Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö noissa koulun terveystarkastuksissa oikeasti riisuutua?

Vierailija
31.10.2011 |

Monenlaista tietoa liikkuu paljonko noissa koulun terveystarkastuksissa pitää riisua? Mikähän se oikea totuus on?

Joskus ihmetyttää kun tätä aihetta näistä terveystarkastuksista käsitellään melkein jokaisella keskustelufoorumilla. Ehkä se on tämä aika vuodesta kun tarkastukset pyörivät niin keskusteluakin esiintyy.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä piti riisua että vain pikkuhousut oli jalassa. Lekuri veti nekin housut alemmas kun "katsoi karvat??". Olin ne ajellu muistaakseni samana aamuna joten ei ollut karvaa. Ei sitten asiasta enempää mainittukaan. Outoa koko asia!?

Jaa pervo tapaus tais olla. Voihan sitä ihan kysyä että onko karvat kasvanu...

Voi kysyä, mutta asia kuuluu arvioida lääkärin toimesta eikä potilaan itsensä eikä potilas itse osanne sanoa onko karvaa normaalisti ikään nähden ja onko sukuelimet kypsyneet normaalisti, asiaa arvioidaan tannerin asteikolla. Tosin sukuelinten kypsymisen osalta arvio tehdään lähinnä pojille eli "katsotaan munat", samalla voidaan katsoa onko esinahka normaali. Tytöillä ei sen tarkemmin ulkosynnyttimiä katsella, vaan lähinnä siis karvoitus.

Miten se sinun muniasi kutittaa, jos minun sukupuolielimeni eivät ole kypsyneet mutta olen asian kanssa ihan OK?

Vierailija
162/163 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirhe wrote:

Voi elämä se on yläaste! Ei sitä kirjoteta ylä-aste. Ala-aste kirjotetaan viivalla, koska siinä on kaks a:ta peräkkäin. Menkää kouluu

Se on nykyään yläkoulu ja alakoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

kirjoitusvirhe wrote:

Voi elämä se on yläaste! Ei sitä kirjoteta ylä-aste. Ala-aste kirjotetaan viivalla, koska siinä on kaks a:ta peräkkäin. Menkää kouluu

Se on nykyään yläkoulu ja alakoulu.

Se on nykyään Jonnet (yläkoulu) ja Niko-Petterit (alakoulu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän