Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1873)
Onko enää muuta terveisketjua?
Terveiset kuitenkin: nykyiseni puhuu sinusta rumasti, mutta en korjaa häntä. Se helpottaa hänen oloaan ajatella, ettet merkinnyt mitään. Vaikka merkitsit kaiken. Rakas. Yritin sut rakastaa mun omaksi. Ymmärrän, ettei se mene niin. Kiitos kaikesta silti, en unohda sua, toivottavasti, koskaan. Sit kun tuoksusi katoaa, toivottavasti sinä et muistoistani.
A :lle terkut 🔥 Eilen hiljaista ja tänään pussailua 😁 t. T
Ei sun tarvitse esittää kiinnostunutta.
Mua on vaivannut alusta asti se, että huomaan sun arvioivan mua melko pinnallisella tasolla. En oo ehkä tottunut tällaseen karjanäyttelyyn, vaan vähän syvällisempään lähtökohtaan, mutta ehkä silloin onkin tullut oltua ihan jossain muualla kuin tällaisessa maailmassa. Yritän itse kuitenkin nähdä ihmisen omana itsenään enkä vertailla muihin. Mutta kenties joku urheilija on sulle sopivampi.
Sano joskus jotain oikeasti kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Sano joskus jotain oikeasti kaunista.
Joku rakastaa sinua salaa
Kauniit sanat on kuoren alla ja sinne asti päästäkseen on avattava monta lukkoa. Joku onnistuu siinä joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset kuitenkin: nykyiseni puhuu sinusta rumasti, mutta en korjaa häntä. Se helpottaa hänen oloaan ajatella, ettet merkinnyt mitään. Vaikka merkitsit kaiken. Rakas. Yritin sut rakastaa mun omaksi. Ymmärrän, ettei se mene niin. Kiitos kaikesta silti, en unohda sua, toivottavasti, koskaan. Sit kun tuoksusi katoaa, toivottavasti sinä et muistoistani.
Mikset korjaa? Mikset puolusta minua?
Ryhdyn katsomaan Verticoa. Eikö siinä ole tarinaa meille riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset korjaa? Mikset puolusta minua?
Ihmiselle jolla on lämpöinen hyvä sydän ei saa sanoo noin kuin sanoit tai disaster. Älä korjaa, älä puolusta <3
Kohta alkaa castamarin keittäjä tuutko katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Mua on vaivannut alusta asti se, että huomaan sun arvioivan mua melko pinnallisella tasolla. En oo ehkä tottunut tällaseen karjanäyttelyyn, vaan vähän syvällisempään lähtökohtaan, mutta ehkä silloin onkin tullut oltua ihan jossain muualla kuin tällaisessa maailmassa. Yritän itse kuitenkin nähdä ihmisen omana itsenään enkä vertailla muihin. Mutta kenties joku urheilija on sulle sopivampi.
Välillä mietin, et uskaltaako ollenkaan kehua ulkonäköä vai näkeeköhän kaipaamani sen liian pinnallisena asiana. Musta kasvot heijastaa sitä persoonaa, johon olen rakastunut, niin siksi tykkään tosi paljon kaipaamani kasvoista. Ja no sokea olisin, jos sanoisin, ettei se kivan kokoinen syli mua kutsuisi. Lisäksi yksi ulkonäköön liittyvä juttu on meillä tunnisteena. Tykkään myös monista muista asioista, kuten hänen älystään, huomaavaisuudestaan, empatiakyvystä ja lisäksi hän käyttäytyi mua kohtaan suojelevaisesti, siihen taisin tosissaan ihastua. Tykkään myös siitä, että musta on kivaa viestiä hänen kanssaan ja jotenkin uskallan puhua hänelle vaikeistakin asioista. Tyyliin uskalsin tehdä sen heti, kun pitkän tauon jälkeen tavattiin. Sivu ehkä
Tykkään susta s**tanasti, vaikken sitä ujouttani koskaan sulle sanonut. Pistit jutun poikki. Saankohan enää tilaisuutta sanoa sitä? 💔😿
J. Anteeksi autistisuuteni, tai traumavammaisuuteni, ihan sama. Alan oleen kohta liian vanha muuttumaan.
Tunteeni sua kohtaan ei ole muuttunut silti miksikään, vaikka olis ollut hyvä, mutta niin ei valitettavasti ole vieläkään käynyt.
En edes tiedä mitä musta halusit, et sanonut, et oikeastaan sanonut meistä juuri mitään. ei koskaan selvinnyt mitä olisit halunnut ja mietin miksi olen sellainen ihminen jolle ei voisi tai uskaltaisi kertoa mitä haluaa
Mikolle Lahteen terveisiä.