Siis hiustenleikkaus hinta lähes 50 euroa monessa paikassa.
Ihan järjetön hinta. Täytyy varmaan ajella kaljjuksi että on varaa käydä parturissa.
Kommentit (7)
Täällä se on n. 60 - 70€. Mallin muutos maksaa enemmän.
Miksi sun pitäö parturissa käydä, jos kaljuksi ajelet?
Kiillottamassa päätäsi vai?
Ihan järjetön hinta. Käyn nykyään tosi harvoin kampaajalla. Tukka alkaa olla kuin harakanpesä.
Oulussa on barber shopeja missä naisetkin käyvät, hinta on edullinen, eläkeläisille 20e, muille 25-30e ja leikkaus on upea. Tosin mä leikkaan itse omat hiukset, päältä pitemmät ja ajelen sivut ja takaa, parin viikon välein kun on paksut hiukset.. Onneksi on ammattitaitoa.. Ei ole varaa vuosiin ollut käydä kampaajalla, hyvä että 200e selviää..
Tuon takia en ole käynyt kampaajalla 15 vuoteen vaan ostin hiustenleikkuu-sakset sekä teroittimen ja olen siistinyt latvat itse. Ainoa huono puoli tässä on se, että hiukset on pidettävä aina niin pitkinä että ne saa itse leikatuksi. Toisaalta ei haittaa koska itse leikkaamalla siistii latvat tosi usein ja aina välillä ottaa ronskimminkin pituudesta pois niin eipä ole hiukset huonossa kunnossakaan. Aiemmin myös värjäsin itse, mutta lopulta jäi pari tyvenvärjäystä tekemättä ja huomasin kuinka kauniin väriset hiukseni oikeasti on. Kyllä niitä tuli värjättyäkin yhden elämän tarpeiksi ja siksi en usko, että alan värjäämään enää edes silloin jos/kun harmaannun.
Kyllä. Pääkaupunkiseudulla naisten hiustenleikkaus ja tyviväri helposti 160 €. Jännä, että minäkin värjään kotona.