Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi että aloitan uuden ketjun, mutta mielestäni

Vierailija
10.10.2011 |

väsynyt äiti vauvan kanssa kotona päivät on paljon vaarallisempi yhdistelmä kuin väsynyt isä toimistotyössä tms. Se vauvan hyvä hoito on paljon tärkeämpi asia! Miettikää mitä voi tapahtua vauvalle saatikka jos on muitakin lapsia, jos äiti ei saa nukuttua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt niin kovin pahalta kuulosta.

Vierailija
2/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on se, että lapset nukkuvat muutenkin kuin 15 min pätkissä eikä jokaiseen inahdukseen tarvitse reagoida. Siinä viittaamassasi jutussa lapsi olisi nukkunut paremmin (ja äiti), jos lapsi olisi ollut omassa sängyssä eikä nenä tukossa äidin rinnalla roikkumassa. Maito kun ei flunssaa paranna.

Mieti, jos mies on bussikuski ja lähtee yön valvomisen jälkeen ajamaan 200 km reittiä suuntaansa kyydissään 50 matkustajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuski, lentokapteeni, kirurgi, hammaslääkäri, nosturin kuljettaja, jne

Vierailija
4/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin jäävä voi nukkua päivällä. Kyseessä oli mielestäni tämän väsyneen äidin mielikuva, jonka mukaan mies on kylmä ja paha ihminen. Jos mies olisi pompannut heti ylös ja vaihtanut vaipan, tämä äiti nukkuisi nyt eikä valitttaisi täällä mitään. Marttyyrius nyt vaan on niin kivaa.

Ja kokemusta on viiden lapsen räkätaudeista. Toki mies on sen pienen henkisen palveluksen tehnyt joka kerta, oppi nopeasti.

Vierailija
5/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt äiti vauvan kanssa kotona päivät on paljon vaarallisempi yhdistelmä kuin väsynyt isä toimistotyössä tms. Se vauvan hyvä hoito on paljon tärkeämpi asia! Miettikää mitä voi tapahtua vauvalle saatikka jos on muitakin lapsia, jos äiti ei saa nukuttua!

Mä nukun yöt, vaikka mies töissä. Sairastuin jo kerran pahaan univajeesta johtuvaan masennukseen, kun mun pää ei valvomista kestä. Ei vaikka miten syyllistettäis. Mies herää ja pystyy nukkumaan heti uudelleen. Ja ottaa työn jälkeen pienet torkut. Toki myös urheilee paljon.. Ehkä siks ei valita :)

Vierailija
6/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä normaali ihminen osaa hoitaa yhden lapsen tuupertumatta - kun isä auttaa koko ajan, kuten hän kuvasi.

JÄRKEÄ voi käyttää.

Vierailija
7/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin jäävä voi nukkua päivällä. Kyseessä oli mielestäni tämän väsyneen äidin mielikuva, jonka mukaan mies on kylmä ja paha ihminen. Jos mies olisi pompannut heti ylös ja vaihtanut vaipan, tämä äiti nukkuisi nyt eikä valitttaisi täällä mitään. Marttyyrius nyt vaan on niin kivaa.

Ja kokemusta on viiden lapsen räkätaudeista. Toki mies on sen pienen henkisen palveluksen tehnyt joka kerta, oppi nopeasti.

voi olla erilaisia syitä: monta pientä lasta, jotka eivät nuku päiväunia yhtäaikaa, se, että ei vaan saa nukutta päivällä, tms. Onhan niitä syitä. Äidit on erilaisia.

Vierailija
8/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla ko. ketjun avuttomalla ei ollut kuin tasan se yksi 11-kuinen.

Vierailija
9/9 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseiseen ketjuun, joten kirjoitan kommenttini tähän. Kun luin avauksen, mulle tuli mieleen tuttu tunne toissayöltä ;)

Mies sai flunssan, joten sovittiin, että hän nukkuu eri huoneessa ja minä hoidan vauvan yksin yöllä. No, vauva oli sitten jostain syystä yöllä paljon krätyisempi kuin tavallisesti enkä minä saanut nukuttua. Mua vitutti NIIN ankarasti, että mies nukkui viereisessä huoneessa korvatulpat korvissa vailla huolen häivää. Ajattelin, että jos hän tulee katsomaan, mikä on hätänä, haistatan suunnilleen vitut.

Aamulla olo ei ollut ollenkaan sama, olin ihan tyytyväinen, että mies oli saanut levätä. Yöllä vaan se jatkuva valvominen ärsytti NIIN paljon, että jotenkin kaikki suhteellisuudentaju katosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi