitä ja kysy sheivaanko Olin sillee joo kysy millon viimeks kerroin et tänä aamuna oli sillee ookoo. Tääl on kyl aika paljon karvotusta. Olin ihan nolostumut. Sit se siirty vielä vähän alaspäin ja meni pimpin ja emättimen kohdalle se otti silleen mun molemmista pimpin reunoista kiinni ja siisku siel oli niinku kaks lääkärii ni se toinen otti pimpin reunoista kiinni ja toinen oli mun jalkojen päällä ja kaiveli mun pimppiä. Se sano et sulla on nyt valkovuotoo ni tutkin vähän tarkemmin. Olin sillee ok. Se toinen availi mun pimppiä ja toinen piti vieläkin kiinni sit se joka availi ni oli silleen et mä myt työnnän vähän sormea pimppiin ja emättimeen sit se tunki ja mä tunsin ku se pyöritteli sitä siellä. Mul oli tän tarkastuksen ajan kokoajan ollu vessähätä sit ku se otti sen sormen sieltä pois ni multa tuli pissi siihen sängylle se oli silleen et pitääpä vielä tutkia. Olin eiii. Sit se vielä katto taskulampulla sinne ja availi kunnolla ja sano et joo sun pimppi on vähän herkkä et voit pistää paidan ny päälle sit se anto sellasen lapun mis luki et kehittynyt on ja et käy suihkussa enemmän. Ja se tunki jonkun vanun ja sano et illalla voi ottaa pois sit

Vierailija
139/163 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Haluan nähdä ja koitella

Vierailija
140/163 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Muistan hyvin kun pienen elämän siihen astisista kohokohdista oli kun 7.luokalla terveydenhoitaja sipaisi pallit (tutki, että ovatko laskeutuneet, että ei vesikivestä jne). Sively kesti noin 5 sekuntia ja tuntui sairaan hyvältä. Sitten sairaanhoitaja tutki, että esinahka ei ole kovin kireä. Hän veti esinahkaa varovasti noin 5 kertaa edestakaisin tutkimusmielessä. Sain elämäni ensimmäisen orgasmin. Tuli yksi tippa spermaa. Voi kun voisi palata aikakoneella tuohon ihanaan hetkeen takaisin. Tämän jälkeen sairaanhoitaja totesi hymyille, että nuorella miehenalulla on vehkeet kunnossa ja hymyili. Olin rakastunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi