Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (5635)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Tiedät et oon hullu niin ei saa tollee. Pitää maltillisesti vedättää. Mieli lähtee laukalle.
Turpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Tiedät et oon hullu niin ei saa tollee. Pitää maltillisesti vedättää. Mieli lähtee laukalle.
Harhaile sitten vaikka harhailemisen ilosta. Jään seuraamaan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuka sä oot ja tuolla touhulla osoitat vaan pskan luonteesi. Oikeassa oli susta. 3-vuotiaan käytöstä tollanen.
Et kyllä. Olet tarttunut johonkin väärään. Eihän täällä ole edes mitään nimikirjaimia tai muutakaan. Sukupuoltakaan mainittu
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuka sä oot ja tuolla touhulla osoitat vaan pskan luonteesi. Oikeassa oli susta. 3-vuotiaan käytöstä tollanen.
Oon ihan hyvä ja kiva ihminen.
Mitähän kaivattu voisi pitää lapsellisuutena minussa? Voi varmaan montaakin asiaa. Kiinnostaisi tietää. Hän itse käyttäytyy lapsellisesti myös eräässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hassu pieni kiukutteleva tonttu😃
Ite kiukuttelet internetissä joka päivä ja haluut turpaas.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei ole nyt kiva käydä, kun näkee ne kaikki ystävänpäivätäkyt. Itku nousi kurkkuun, koska mulla ystävänpäivä assosioituu rakkauteen.
Sama vaikka minä oon itkuni itkenyt tällä planeetalla 🛸
Hyvää yötä, yritän jälleen irtautua koko touhusta. Ei tämä hyvää tee eikä toimi. 💜🛸
Vierailija kirjoitti:
Yön hellän pehmeää syliä kaivatulle miehelle täältä etäältä.
Kuinka kaukaa?
"Turpa kiinni."
"Haluat turpaas."
Haukkuminen, nimittely jne.
on erittäin typerää ja lapsellista käytöstä. Väkivallalla uhkailu on rikollista.
Ei ole todellista, joku sattui käyttämään 🛸 tätä just kun ite laitoin vaikka ei kukaan koskaan täällä!
Hyvin sujuu sun sekottamisyritykset, luuseri. Katkeruus paistaa kilometrien päähän eikä kukaan ota sua tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
"Turpa kiinni."
"Haluat turpaas."
Haukkuminen, nimittely jne.
on erittäin typerää ja lapsellista käytöstä. Väkivallalla uhkailu on rikollista.
Onhan se aika typerää, mutta mussa on sen verran kriminaalia.
Juu, silti kirpaisee. En edes odota mitään huomioimista ystävänpäivänä, mutta kun näkee ne jutut esillä, ajattelee, että joku muistaa omaansa. Ehkä jonakin päivänä minäkin omaani, jos sellainen siunaantuu.