Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (5635)
Vierailija kirjoitti:
Oon tunnistanut joitain teitä myös sieltä.
Juu, mekin sut. Meillä on suhun liittyvä oma ketju täällä vauvalla. Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Oon surkimus, mutta en käy ylilaudalla sentään.
T käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T käy.
Ei varmana käy. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei ole nyt kiva käydä, kun näkee ne kaikki ystävänpäivätäkyt. Itku nousi kurkkuun, koska mulla ystävänpäivä assosioituu rakkauteen.
Ole onnekas, ettet asu USAssa. Joulukuun lopussa alkaa jo kaupat täyttyä jos minkälaisesta ystävänpäiväkrääsästä. Toivottavasti ei tänne leviä sama hömpötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammal.
?
Finskan kirjassa hahmona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Esimerkiksi mitä
Kun oli hiihtoloma lähdimme junalla Pohjois-Karjalaan. Siellä ne mummon mukelot mummo sanoi ja loi pöytään runsauden sarven. Päivällä lasketteli Jurtti vaaralla puoli-ilmaiseksi ja illalla tuli Twin Peaks.
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni.
Osaston minä siihen olen, jos joku muu sinut hermostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T käy.
Ei varmana käy. 😂
No eihän se oo ees ilmiselvä.
Hyvä yritys. Tiedät et oon hullu niin ei saa tollee. Pitää maltillisesti vedättää. Mieli lähtee laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun oli hiihtoloma lähdimme junalla Pohjois-Karjalaan. Siellä ne mummon mukelot mummo sanoi ja loi pöytään runsauden sarven. Päivällä lasketteli Jurtti vaaralla puoli-ilmaiseksi ja illalla tuli Twin Peaks.
Muistoissa suurinta luksusta.
En mä mielelläni kiusaa ihmisiä siitä mitä ne sanoo privaatisti. Joitain ei hävetä. Mut jos oisin poliitikko ni se vois vähän haitata.
Joku kerta meen viel vihasesti paikan päälle jostain ketjudraamasta mesoamaan, josta kaivattu ei tiedä mitään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'En tarvitse kaveriehdotuksia lapsista sosiaalisessa mediassa, en tytöistä enkä pojista.
Kiinnostun vain aikuisista ihmisistä ja jos miespuolisista puhutaan niin kiinnostun lähinnä älyllisistä versioista ja muuten kiinnostavista mukavista miehistä.
Ethän tyrkytä itseäsi, kiitos.'
//
Ei Ogelta. Minulla ei juuri nyt ole
aktiivisomea > ei kaveriehdotuksiakaan.
En ole koskaan osallistunut taloni
nuorison bileisiin enkä avannut ovikelloa
soittaville. (Logistiikan staff erikseen).
Nuoria on ovella joskus käynyt kelloa IRL rimputtamassa - olen kohteliaasti pyytänyt hlöitä poistumaan ja jättämään asian kirjallisena.
E
Minulle välillä tulee kummallisia kaveripyyntöjä tai kaveriehdotuksia. Nyt tuli kaveriehdotus, kyseessä oli nuori poika ja nimen sekä saamieni tietojen mukaan kotipaikkakunnaltani kotoisin. Hänellä oli kavereissaan mm. tuttavani poika. En oikein innostu näistä ehdotuksista.
Tiedän kuka sä oot ja tuolla touhulla osoitat vaan pskan luonteesi. Oikeassa oli susta. 3-vuotiaan käytöstä tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipuun siivin, luokses hiivin...
Hiivin täältä vastaan.